Ik ben niet emo, eng kind!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zag je niet meer.
En dan is er nog een blonde emo Rijk in zaandam!
Je hebt wel the haircutquote:
Zie hier wat er gebeurt als je te lang wacht met het innemen van je medicijnen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'm going faster than a lightning bolt into the next dimension, breaking down the ultra-sensitive barriers, feel the burn, feel the burn, I'm going to ride you you like a bitch in heat, you're mine you filthy little bastard, submit your ass, I'm your god, worship me you whore, worship me hard, the lord will come in you, don't spill a divine drop!
Ik heb je wel eens over je kapsel horen/zien klagen.quote:
maar met Andrewquote:Op zondag 2 juli 2006 22:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jammer dat deel 2 pas weer zaterdag is...
Refresh my memory...quote:
Jammer dat ie zo duf praat.quote:
Zo en voor jou begint het nu toch wel rap af te tellen voordat je vertrektquote:Op zondag 2 juli 2006 22:57 schreef Weemz het volgende:
Zo... Strand en de aansluitende BBQ waren lekker...
Oh en hoi enzo
Hij praat niet duf. Hij is wild aantrekkelijk. En hij sliep laatst bij mij om de hoek.quote:
Die jaquote:Op zondag 2 juli 2006 22:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Refresh my memory...
edit:
Deze Andrew?
[afbeelding]
Daar heb je dan toch ook afgelopen maanden hard genoeg voor gewerktquote:Op maandag 3 juli 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
OMG die vakantie is steeds dichterbij
Als we eenmaal echt wat geboekt hebben, zak ik echt emotioneel in elkaar!
quote:
Nou, ja, mijn huurtoeslag is al een half jaar vertraagd...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch ook afgelopen maanden hard genoeg voor gewerkt![]()
Wel opvallend hoeveel homo's er aan de nieuwe Doctor Who meewerken, eigenlijk...quote:
Daarom heb je het ook wel verdient na zo'n enerverende periode, even er helemaal tussenuit.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, mijn huurtoeslag is al een half jaar vertraagd...En om nou te zeggen dat ik een topsalaris had...
Maar het kán wel, en dat is een heel raar gevoel... Vroegah, toen ik nog bij mijn ouders woonde ging ik twee keer per jaar
en dan voelt het heel raar als ik nu opeens weer twee weekjes ga! De laatste zomervakantie was een weekje Masjorka vier jaar geleden. Wel drie keer wezen skiën, maar een échte zomervakantie is al heeeeeeellll lang geleden. Dat was denk ik de laatste keer naar Zwitserland en Italië, ook 3 wk.
Hoezo Daevidöv?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
Bestaat er zoiets als een IKEA-klus-overdosis?
Mja maar je hebt wél pepernoten gezien en Zwarte Pieten en allemaal leuke dingen!quote:Op maandag 3 juli 2006 00:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gebroken van de opname's vandaag
Ik duik m'n nest in. Om 6:15 gaat de wekker weer
Ik vond IKEA dingen knutselen altijd erg tof...maar nu ik deze maand iemand heb geholpen met een gigantisch bed, 6 stoelen, een tafel, lampen en een kast... komt het mn strot uitquote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoezo Daevidöv?Nee, volgens mij niet namelijk...
Ben je er al uit?quote:Op maandag 3 juli 2006 07:15 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe laat ging ik ook alweer altijd de deur uit? *denk*
Mogguhquote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |