Dit is serienummer 97, de ander 81.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
? deze eerder? of later?
quote:Kabinet-Balkenende II gevallen
Den Haag, 29 juni. Het kabinet is gevallen. Premier Balkenende kondigde vanavond aan dat na het aftreden van de D66-bewindslieden Brinkhorst (Economische Zaken), Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties) en Van der Laan (Media) alle kabinetsleden hun portefeuilles ter beschikking stellen.
Waarschijnlijk dient Balkenende vrijdag officieel het ontslag in van zijn kabinet bij koningin Beatrix. De koningin zal daarna consultatierondes beginnen. Ook zullen de voorbereidingen voor nieuwe verkiezingen ter hand genomen worden, aldus Balkenende.
De val van het tweede kabinet-Balkenende is het gevolg van twee dagen crisis die begonnen met het debat over de nationaliteit van het voormalige VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken, VVD) kwam ernstig in de problemen toen de D66-fractie samen met de oppositie haar aftreden eiste. Verdonk weigerde op te stappen, waarna D66 het vertrouwen in het kabinet opzegde.
Toen Pechtold, Brinkhorst en Medy Van der Laan hun ontslag aanboden, concludeerde Balkenende dat hij niet anders kon dan zich bij de koningin te melden om de portefeuille van de overige bewindslieden ter beschikking te stellen. Pechtold, Brinkhorst en Van der Laan zijn nu definitief weg, de rest van het kabinet zal de komende tijd demissionair zijn.
Brinkhorst had even daarvoor in de Kamer gezegd dat de D66-bewindslieden niet langer verantwoordelijkheid konden dragen voor het beleid van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken. Brinkhorst volgde daarmee de lijn van D66-fractievoorzitter Van der Laan.
GroenLinks-leider Halsema vindt het ontslag van het kabinet de „meest zuivere beslissing” die genomen kon worden. Ze toonde zich meteen na de aankondiging van premier Balkenende „verbluft” door de ontwikkelingen. Ze noemde het terecht dat de D66-bewindslieden meteen hun ontslag namen en dat de overige ministers hun conclusies daaruit trokken en demissionair worden.
PvdA-leider Bos vindt dat er zo snel mogelijk verkiezingen moeten worden uitgeschreven. Een lijmpoging of voortzetting van een minderheidskabinet is in zijn ogen niet wenselijk. Volgens Bos is het kabinet Balkenende gevallen en is er dus nu een nieuw kabinet nodig. „De kiezer moet zich daarover uitspreken”, aldus de PvdA-leider.
Volgens Bos ontstond er in het debat „even de geur” dat CDA en VVD toch samen door zouden gaan zonder D66. Hij is blij dat Balkenende daar uiteindelijk niet voor gekozen heeft. „Het lijkt er op dat we afstevenen op nieuwe verkiezingen”.
Bos mikt op verkiezingen in het najaar. (ANP)
Incorrect; 87. Maar het principe blijft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is serienummer 97, de ander 81.
Deze is 87, de mijne 88.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Incorrect; 87. Maar het principe blijft.
hoe zat het ook alweer?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:20 schreef Sam_Raimi het volgende:
Blix die zat voor de VN in Irak. Daar heeft Blair net zoveel over te zeggen als de andere veto partners. UK heeft toch veto in de VN?
vrije vertaling: De spoeling is te dun hier, als ik diarree wil, dan haal ik dat wel als topman bij een gevestigde naamquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:40 schreef Apropos het volgende:
Van Boxtel zat bij Menzis Zorg en gaat per i juli ''de ICT in'', zoals dat heet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Blixquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:27 schreef Sam_Raimi het volgende:
[ulr]http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Blix[/url]
Ja, zat ff te klooien.... inmiddels aangepastquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Blix
Ik vind het allang goed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:31 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ja, zat ff te klooien.... inmiddels aangepast![]()
Die is echt schitterend.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:37 schreef George-Butters het volgende:![]()
![]()
http://www.burorenkema.nl/2006/06/ipodje_voetballen.php
Eigenlijk is de oerknal verantwoordelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:45 schreef Glasnosteraar het volgende:
en dat alles omdat Ayaan Ali als achternaam gebruikte ipv Magan (of andersom, kan me niet precies herinneren) Wat een farce.
zie ook mijn sigquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Eigenlijk is de oerknal verantwoordelijk.
In het vacuum van de ruimte is dat niet zo goed te horen he?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:53 schreef Autodidact het volgende:
De oerknal heeft inmiddels zijn excuus aangeboden hoor.
Wat een drama.quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd in het land van bestemming 21-06-2006 GROOT BRITTANIE
Zending geaccepteerd en gesorteerd in het land van bestemming 21-06-2006 GROOT BRITTANIE
Zending onjuist gesorteerd; aflevering vertraagd 21-06-2006 GROOT BRITTANIE
Zending onjuist gesorteerd; aflevering vertraagd 27-06-2006 GROOT BRITTANIE
Zending onjuist gesorteerd; aflevering vertraagd 28-06-2006 GROOT BRITTANIE
Wel knap van Balk trouwens, zal toch weinig Nederlandse premiers gelukt zijn om 2 maal demissionair te gaan in 4 jaar tijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:43 schreef Glasnosteraar het volgende:
hee, Balk weg
Ethnische groepen afzeiken, ongewenst verklaren, stigmatiseren en tot minderwaardzijnde 2e rangsburger verklaren is een voedingsbodem maken voor onaangepast gedrag..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:31 schreef Glasnosteraar het volgende:
Dat moslims radicaliseren ligt niet aan Nederland. Hen vertroetelen helpt dus niet tegen de djihad.
http://www.bndestem.nl/breda/article459444.ecequote:Marokkaanse voelt zich klemgezet in bus
Donderdag 29 juni 2006 - BREDA – De dag begon zo vrolijk voor de Bredase Fatiha Bellaghmouch, maar die donderdag 22 juni eindigde voor haar in een nachtmerrie. De 19-jarige van Marokkaanse afkomst werd naar eigen zeggen het slachtoffer van een BBA-buschauffeur die ‘door het lint ging’. Deze week deed ze aangifte van discriminatie.
Fatiha is geen onbekende in de Bredase gemeenschap. Op de dag van de aangifte kreeg ze haar diploma voor sociaal maatschappelijk werk. Ze organiseert sportcursussen voor vrouwen in Breda-Noord, was vorig jaar de initiator van een multiculturele dag op het Baronie College.
Waarmee ze maar wil aangeven dat ze heel actief is. En dat ze wel tegen een stootje kan. „Ik ben eerder bespuugd door een Lonsdale-jongen, maar toen dacht ik ‘ach, laat maar gaan’.” Nu die donderdag. Fatiha is vrolijk. Ze is onderweg van haar bijbaan, wil de bus van 20.33 uur halen op de Tuinzigtlaan, tot haar vriendin belt. Ze hebben lol.
Chagrijnig
Wanneer lijn 111 arriveert, blijft ze lachen. „De chauffeur kijkt heel chagrijnig. Ik kijk hem lachend aan, laat m’n OV-jaarkaart zien en wil op het bankje direct achter hem gaan zitten. Maar dan chreeuwt hij: ‘Naar achteren jij!’ Ik zeg nog ‘sorry’, want ik dacht misschien is die voorste plek voor invaliden.” Ze gaat verderop zitten. Dan begint de chauffeur weer te schreeuwen, vertelt Fatiha: „Hij riep ‘helemaal achterin jij, wat denk je wel, geen goedenavond zeggen en dan ook nog onbeschoft bellend binnen komen!”
Haar vriendin, die door de telefoon de ophef hoort, vraag wat er aan de hand is. Fatiha antwoordt ‘dat-ie zeker chagrijnig is of zo’. En dan tiert de man door: „Godverdorie, ga terug naar je kut-Marokko, vieze trut!” Fatiha wordt boos en zegt: „Ik ga zeker naar Marokko, maar op vakantie. En als jij problemen hebt met Marokkanen, dan moet jij maar opzouten!”
De chauffeur zwijgt. Fatiha, die zijn gedrag buitenproportioneel vindt, vraagt aan de vier, vijf andere passagiers of er misschien eerder iets is voorgevallen. Twee jongens knikken, alsof ze willen zeggen dat ze ook niet begrijpen waarom hij zo doet.
Dan komt de bus aan op het station. Iedereen stapt uit. Maar Fatiha gaat naar de chauffeur, vraagt opheldering over zijn uitbarsting. Die zwijgt, leunt op zijn stuur, blijft voor zich uit kijken en draait zich niet om. „Ik zei: ‘Net schold je me nog uit, maar nu kun je opeens niet meer praten.’ Hij bleef maar voor zich uit kijken. Toen spuugde ik op de grond.”
Scène
Terwijl ze naar de deur loopt, springt hij op, zet de deuren op slot, rent haar achterna en roept: „Nu ben je wel bang hè?” Fatiha: „Hij wilde me aanvallen, ik was doodsbang.” De jongen die ze eerder sprak, staat al buiten, maar schrikt van de scène. Hij bonst op de deur en roept ‘Ben je nou gek geworden. Je gaat toch geen meisje slaan dat geen goedenavond heeft gezegd?” Fatiha roept dat hij de politie moet bellen, maar dat is hij al aan het doen. De chauffeur wil haar naar buiten werken, maar Fatiha blijft op het trapje staan wachten op de politie. De chauffeur probeert nog een keer of vijf de deur te sluiten, maar de Bredase gooit haar lijf er tussen. „Ik ben er nu nog blauw van.”
Volgens de BBA zijn er wel vaker ongeregeldheden op lijn 111. Er arriveert dan ook snel een agent in burger op de motor.Dan nog twee vrouwelijke politieagenten. Ze troosten Fatiha, die erg overstuur is. In de tussentijd komt ook een toezichthouder van de BBA naar het station. Hij hoort alleen het verhaal de chauffeur. Volgens Fatiha blijft hij tegen de politie zeggen: „Ze liegt!” De chauffeur begint meteen over het spugen. Hij beweert dat Fatiha in zijn gezicht heeft gespuugd. Zij houdt vol dat ze op de grond heeft gespuugd. „Aan wat er vooraf gebeurde, kwamen we niet eens toe. Dat ik werd opgesloten, gediscrimineerd en bedreigd.”
De agenten weten niet wat ze met de kwestie aanmoeten. Het is haar verhaal tegenover het zijne, leggen ze uit. Ze krijgt nog wel bericht thuis, zeggen ze. Fatiha dient bij het BBA-hoofdkantoor in Tilburg een klacht in over discriminatie. In de loop van de week komt ze er achter dat er bij de politie alleen een melding van haar zaak ligt, geen aangifte.
Afgelopen dinsdag deed ze alsnog een officiële aangifte bij bureau Vlaanderenstraat.Volgens de BBA is de zaak al ‘naar tevredenheid intern met de chauffeur afgehandeld’, zegt Willie Lavrijssen van de BBA. Ze wil er verder niks over kwijt, behalve dat de twee verhalen tegenover elkaar staan. Nu Fatiha op het bureau haar verhaal heeft gedaan en een aanklacht wegens discriminatie heeft ingediend, neemt de politie de zaak ‘uiterst serieus’.
Volgens woordvoerder André van den Hul gaat zij alle betrokkenen nog eens horen. „Zo’n één-tegen-één verhaal blijft lastig, maar we gaan ook de jongen horen die de politie heeft gebeld. We hebben z’n adres.”
Als je iets moet leren van de twintigste eeuw, is dat je ideeën serieus moet nemen. Deze extreme figuren hebben er schijt aan dat ene Bredase Fatiha achterin de bus moet zitten of dat ze evt. arm zijn, maar ze willen een totaal ander systeem. Ik vind het jammer dat van alles door elkaar loopt, criminele jongeren, discriminatie, radicalisering...je zou misschien kunnen zeggen dat de eerste twee elkaar kunnen beïnvloeden, de laatste niet. Neem dat nou serieus.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ethnische groepen afzeiken, ongewenst verklaren, stigmatiseren en tot minderwaardzijnde 2e rangsburger verklaren is een voedingsbodem maken voor onaangepast gedrag..
Mensen die zo graag het woord vertroetelen gebruiken hebben de neiging tot dat afzeiken etc..
Ach ja.. we leven eenmaal in een discriminerende wereld die zichzelf zoooo verlicht acht..
Dit heb je dus met sommige niet-vertroetelaars:
[..]
http://www.bndestem.nl/breda/article459444.ece
quote:Kranten eensgezind en verdeeld over val kabinet
(Novum) - De ochtendkranten zijn vrijdagochtend naar politieke kleur verdeeld in hun meningen over de val van het tweede kabinet-Balkenende. De coalitie viel vrijdag nadat D66 de steun aan de regering had opgezegd. De partij kon er niet mee leven dat het kabinet achter minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) bleef staan in de kwestie-Ayaan Hirsi Ali. Vrijwel alle kranten stellen wel duidelijk dat D66 het kabinet heeft opgeblazen, ook al geeft die partij CDA en VVD de schuld.
De Telegraaf noemt de val van het kabinet 'onnodig en betreurenswaardig'. "Tegen groot maatschappelijk verzet in heeft de ministersploeg belangwekkende en noodzakelijke hervormingen doorgevoerd." Balkenende-II was het 'meest ideologische kabinet sinds decennia', vindt de grootste krant van Nederland, dat 'niet ten onrechte sterk overtuigd was van zijn eigen gelijk'.
Net als De Telegraaf is de Volkskrant tegen doorregeren door CDA en VVD met gedoogsteun. Volgens de krant is de val van het kabinet een 'bedrijfsongeval', omdat een gebrek aan leiderschap de oorzaak is, in plaats van politieke meningsverschillen. Het dagblad houdt 'het gehele team' verantwoordelijk voor de val van het kabinet. Premier Jan Peter Balkenende en vicepremier Gerrit Zalm hebben hun collega Rita Verdonk uiteindelijk 'niet in de hand kunnen houden', concludeert de krant. Verder noemt het dagblad de vasthoudendheid van de oppositie in het confronteren van de coalitie met het 'geklungel' in de zaak van groot belang.
Ook de NRC wijt de breuk vooral aan een gebrek aan leiderschap van Balkenende, blijkt uit het commentaar in ochtendeditie nrc.next. De ambities van Balkenende waren groter dan zijn vermogen de regie in handen te houden, vindt de krant. "Of hem dat tot de ideale kandidaat maakt om leiding te blijven geven aan het CDA, is de vraag." Ook concludeert de NRC achteraf dat D66 beter niet in het kabinet plaats had kunnen nemen.
Trouw noemt de kwestie Ayaan-Hirsi Ali een breuk waard, 'vanwege de fundamentele waarden die in het geding zijn'. Het Nederlands Dagblad vindt de breuk te wijten aan de 'om het naakte voortbestaan vechtende en daarom naar nieuwe profilering hakende D66'. "Met slechts twee schamele kamerzeteltjes in het vooruitzicht koos de partij ervoor zich te bevrijden uit de omhelzing door de coalitie, die haar eerder in de kwestie-Uruzgan tot diep buigen dwong."
Waarop baseer je dat dat laatste niet zo is? Je zegt het zo stellig, je kan het vast wel bewijzen. In Islamitische landen kan je precies de plek aanwijzen waar ze radicaliseren, dat zijn in gebieden waar er sprake is van sociaal-economisch achterstelling..en dat is een feit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als je iets moet leren van de twintigste eeuw, is dat je ideeën serieus moet nemen. Deze extreme figuren hebben er schijt aan dat ene Bredase Fatiha achterin de bus moet zitten of dat ze evt. arm zijn, maar ze willen een totaal ander systeem. Ik vind het jammer dat van alles door elkaar loopt, criminele jongeren, discriminatie, radicalisering...je zou misschien kunnen zeggen dat de eerste twee elkaar kunnen beïnvloeden, de laatste niet. Neem dat nou serieus.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dat laatste niet zo is? Je zegt het zo stellig, je kan het vast wel bewijzen. In Islamitische landen kan je precies de plek aanwijzen waar ze radicaliseren, dat zijn in gebieden waar er sprake is van sociaal-economisch achterstelling..en dat is een feit.
quote:„Het is niet mogelijk om compromissen te sluiten, simpelweg omdat mensen het niet beter weten dan God (*) Er is geen compromis mogelijk tussen islam en democratie (*) Ik erken niet de wetten van Nederland (*) Met het belastinggeld dat ik betaal, doden zij moslims en Irak in Palestina.” Voeg dit bij door alle djihadistische salafisten gedeelde opvattingen dat de islam een superieure, maar in zijn voortbestaan bedreigde godsdienst van uitverkorenen is, die te vuur en te zwaard tegen de ongelovigen moet worden verdedigd
En jij denkt werkelijk dat hij van de een op de andere dag dergelijke meningen vormt. Als jij aan een terrorist vraagt waarom hij geradicaliseerd is, gaat ie echt niet zeggen dat dat is gebeurd omdat ie een arme sloeber was. Het is anders wel heel toevallig dat de meeste terroristen uit achterstandswijken/buurten komen.quote:
Oh? Welke terroristen (ik heb het niet over Palestina) zijn arme sloebers geweest? Mobee? Osama Bin Laden? Mohammed Atta? De terroristen die Irak binnendringen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat hij van de een op de andere dag dergelijke meningen vormt. Als jij aan een terrorist vraagt waarom hij geradicaliseerd is, gaat ie echt niet zeggen dat dat is gebeurd omdat ie een arme sloeber was. Het is anders wel heel toevallig dat de meeste terroristen uit achterstandswijken/buurten komen.
Nee, dat zeg ik namelijk niet. Jij zegt armoede kan nooit een oorzaak zijn (tenminste zo komt het op mij over). Ik wijs erop dat zeer veel terroristen uit sociaal-economisch achtergestelde gebieden komen. Is dat toeval denk je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:27 schreef Autodidact het volgende:
Als armoede de oorzaak is, moet deze figuur ook arm zijn.
Ga je nog hard maken dat dit oorzakelijke verband bestaat? Ik wist niet dat er op het lijf van Theo van Gogh een eis voor een grote geldsom stond. .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik namelijk niet. Jij zegt armoede kan nooit een oorzaak zijn (tenminste zo komt het op mij over). Ik wijs erop dat zeer veel terroristen uit sociaal-economisch achtergestelde gebieden komen. Is dat toeval denk je?
Osama bin Laden werd in zijn ogen sociaal achtergesteld, economisch wellicht niet. Atta kreeg geld van dubieuze bronnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Oh? Welke terroristen (ik heb het niet over Palestina) zijn arme sloebers geweest? Mobee? Osama Bin Laden? Mohammed Atta? De terroristen die Irak binnendringen?
Nee, het is een geloof in een utopie, en ervoor bereid zijn te sterven, zoals terreur in het verleden eigenlijk dezelfde oorzaak had.
Misschien dat jij hard kan maken dat het oorzakelijk verband nooit bestaat? Ik reageer immers op je stelling.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ga je nog hard maken dat dit oorzakelijke verband bestaat? Ik wist niet dat er op het lijf van Theo van Gogh een eis voor een grote geldsom stond. .
Terroristen komen in het algemeen niet uit achterstandsbuurten / gezinnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat hij van de een op de andere dag dergelijke meningen vormt. Als jij aan een terrorist vraagt waarom hij geradicaliseerd is, gaat ie echt niet zeggen dat dat is gebeurd omdat ie een arme sloeber was. Het is anders wel heel toevallig dat de meeste terroristen uit achterstandswijken/buurten komen.
Osama Bin Laden en Atta hadden dus geld genoeg, en dat was hun probleem niet. Heb je meer informatie over de vermeende armoede van de terroristen in de aanslagen die je noemde?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Osama bin Laden werd in zijn ogen sociaal achtergesteld, economisch wellicht niet. Atta kreeg geld van dubieuze bronnen(andere terroristen dus). En welke terroristen? De terroristen van Casablanca, Bali, Madrid o.a. De sociaal-economische achtergesteldheid leid tot wanhoop. Werkloze mensen gaan vaak een ander doel in hun leven zoeken, die vinden ze in de radicale religie.
Je geeft zelf al de voorbeelden van Atta en Osama, rijke stinkerds die toch terreur plegen: om utopie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien dat jij hard kan maken dat het oorzakelijk verband nooit bestaat? Ik reageer immers op je stelling.
Het is een van de mogelijke oorzakenquote:Some analysts have related the issue of fundamentalism to lack of education and faith, but said that it is mostly due to the economic conditions in which extremists are living. Poverty is one of the main reasons that leads people to embrace the fundamentalist doctrine.
The trial of the Moroccan fundamentalists has shown that most of those arrested in the May 16 attacks grew up in poor areas, such as Sidi Moumen and Thomas slums.
Extremists groups such as Salfiya Jihadiya and others take advantage of this situation to recruit desperate young people and transform them into ready bombs.
Extremist movements use teenagers as weapons to destroy societies thus discredit the image of Islam. They give themselves the right to punish people and tell them what to do and what not to do.
Most of them agreed that people who are likely to be attracted by these movements are the ones who rebel against bad social and economical conditions; those who have a weak educational background; those who lack religious knowledge; and those who have problems in dealing with the outside world.
Yep, eigenlijk zoals andere utopische stromingen van de twintigste eeuw. De slimme mensen die gebruik maken van de onvrede bieden de bevolking een oplossing: een einde aan de praktische problemen die de bevolking wil.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Terroristen komen in het algemeen niet uit achterstandsbuurten / gezinnen.
Radicalisatie is ook wat anders dan terrorisme. Volgens mij is het geen toeval dat brede steun onder de bevolking voor radicale bewegingen vaak bevolking van arme landen is. Maar de radicale organisaties, hun topmannen en óók de uitvoerders van gevaarlijk acties (waaronder mogelijke terreur), bestaan uit beter opgeleide, behoorlijk intelligente personen. Ze steunen op onvrede, en onvrede en armoede gaan vaak (maar niet altijd) samen.
Mensen die radicaliseren en mensen die bij voorbaat een utopie aanhangen moet je van elkaar scheiden. Je hebt bijv ook psychisch gestoorden, daar kan je ook geen "oorzaak" voor vinden (ja medisch gezien wel natuurlijk)..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Osama Bin Laden en Atta hadden dus geld genoeg, en dat was hun probleem niet. Heb je meer informatie over de vermeende armoede van de terroristen in de aanslagen die je noemde?
Ik heb het dus niet over de 'volgers', maar over de leiders die deze jongeren een utopie bieden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een van de mogelijke oorzaken![]()
Klopt, maar waat voor soort mensen zijn vatbaar voor uitspraken van dergelijke radicale organisaties? De armere slechter opgeleide mensen die dus sociaal achtergesteld worden. Die radicaliseren door toedoen van anderen. Armoede speelt dus een zeer grote rol, iemand uit de midden-klasse zal veel minder snel vatbaar zijn voor dergelijk gedachtegoed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:35 schreef sigme het volgende:
Radicalisatie is ook wat anders dan terrorisme. Volgens mij is het geen toeval dat brede steun onder de bevolking voor radicale bewegingen vaak bevolking van arme landen is. Maar de radicale organisaties, hun topmannen en óók de uitvoerders van gevaarlijk acties (waaronder mogelijke terreur), bestaan uit beter opgeleide, behoorlijk intelligente personen. Ze steunen op onvrede, en onvrede en armoede gaan vaak (maar niet altijd) samen.
Ja, maar hoe weet je uit die tekst van trouw of het een "leider" is of een volgeling?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet over de 'volgers', maar over de leiders die deze jongeren een utopie bieden.
Er is laatst een heel grondig onderzoek gepubliceerd naar de achtergronden van terroristen. Daaruit bleek juist dat het idee dat terroristen uit kansloze armen bestaan pertinent onjuist is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik namelijk niet. Jij zegt armoede kan nooit een oorzaak zijn (tenminste zo komt het op mij over). Ik wijs erop dat zeer veel terroristen uit sociaal-economisch achtergestelde gebieden komen. Is dat toeval denk je?
Met het grote verschil dat de recruten nogsteeds bijna allemaal uit armere gebieden komen. Ik bedoel je mag dan van mij best verklaren waarom dan toevallig alle betrokkenen bij de aanslagen in Casblanca uit Shanty Towns kwamen. En zoals ik al eerder quote, analysten zeggen duidelijk dat dergelijke slums een goede broedplaats is voor terroristen (of radicalen)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is laatst een heel grondig onderzoek gepubliceerd naar de achtergronden van terroristen. Daaruit bleek juist dat het idee dat terroristen uit kansloze armen bestaan pertinent onjuist is.
Vergelijk ook de niet-moslim terroristen uit Europa: de ETA, de RAF, de ZuidAmerikaanse terreurbewegingen. Die worden voornamelijk gevormd door studenten uit prima milieus. En moslims zijn net gewone mensen.
Discriminatie en radicalisering kunnen elkaar niet beinvloeden. Volgens mij klopt daar geen reet van, daar ging het mij uiteindelijk om. Maar hij zei het zo stellig dat ik me afvraag of hij daar ook werkelijk een bron oid voor heeft.quote:discriminatie, radicalisering...je zou misschien kunnen zeggen dat de eerste twee elkaar kunnen beïnvloeden, de laatste niet. Neem dat nou serieus.
Eigenlijk geloof ik dat nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar waat voor soort mensen zijn vatbaar voor uitspraken van dergelijke radicale organisaties? De armere slechter opgeleide mensen die dus sociaal achtergesteld worden. Die radicaliseren door toedoen van anderen. Armoede speelt dus een zeer grote rol, iemand uit de midden-klasse zal veel minder snel vatbaar zijn voor dergelijk gedachtegoed.
Denk jij nou echt, dat meneer Salafist dit soort dingen zegt omdat hij moeite heeft met het krijgen van een stageplaats, of dat hij geen geld heeft voor een Playstation? De Wijk heeft gelijk als hij wijst op het internationale karakter van dit soort radicalisering, dat je dit gewoon niet af kunt schuiven op vermeende discriminatie....Je hebt vast wel gehoord over de figuur dit nogal van invloed is geweest op islamitische terroristen: Said Qutb, die politieke inspiratie is voor menig terrorist. Wereldwijde concepten als Takfir en Jahiliyya hebben niets te maken met armoede, onderdrukking, of wat je dan ook als excuus kunt gebruiken, het is puur ideologisch. Het wil niet zeggen dat armoede een makkelijke manier is om mensen te werven voor je terreur, dat kan allemaal best, maar de stroming is er niet op gebaseerd om dát op te lossen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
Autodidact zei dit:
[..]
Discriminatie en radicalisering kunnen elkaar niet beinvloeden. Volgens mij klopt daar geen reet van, daar ging het mij uiteindelijk om. Maar hij zei het zo stellig dat ik me afvraag of hij daar ook werkelijk een bron oid voor heeft.
quote:„Het is niet mogelijk om compromissen te sluiten, simpelweg omdat mensen het niet beter weten dan God (*) Er is geen compromis mogelijk tussen islam en democratie (*) Ik erken niet de wetten van Nederland (*) Met het belastinggeld dat ik betaal, doden zij moslims en Irak in Palestina.”
De ideologische onderbouwing en het ideologische doel van de fundamentalisten staat volgens mij los van oorzaken die mensen hiervoor vatbaar maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Denk jij nou echt, dat meneer Salafist die soort dingen zegt omdat hij moeite heeft met het krijgen van een stageplaats, of dat hij geen geld heeft voor een Playstation? De Wijk heeft gelijk als hij wijst op het internationale karakter van dit soort radicalisering, dat je dit gewoon niet af kunt schuiven op vermeende discriminatie....Je hebt vast wel gehoord over de figuur dit nogal van invloed is geweest op islamitische terroristen: Said Qutb, die politieke inspiratie is voor menig terrorist. Wereldwijde concepten als Takfir en Jahiliyya hebben niets met armoede, onderdrukking, of wat je dan ook als excuus kunt gebruiken, het is puur ideologisch. Het wil niet zeggen dat armoede een makkelijke manier is om mensen te werven voor je terreur, dat kan allemaal best, maar de stroming is er niet op gebaseerd om dát op te lossen.
[..]
Eensch, daarnaast is die discussie tot in den treure gevoerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Terroristen komen in het algemeen niet uit achterstandsbuurten / gezinnen.
wie heeft het nou weer over etnische groepen? Het gehele stuk komt, inclusief de eerste regel , van Rob de Wijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ethnische groepen afzeiken, ongewenst verklaren, stigmatiseren en tot minderwaardzijnde 2e rangsburger verklaren is een voedingsbodem maken voor onaangepast gedrag..
Mensen die zo graag het woord vertroetelen gebruiken hebben de neiging tot dat afzeiken etc..
Ach ja.. we leven eenmaal in een discriminerende wereld die zichzelf zoooo verlicht acht..
Dit heb je dus met sommige niet-vertroetelaars:
[..]
http://www.bndestem.nl/breda/article459444.ece
De armere mensen zullen sneller worden misbruikt/voorop lopen, maar zoals Sigme al eerder zei, zijn het de beter gestelde mensen (die vaak genoeg tijd over hebben, vaak hoog opgeleid zijn, maar wel werkloos) die radicaliseren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat de recruten nogsteeds bijna allemaal uit armere gebieden komen. Ik bedoel je mag dan van mij best verklaren waarom dan toevallig alle betrokkenen bij de aanslagen in Casblanca uit Shanty Towns kwamen. En zoals ik al eerder quote, analysten zeggen duidelijk dat dergelijke slums een goede broedplaats is voor terroristen (of radicalen)
Werd net gewekt door een Sjonnie, die in de persoon van een bouwvakker, bakstenen in de aanhangwagen gooide i.p.v. discreet neer te leggen, kost geen enkele moeite, het verschil is wel 60 Decibel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef George-Butters het volgende:
Heeee loeders
Wat een schitterend weer weer
Hoe laat was dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werd net gewekt door een Sjonnie, die in de persoon van een bouwvakker, bakstenen in de aanhangwagen gooide i.p.v. discreet neer te leggen, kost geen enkele moeite, het verschil is wel 60 Decibel.![]()
Onbegrijpelijk dat we maar blijven doen alsof Pakistan een bevriende natie is. Tijd dat we ons eens afvragen waarom Afghanistan onrustig blijft, en waar die Talibaba's toch steeds vandaan komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Autodidact het volgende:
[[url=http://www.huffingtonpost.com/thenewswire/archive/ap/pakistanmidweb.jpg]afbeelding][/url]
Wat zien jullie hier staan? Opportunisme, hypcrosie of vriendschap?
9.40... Ik was al boos halfnaakt naar buiten gelopen om hem even fijntjes uit te leggen dat hij ze er ook gewoon in kan leggen, maar ik bedacht me toen ik de krant van de deurmat afpakte.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
9.40... Ik was al boos halfnaakt naar buiten gelopen om hem even fijntjes uit te leggen dat hij ze er ook gewoon in kan leggen, maar ik bedacht me toen ik de krant van de deurmat afpakte.
Shit man.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:28 schreef George-Butters het volgende:
J. ulrich is geschorst voor de komende tour
boycot de TOURquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:28 schreef George-Butters het volgende:
J. ulrich is geschorst voor de komende tour
nou, dan is 3500 km, afgeknepen ballen en zadelpijn nog te prefereren boven Mart Smeets, of is die al dood?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef zakjapannertje het volgende:
ik kijk alleen voor het landschap de interviews
Pakistan heeft geen olie, wel een dictator en WMD'squote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Glasnosteraar het volgende:
Onbegrijpelijk dat we maar blijven doen alsof Pakistan een bevriende natie is. Tijd dat we ons eens afvragen waarom Afghanistan onrustig blijft, en waar die Talibaba's toch steeds vandaan komen.
En die rare traditie bloedschuld af te kopen met vrouwen. Bloedschuld, ook al zoiets.quote:
Mjah, maar Pakistan staan aan 'onze' kant dus dan mag het aldus het Evangelie volgens Bush.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef sigme het volgende:
En die rare traditie bloedschuld af te kopen met vrouwen. Bloedschuld, ook al zoiets.
Vrouwen met zuur begooien. En nog veel meer fraais.
Misschien ga ik beschaving toch maar afmeten aan de omgang met vrouwen.
kijk, als ze Mart nu vervangen door Aicha Marghadi wordt het pas echt interessant!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef zakjapannertje het volgende:
Mart Smeets blijft in Duitsland nog iig, tot 9 juli, net op tijd voor Quatorze Julliet om Dione de Graaf te verrassen
wie gaan er eigelijk WEL starten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Sidekick het volgende:
Basso, Menchov, Mancebo, Sevilla, Beloki, Jaksche en Etxebarria gaan wrs ook niet van start in de Tour. Met nog 30 anderen.
Op de presidentverkiezingen in de VS hebben wij geen invloed, op de Nederlandse regering en de EU wel. Ging Kok niet naar Pakistan na 9-11 om met een tulband op zijn lelijke bakkes Mubaraks hiel te likken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar Pakistan staan aan 'onze' kant dus dan mag het aldus het Evangelie volgens Bush.
Oh, en een verbod op militaire tribunalen door het Supreme Court boeit Bush ook niet, de wet geldt tenslotte niet voor hem.
quote:De ASO, de organiserende instantie, heeft het besluit van sporttribunaal CAS naast zich neergelegd en Astana-Würth een startverbod opgelegd. Hierdoor is opnieuw een toprenner van onze Tourmanager geschrapt, namelijk Alexander Vinokourov. Ook hij wordt niet vervangen.
dat zijn dan ook de vrouwen zónder "talenten"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
Hey, hoe kan dat nou, al die marokkaanse vrouwen lopen toch in burqa's? Althans, dat wordt ons altijd vertelt hier door de experts![]()
Volgens mij houdt ze wel van het voedzame hollandse voedsel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
kijk, als ze Mart nu vervangen door Aicha Marghadi wordt het pas echt interessant!![]()
[afbeelding]
Zitten er vrouwen in Guantanomo Bay? Nee? Ah - dan valt het voortaan buiten mijn beschavingscriteriumquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar Pakistan staan aan 'onze' kant dus dan mag het aldus het Evangelie volgens Bush.
Oh, en een verbod op militaire tribunalen door het Supreme Court boeit Bush ook niet, de wet geldt tenslotte niet voor hem.
nu kan ik stervenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef Glasnosteraar het volgende:
wat? jullie willen filmpjes?
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=524&group=18
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Oh mijn god, rij ik helemaal naar Vlaardingen om daar wat paketten bestemd voor ons bedrijf op te halen
(immers die henkies vertellen me dat ik het vrijdagochtend op moest halen) Kom ik daar aan, zegt ie "uhm even kijken hoe het zit hoor, ow de spullen komen pas om 1 uur aan" Dus ik rij weer terug en wat denk je, is er een trailer geschaart midden op de snelweg, 8 km pokkefile
Nu zit ik weer thuis, en straks maar weer een poging doen.
En dan vinden ze het gek dat moslims radicaliseren.
Going postal, Mutant?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
En dan vinden ze het gek dat moslims radicaliseren.
Je kunt het niet zien, maar achter haar zit op de grond de redacteur die haar vasthoudt. Dat is overigens dezelfde redacteur die haar heeft aangenomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef George-Butters het volgende:
Het is ongelooflijk dat die vrouw niet spontaan voorover valt. Is ze vastgelijmd aan die stoel?
Ze wilt graag genomen worden door een Hollandse Leeuw zo te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
kijk, als ze Mart nu vervangen door Aicha Marghadi wordt het pas echt interessant!![]()
[afbeelding]
Best wel. Er werd een hoop verklaard waarom dingen zijn zoals ze zijn. Ze was het lievertje van Reagan, vond in Gorbatsjov een communist waarmee ze 'zaken' kon doen en was een fel anti-europeaan. De liberaliseringsgang die onder haar partij in gang gezet wordt, laat heel logisch zien dat Thatcher eigenlijk vrij simpel was doordat ze geloofde dat ze het goed deed en daar altijd familie waarden aan ophing.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:39 schreef Autodidact het volgende:
Heb ik daarmee iets gemist dan?
Ned 3 en docu's over politici.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Best wel. Er werd een hoop verklaard waarom dingen zijn zoals ze zijn. Ze was het lievertje van Reagan, vond in Gorbatsjov een communist waarmee ze 'zaken' kon doen en was een fel anti-europeaan. De liberaliseringsgang die onder haar partij in gang gezet wordt, laat heel logisch zien dat Thatcher eigenlijk vrij simpel was doordat ze geloofde dat ze het goed deed en daar altijd familie waarden aan ophing.
De Falkland oorlog bijvoorbeeld kwam ook nog even voorbij, ze dacht toen gewoon even voor Reagan, dat was de enige reden ...
het was een rechtse belichtingquote:
Rechtse belichting? Leg eens uit.quote:
conservatives die vertellen welk baanbrekend the iron lady heeft gedaan, Reagan die haar voortduren prees, tegen schimmige beelden van Gorbatsjov, de Falkland oorlog die demonstraties opriepen, maar die uiteen geslagen werd, de uiteindelijke doodskus door de mensen die het dichtst bij Thatcher stonden, dat ze toen nog steeds haar mond niet hield..quote:
Dus jij vatte het gewoon op je eigen manier op, gezien je eerste post?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
conservatives die vertellen welk baanbrekend the iron lady heeft gedaan, Reagan die haar voortduren prees, tegen schimmige beelden van Gorbatsjov, de Falkland oorlog die demonstraties opriepen, maar die uiteen geslagen werd, de uiteindelijke doodskus door de mensen die het dichtst bij Thatcher stonden, dat ze toen nog steeds haar mond niet hield..
Noem de naam Thatcher in Wales en je ziet pure haat opkomen, mijn schoonvader is een van de aardigste en vriendelijkste mensen die ik ken maar die spuwt vuur als je de naam Thatcher noemt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Harry_Sack het volgende:
conservatives die vertellen welk baanbrekend the iron lady heeft gedaan, Reagan die haar voortduren prees, tegen schimmige beelden van Gorbatsjov, de Falkland oorlog die demonstraties opriepen, maar die uiteen geslagen werd, de uiteindelijke doodskus door de mensen die het dichtst bij Thatcher stonden, dat ze toen nog steeds haar mond niet hield..
ik probeerde er inderdaad niet naar te kijken alsof je naar de zoveelste leugenachtige vernielzuchtige gristenhond zat te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus jij vatte het gewoon op je eigen manier op, gezien je eerste post?
Je bent wel gefrustreerd hé, overal Jezus, Christenen er bij moeten halen. Het laat je wel ontzettend zielig overkomen, maar dat zou jou waarschijnelijk toch niks uitmaken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik probeerde er inderdaad niet naar te kijken alsof je naar de zoveelste leugenachtige vernielzuchtige gristenhond zat te kijken inderdaad
terecht, de gewone arbeider werd in z'n portemonnaie geraakt, kolenmijnen werden gesloten en er was een werkloosheid van 10% !!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Noem de naam Thatcher in Wales en je ziet pure haat opkomen, mijn schoonvader is een van de aardigste en vriendelijkste mensen die ik ken maar die spuwt vuur als je de naam Thatcher noemt.
had je maar moeten kijkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je bent wel gefrustreerd hé, overal Jezus, Christenen er bij moeten halen. Het laat je wel ontzettend zielig overkomen, maar dat zou jou waarschijnelijk toch niks uitmaken.
nou, dit komt wel heel dichtbij Zorg Rotterdam is keihard voor illegalenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
terecht, de gewone arbeider werd in z'n portemonnaie geraakt, kolenmijnen werden gesloten en er was een werkloosheid van 10% !!!
Mensen wilden werken en perspectief. Dat bood ze niet en ze gaf de indruk daar ook geen oog voor te hebben. Toch vond ik de docu wel een redelijke weergave van de persoon Thatcher. Ik denk niet dat je ooit nog zo'n soort, bijna dictatoriaal figuur kan krijgen in de politiek, al lijkt Bush in het kielzog van zijn voorgangers zich wel hetzelfde met Blair te kunnen veroorloven.
bingoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Het volk is redeloos, de regering radeloos, en het land reddeloos
had je niet ook liever gehad dat Balkenende over Hoogervorst was gestruikeld ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nou, dit komt wel heel dichtbij Zorg Rotterdam is keihard voor illegalen
en terechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:22 schreef Autodidact het volgende:
[onz] SGP, het alternatief!
[afbeelding]
Go refo! Whoohoo YEAH!
Denk je? Ik vind standpunten doornemen nooit zo'n aanbeveling.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:06 schreef Monidique het volgende:
Laatst zei ik dat ik niet ging stemmen, maar misschien toch GroenLinks. Uiteraard moet ik even de standpunten van die partij beter doornemen...
Heeft ze iets nodig? Is er iets wat ze graag willen hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
help, ik moet een kadootje voor m'n moeder kopen![]()
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:12 schreef Monidique het volgende:
Je moet je niet alleen op standpunten richten, anders zou ik waarschijnlijk op de VVD stemmen. Ook belangrijk is de manier hoe zij politiek bedrijven. D66 vind ik ongeloofwaardig geworden. Dat is nu, na deze week, een beetje veranderd, maar ik wil eerst zien hoe ze het de eerste paar jaar doen.
idd, ze heeft niets nodig (behalve dan kleinkinderenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft ze iets nodig? Is er iets wat ze graag willen hebben?
Nee, zeker. Ik ken in ieder geval nauwelijk mensen die nog iets nodig hebben of graag willen hebben. Ik geef al jaren geen kado's meer.
Trakteer haar op een strandwandeling.
Verdonk zou zich eens verantwoordelijk voelen... Breakings News op CNN, hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Nu.nl bijschrift: Verdonk voelt zich niet verantwoordelijk
'Er is er maar één schuldig en dat is D66'
22 jaar, en dan heb jij het lef om mij wel eens tegen te sprekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Monidique het volgende:
Ik ben 22 jaar, ik heb nog niet zo vaak gestemd,.
quote:UWV stelt premieverlagingen voor
Uitgegeven: 30 juni 2006 13:08
Laatst gewijzigd: 30 juni 2006 13:20
DEN HAAG - De premies voor de WW en de WIA, de nieuwe WAO, kunnen volgend jaar omlaag. Dat heeft het UWV vrijdag gezegd. Met meer dan een halvering kan volgens de uitkeringsinstantie met name de WW-premie drastisch omlaag.
Ondanks een daling van de fondsen waaruit de uitkeringen worden betaald, zijn de reserves volgens het UWV nog steeds groot. Het totale vermogen van de fondsen neemt dit jaar met 400 miljoen euro af. Eind 2005 zat er nog 10,4 miljard euro in kas.
Het UWV adviseert de hoogte van de premie voor de WW te verlagen van de huidige 8,65 procent naar 3,45 procent volgend jaar. Er zullen door de aantrekkende economie de komende tijd minder WW-uitkeringen uitbetaald hoeven te worden. Bovendien zijn de regels voor de WW aangescherpt, zodat mensen minder snel en minder lang een uitkering ontvangen.
Begrotingstekort
Het is overigens maar de vraag of minister Aart Jan de Geus van Sociale Zaken de suggestie van het UWV overneemt. In het verleden hield het kabinet de fondsen graag op sterkte. De gelden hebben namelijk een positieve invloed op de omvang van het begrotingstekort zoals de Europese Unie dat voor Nederland uitrekent.
Ja, klopt. Dat vind ik ook. Leeftijd vind ik absoluut niet relevant. Tenzij, heel Monidiqistisch, het relevant is. Het gaat om de inhoud en de presentatie en persoonlijke eigenschappen tellen dan nauwelijks mee. Dat is op een manier erg bevrijdend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef sigme het volgende:
22.
Volgens mij vind ik dat een van de leukste dingen van een internetforum - het is zó leeftijdsonafhankelijk.
Sorry, opa.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:24 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
22 jaar, en dan heb jij het lef om mij wel eens tegen te spreken![]()
die jeugd van tegenwoordig
Je bent me net voor, er is teveel WW geld.. hoe komt dat?..quote:
quote:UWV stelt premieverlagingen voor
Uitgegeven: 30 juni 2006 13:08
Laatst gewijzigd: 30 juni 2006 13:20
DEN HAAG - De premies voor de WW en de WIA, de nieuwe WAO, kunnen volgend jaar omlaag. Dat heeft het UWV vrijdag gezegd. Met meer dan een halvering kan volgens de uitkeringsinstantie met name de WW-premie drastisch omlaag.
Ondanks een daling van de fondsen waaruit de uitkeringen worden betaald, zijn de reserves volgens het UWV nog steeds groot. Het totale vermogen van de fondsen neemt dit jaar met 400 miljoen euro af. Eind 2005 zat er nog 10,4 miljard euro in kas.
Frutselaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
idd, ze heeft niets nodig (behalve dan kleinkinderen). Grappig om te horen dat jij al jaren geen kado's meer geeft, ik ken het probleem. Nou koop ik meestal een dvd of cd, of ik brand een dvd-tje, maar ik denk dat ik dit keer maar gewoon wat lekkernijen haal, bonbons, thee uit een speciaalzaakje, dat komt altijd van pas.
quote:
Niet zomaar een beetje te veel, het kan met meer dan de helft omlaag! Bizar... maar hoe het komt? Geen idee. Naja, misschien dat de laatste alinea er wat mee te maken heeft, dus dat het een politieke beslissing is te veel te heffen zodat het begrotingstekort lager lijkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je bent me net voor, er is teveel WW geld.. hoe komt dat?..
[..]
He, jij hebt vast gemist dat ik MYLF benquote:
Als we het aan haar gaan afmeten was '70 een uitstekend jaar, mijn vrouw is van '77...ja ja, dirty old man, thats me.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:42 schreef Glasnosteraar het volgende:
Monidique vind Charisma Carpenter wel leuk geloof ik (ik ook) en die is toch echt nog een jaartje ouder dan ik, zij is van 1970
Gut, geen wonder dat ze water laat aanbranden. Eentje uit '77.. Dat is notabene jonger dan mijn jongste broertje!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als we het aan haar gaan afmeten was '70 een uitstekend jaar, mijn vrouw is van '77...ja ja, dirty old man, thats me.
Waarom? Volgens mij maak je op jouw leeftijd extra kans bij de 30+ meisjes, terwijl je bij de meisjes van rond de 22 meer kans maakt als jij 30+ bent.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Monidique het volgende:
Maar laat ik het eerst eens proberen bij mijn leeftijd, hè...
Tja, wat kan ik zeggen, ze kan niet koken maar aan de andere kant heeft ze iig nog geen rollator nodig en ik hou haar nog aardig bij in elk opzichtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:46 schreef sigme het volgende:
Gut, geen wonder dat ze water laat aanbranden. Eentje uit '77.. Dat is notabene jonger dan mijn jongste broertje!
Normaal wel maar M. kan nu profiteren van onze 30+ wijsheidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Waarom? Volgens mij maak je op jouw leeftijd extra kans bij de 30+ meisjes, terwijl je bij de meisjes van rond de 22 meer kans maakt als jij 30+ bent.
Tegen de tijd dat mensen dat uitgevogeld hebben zijn ze meestal te oud of te bezet om er wat aan te hebben..
Welnee. Je kan dit twintigers honderd keer vertellen - ze zien het pas in als het te laat is..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal wel maar M. kan nu profiteren van onze 30+ wijsheid![]()
Ow..nou ja, we kunnen iig over 10 jaar zeggen "I told you so!" en da's ook leuk..voor ons danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:56 schreef sigme het volgende:
Welnee. Je kan dit twintigers honderd keer vertellen - ze zien het pas in als het te laat is..
Ach welnee, je bent zo oud als jij je voelt. Ik voel mij geen dag ouder als ik mij 10 of 20 jaar geleden voelde, ik heb die "oh ik ben nu 30/40/50, woe is me!" verhalen altijd onzin gevonden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
30+ worden is dat nou echt zo erg als het lijkt?
Je bent dan niet jong meer en ook nog niet echt oud. Zo'n laffe tussen fase.
Nee, 30 worden is net zoiets als andere verjaardagen. Er verandert niks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
30+ worden is dat nou echt zo erg als het lijkt?
Je bent dan niet jong meer en ook nog niet echt oud. Zo'n laffe tussen fase.
Dat is juist waar 30'ers last van hebben. Ze voelen zich jong maar zijn het niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
Ach welnee, je bent zo oud als jij je voelt. Ik voel mij geen dag ouder als ik mij 10 of 20 jaar geleden voelde, ik heb die "oh ik ben nu 30/40/50, woe is me!" verhalen altijd onzin gevonden.
Ik ben altijd al oud geweest, ik groei langzaam naar mijn innerlijke leeftijd toe.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is juist waar 30'ers last van hebben. Ze voelen zich jong maar zijn het niet.
Ik wacht het rustig af. Het duurt gelukkig nog evenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:03 schreef sigme het volgende:
Nee, 30 worden is net zoiets als andere verjaardagen. Er verandert niks.
Dat is een goeie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd al oud geweest, ik groei langzaam naar mijn innerlijke leeftijd toe.
Officieel ben ik ook niet 'jong' maar ik voel mij zo rond de 25, fysiek mankeer ik niets, integendeel, ik heb een betere conditie als ik toen had. Mentaal kan ik ook beter uit de voeten dan 20 jaar geleden deels door het Internet (meer informatie, meer mogelijkheden om nieuwsgierigheid te bevredigen) sexueel gaat het ook nog uitstekend (nog geen Viagra nodig iig, lol). Het enige is dat ik een stuk minder haar op mijn hoofd hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is juist waar 30'ers last van hebben. Ze voelen zich jong maar zijn het niet.
Indigo...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben altijd al oud geweest, ik groei langzaam naar mijn innerlijke leeftijd toe.
dat is wel de crux wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
....... Mentaal kan ik ook beter uit de voeten dan 20 jaar geleden ..........
fuck, precies wat Sigme zegtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef Glasnosteraar het volgende:
M kan natuurlijk altijd een hengeltje uitgooien bij Libelle lezers, scheelt een hoop complicaties, en als je 30/35 bent kijk je wel weer verder (had ik het maar zo gedaan)
Cookies die uitstaan? Nee, dat kan het toch niet zijn!quote:De gegevens die je hebt ingevuld zijn verwijderd. Dit kan twee oorzaken hebben.
# Je hebt 20 minuten niets met het programma gedaan. Uit veiligheidsoverwegingen houdt dit programma je gegevens maar een beperkte tijd vast.
# Er heeft zich een storing op een server voorgedaan
Onze excuses voor het ongemak.
Je kunt (later) opnieuw beginnen.
Hooguit mijn broekje..quote:
Het zal inderdaad puntje bij paaltje ook niet zol erg zijn. Behalve dan dat minder haarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
Officieel ben ik ook niet 'jong' maar ik voel mij zo rond de 25, fysiek mankeer ik niets, integendeel, ik heb een betere conditie als ik toen had. Mentaal kan ik ook beter uit de voeten dan 20 jaar geleden deels door het Internet (meer informatie, meer mogelijkheden om nieuwsgierigheid te bevredigen) sexueel gaat het ook nog uitstekend (nog geen Viagra nodig iig, lol). Het enige is dat ik een stuk minder haar op mijn hoofd heb
Dat zijn de zoekende dertigers. Ik ben zelf 24 maar de behoefte om elke week te gaan stappen heb ik ook niet echt meer iig niet meer zoals een paar jaar geleden. Je houdt zodoende wel aardig wat geld overquote:Ja, ok, je zal mij niet zien op "Sensation White" met mijn fake zonnebank bruine kleurtje en haar implants zoals sommige 40+ losers maar toen ik 25 was zag jij mij ook niet in de disco om te geilen op 16 jarige meisjes.
30'ers die krampachtig proberen 20 te blijven zijn net zulke losers, leeftijd zit tussen je oren, niet of je kleding afgestemd is op de 12-16 leeftijdsgroep![]()
joh, grapjas, moet je op prinsjesdag eens naar Den Haag komen, dan zie je al die libelle lezeressen over de Herengracht/Korte Poten richting het Binnenhof marcheren om te zwaaien naar de koniging. Dan is die 20% aanzienlijk minder rooskleurig. Wat me ook altijd opvalt is de uniformiteit wat betreft uiterlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
20% kans op fuck inderdaad...da's toch voorwaar niet slecht![]()
Ghe. Ik zag het.quote:
Ja, vanzelfsprekend, als je een relatie hebt moet je er ook voor gaan, en anders moet je geen relatie beginnen. Ben zelf ook zo trouw als Pluto wat dat betreft. Ben zelfs nu al trouw aan die vriendin van mij, terwijl ik geeneens een relatie met haar hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik zag het.
Maar ik heb er ook niks aan hoor. Toen ik 20 was deed ik het wel met 30+, dat wel, maar als ik als 33jarige nog wil profiteren van de lekkere knaapjes moet ik mijn liefste zo kwetsen. Dus ik wacht wel tot een volgend leven.
Da's wel ERG trouwquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:34 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ja, vanzelfsprekend, als je een relatie hebt moet je er ook voor gaan, en anders moet je geen relatie beginnen. Ben zelf ook zo trouw als Pluto wat dat betreft. Ben zelfs nu al trouw aan die vriendin van mij, terwijl ik geeneens een relatie met haar heb![]()
weird hé, maar ik heb wel een hoop praatjes over relaties, tennisclubs en de libelle, maar bij mij is het alles of niets. Of ik heb een vaste relatie, of niet, en zo niet dan is er gewoon geen sex, punt. Moet toch wel duidelijk zijn dat ik er één ben van zwart-wit denkenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat is trouw a la haren uit een borstel halen en ze op een pop plakken,.
Ja, er ging een alarmbelletje bij me rinkelen en ik had al even gegoogled.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Indigo / nieuwetijds kinderen / HSP
Wahahahahaha..quote:Hieronder heb ik zo veel mogelijk algemene kenmerken van NTK proberen te geven. Als je niet voldoet aan alle kenmerken, dat wil dan nog niet zeggen dat je geen NTK bent. Het gaat erom je te herkennen in enkele van de onderstaande symptomen:
en nog veel meer onzin. God wat grappig. Gelukkig kom ik nooit in TRU.quote:- gevoeligheid voor stemmingen van anderen
- het autistisch in zichzelf gekeerd zijn
een bijna onopmerkbaar grotere schedelpan
quote:Fact of the day
Despite being the world's fourth-largest producer of crude oil, Iran lacks enough oil refineries to supply itself with fuel, forcing it to import almost half of its gasoline.
Wall Street Journal
Oh, dat geldt voor mij ook, ontrouw is wat mij betreft niet eens bespreekbaar maar einde relatie. Daar ben ik uitermate rechtlijnig in voornamelijk omdat er aan ontrouw meestal iets voorafgaat, als de communicatie om problemen die daartoe leiden uit te praten ontbreekt dan zie ik geen basis meer voor een relatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef Glasnosteraar het volgende:
weird hé, maar ik heb wel een hoop praatjes over relaties, tennisclubs en de libelle, maar bij mij is het alles of niets. Of ik heb een vaste relatie, of niet, en zo niet dan is er gewoon geen sex, punt. Moet toch wel duidelijk zijn dat ik er één ben van zwart-wit denken![]()
Iran, blijft verbazen.quote:
yup, dan is er al een hoop mis. Alleen zitten een hoop mensen helemaal vast met hypotheek, kinderen etc, volgens mij een belangrijke voedingsbodem voor ontrouw zonder de relatie te verbreken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat geldt voor mij ook, ontrouw is wat mij betreft niet eens bespreekbaar maar einde relatie. Daar ben ik uitermate rechtlijnig in voornamelijk omdat er aan ontrouw meestal iets voorafgaat, als de communicatie om problemen die daartoe leiden ontbreekt dan zie ik geen basis meer voor een relatie.
[ bron ]quote:French lawmakers gave final approval Friday to legislation that could force Apple Computer Inc. to make its iPod and iTunes Music Store compatible with rivals' music players and online services.
Both the Senate and the National Assembly, France's lower house, voted in favor of the copyright bill, which some analysts said could cause Apple Computer Inc. and others to pull their music players and online download stores from France.
Ik zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:15 schreef Autodidact het volgende:
Jezus is nou eenmaal overal...
Mja, ik zou me hier ook niet zo druk over maken. Eerder om biologieboeken die bij het punt van evolutietheorie aan elkaar geplakt worden, of leraren die het maar even niet behandelen.quote:
quote:Einigkeit und Recht und Freiheit
für das deutsche Vaterland!
Fidel is God, vraag maar na in Cubaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:42 schreef zakjapannertje het volgende:
heeft eerder weg van Fidel Castro, eigenlijk
Wel een keuze van niks trouwens...het spreekwoordelijke tussen 2 kwaden kiezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:52 schreef Monidique het volgende:
Dat onze oosterburen mogen winnen.
[ bron ]quote:The approval-rating bumps Bush was counting on, first from his White House staff shake-up and then from the death of Abu Musab al-Zarqawi, never really materialized, leaving the president in deeply unpopular territory.
Theoretically, Bush could get himself out of this mess by trying to solve some of the problems afflicting his presidency. But campaigning is easier.
quote:
quote:De Zon
Ze is met een gemiddelde diameter van zo'n 1.392.000 kilometer het grootste object in ons zonnestelsel en bevat 99,8% van de massa van ons volledige zonnestelsel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon#Tabel:_evolutiemodelquote:
Amerika de fascistische staat!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:56 schreef Sidekick het volgende:
Het doden van een moslim is positief volgens de Washington Post? Typisch.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef pberends het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon#Tabel:_evolutiemodel
Grappig, het einde van de zon staat al vast.
Hoe kon de zon opeens gaan branden dan? Hield God er een aansteker bij?quote:begin als hoofdreeksster: waterstofverbranding in kern
De Germansquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:35 schreef pberends het volgende:
Grappig: http://upload.wikimedia.o(...)stries-by-County.jpg
In welke eenheden wens jij het antwoord?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:12 schreef Sidekick het volgende:
Als Antares gewoon nog op mijn beeldscherm past, hoe groot moet mijn beeldscherm dan wel niet zijn?
Gigaparsec.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
In welke eenheden wens jij het antwoord?
quote:Vanavond in NOVA
Pechtold over de val van het kabinet
NOVA staat vanavond uiteraard geheel in het teken van de val van het kabinet. Alexander Pechtold (lijsttrekker D66) praat in de studio over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Met de commentatoren Kees Lunshof (Telegraaf), Hans Wansink (Volkskrant) en Frank Vermeulen (NRC) kijkt NOVA terug op de afgelopen week: wat is er precies gebeurd?
Bovendien kijkt NOVA vooruit. Vanaf vandaag kan het campagnevoeren gaan beginnen. Welke onderwerpen zullen in de campagnes de boventoon gaan voeren?
En natuurlijk het laatste nieuws uit Den Haag én een nieuwe Politieke Barometer.
Let op:
In verband met het WK zendt NOVA vanavond uit vanaf 23:05.
Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof
Moslima met klompen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/31/
Micheal Jackson die naar Europa wil verhuizen.
[afbeelding]
quote:
Ik zie een kruisjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Tieten godverdomme.... ik zie tieten.
[afbeelding]
Wat betekent dit toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
zizi
quote:Miljoenen Amerikanen verstoken van medische hulp
Vanaf morgen moeten ruim vijftig miljoen Amerikanen, dat is ongeveer een zesde van de gehele bevolking, kunnen bewijzen dat ze legaal verblijven in de Verenigde Staten. Doen ze dit niet dan kunnen ze geen gebruik maken van Medicaid. Dit is een programma voor gesubsidieerde medische hulp voor armere Amerikanen.
President Bush heeft afgelopen februari een wet getekend die het moet voorkomen dat mensen die illegaal in de VS verblijven gebruik kunnen maken van medische zorg. Het lijkt nu echter zo te zijn dat miljoenen niet over de juiste papieren beschikken, waardoor ze niet meer kunnen beschikken over gezondheidszorg.
The Washington Post meldt dat miljoenen legale burgers worden getroffen. Mensenrechtenactivisten en advocaten zeggen dat groepen geesteszieken, daklozen en dementerende bejaarden niet in staat zijn om een paspoort of geboortebewijs te overleggen.
Een groot deel van de burgers in de VS heeft geen paspoort. Ook een grote groep zwarte vrouwen blijft verstoken van een geboortebewijs. Dit geboortebewijs werd toentertijd niet verstrekt door ziekenhuizen en kraamklinieken in het zuiden van de VS. Zwarte vrouwen werden toen niet formeel geaccepteerd en er werden dus ook geen officiële papieren afgegeven.
Op een manier, maar die van mij zal ongetwijfeld anders zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is natuurlijk voor een groot gedeelte een kwalijke zaak, maar ook een gedeelte eigen verantwoordelijkheid.
Illegalen in de VS zijn op geen enkele manier te vergelijken met die uit NL.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Er zitten misschien haken en ogen aan dat plan maar de opzet is goed. Mensen die illegaal in een land verblijven hebben geen recht op voorzieningen. Stel je voor er komt hier in mijn huis iemand wonen zonder dat ik dat wil maar hij eet wel uit mijn ijskast, verbruikt mijn stroom etc.
Die zet je de deur uit.
'tis verkiezingstijd in de VS...'nuff said.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Yildiz het volgende:
Al is het natuurlijk altijd makkelijk scoren om af te geven op buitenlanders, dan krijg je namelijk zelf het gevoel er niet schuldig aan te zijn.
En maar vol blijven houden dat wij zo hoog boven de derde wereld uit staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
'tis verkiezingstijd in de VS...'nuff said.
Ah, die zal wel weer door de lowest bidder gebouwd worden en net zo sterk zijn als de dijken in New Orleansquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Ik zou die muur die ze gaan bouwen wel eens willen zien. De grens is toch langer dan de Chinese Muur?
Er worden webcams op geplaatst, die vervolgens door burgers in de gaten gehouden worden, die dan dus bij onraad een nummer kunnen bellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, die zal wel weer door de lowest bidder gebouwd worden en net zo sterk zijn als de dijken in New Orleans![]()
maw, de coyotes zullen geen enkel probleem hebben om hun metier voort te zetten maar het klonk lekker op het nieuws en er zullen zich weer wat 'volksvertegenwoordigers' stoer op de borst slaan maar er veranderd niets. Kan ook niet aangezien de illegale arbeiders keihard nodig zijn in de VS.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Ik zou die muur die ze gaan bouwen wel eens willen zien. De grens is toch langer dan de Chinese Muur?
Oh dat weet ik, maar die Minuteman beweging bloedt weer dood over een tijdje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:46 schreef Yildiz het volgende:
Er worden webcams op geplaatst, die vervolgens door burgers in de gaten gehouden worden, die dan dus bij onraad een nummer kunnen bellen.
I kid you not.
Zolang je nog Glen Talloch voorhanden hebt zie ik geen reden tot klagenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef Drugshond het volgende:
Thx, ff een slokje van mijn Glen Talloch.
Het leven van een moderator gaat niet over rozen.
Ja maar met de motor is niets mis!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Balkie is iemand die nieuwe banden gaat kopen terwijl de auto totalloss is.
Yep....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar met de motor is niets mis!![]()
Dat de wiel ophanging afgebroken is en de versnellingsbak alleen nog maar in zijn achteruit wil, ach, dat zijn kleinigheidjes![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef Drugshond het volgende:
Yep....
zullen we het nog niet eens over de kleur hebben.
[afbeelding]
Dat is de beste omschrijving die ik gehoord hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef zakjapannertje het volgende:
"stijve moraalridders en onbuigzame regenten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |