En slippers?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in witte blouse met witte 3kwarts broek![]()
Waarom denk je dat ik zaterdag bewust GEEN wit aan had?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euhm CDP, Sensation White is toch al voorbij![]()
Nee, die heb jij kwijtgemaakt...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En slippers?
Ik zwem hier al heel de dag.quote:
quote:
Skinny dipping?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]ik heb m'n zwembroek thuis laten liggen, sorry.
quote:Het ongeval gebeurde vlak nadat de metro vertrokken was uit het metrostation Jesus
Economie en bedrijfskunde en dan richting management accounting etc. En dat boeit me dus dusdanig totaal niet meer, dat ik gewoon niet vooruit kom. Het is gewoon duidelijk niet wat ik wil, en kan me er niet doorheen slaan, dat probeer ik dus nu al 3 jaar met angstaanjagend weinig resultaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef Sunjammer het volgende:
Wat voor studie doe je dan? En waarom wil het niet?
waarschijnlijk: of andere richting op (management of marketing kant) of HBO.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat voor opleiding wil je gaan doen dan?
Ik ben niet skinny!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Skinny dipping?
Als je duidelijk niet die kant op wil in je carričre en je verder ook niet geļnteresseerd bent in het vak, heeft het lijkt mij inderdaad totaal geen zin om door te gaan. Ben zelf ook na m'n 2e jaar met rechten gestopt omdat het weliswaar best interessant was, maar absoluut niet waar ik me de rest van mijn leven mee bezig wil houden. Beste besluit dat ik ooit genomen heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef davidov het volgende:
Economie en bedrijfskunde en dan richting management accounting etc. En dat boeit me dus dusdanig totaal niet meer, dat ik gewoon niet vooruit kom. Het is gewoon duidelijk niet wat ik wil, en kan me er niet doorheen slaan, dat probeer ik dus nu al 3 jaar met angstaanjagend weinig resultaat.
Naja het probleem is dat ik sowieso niet weet wat ik later echt wil doen. Het is dat ik deze opleiding gewoon wel geinig en leuk vind. Tenminste destijds, de richting die ik nu op ga vind ik totaal niet meer interessant en daardoor zie ik het merendeel van de vakken ook puur als last ipv interessant.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je duidelijk niet die kant op wil in je carričre en je verder ook niet geļnteresseerd bent in het vak, heeft het lijkt mij inderdaad totaal geen zin om door te gaan. Ben zelf ook na m'n 2e jaar met rechten gestopt omdat het weliswaar best interessant was, maar absoluut niet waar ik me de rest van mijn leven mee bezig wil houden. Beste besluit dat ik ooit genomen heb.
Tijd voor een goed gesprek met een studie-adviseur...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef davidov het volgende:
Naja het probleem is dat ik sowieso niet weet wat ik later echt wil doen. Het is dat ik deze opleiding gewoon wel geinig en leuk vind. Tenminste destijds, de richting die ik nu op ga vind ik totaal niet meer interessant en daardoor zie ik het merendeel van de vakken ook puur als last ipv interessant.
De vraag is dan of als ik een andere richting kies of ik dat probleem ook niet krijg na verloop van tijd...maarja niet geschoten altijd mis
Had je nu maar een ruime, witte, linnen broek.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb te kleine skinny jeans gekocht.
Mijn kruis doet pijn.
Dat heeft vast een andere oorzaakquote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb te kleine skinny jeans gekocht.
Mijn kruis doet pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |