kijk, als ze Mart nu vervangen door Aicha Marghadi wordt het pas echt interessant!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:05 schreef zakjapannertje het volgende:
Mart Smeets blijft in Duitsland nog iig, tot 9 juli, net op tijd voor Quatorze Julliet om Dione de Graaf te verrassen
wie gaan er eigelijk WEL starten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Sidekick het volgende:
Basso, Menchov, Mancebo, Sevilla, Beloki, Jaksche en Etxebarria gaan wrs ook niet van start in de Tour. Met nog 30 anderen.
Op de presidentverkiezingen in de VS hebben wij geen invloed, op de Nederlandse regering en de EU wel. Ging Kok niet naar Pakistan na 9-11 om met een tulband op zijn lelijke bakkes Mubaraks hiel te likken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar Pakistan staan aan 'onze' kant dus dan mag het aldus het Evangelie volgens Bush.
Oh, en een verbod op militaire tribunalen door het Supreme Court boeit Bush ook niet, de wet geldt tenslotte niet voor hem.
quote:De ASO, de organiserende instantie, heeft het besluit van sporttribunaal CAS naast zich neergelegd en Astana-Würth een startverbod opgelegd. Hierdoor is opnieuw een toprenner van onze Tourmanager geschrapt, namelijk Alexander Vinokourov. Ook hij wordt niet vervangen.
dat zijn dan ook de vrouwen zónder "talenten"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Tijger_m het volgende:
Hey, hoe kan dat nou, al die marokkaanse vrouwen lopen toch in burqa's? Althans, dat wordt ons altijd vertelt hier door de experts![]()
Volgens mij houdt ze wel van het voedzame hollandse voedsel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
kijk, als ze Mart nu vervangen door Aicha Marghadi wordt het pas echt interessant!![]()
[afbeelding]
Zitten er vrouwen in Guantanomo Bay? Nee? Ah - dan valt het voortaan buiten mijn beschavingscriteriumquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, maar Pakistan staan aan 'onze' kant dus dan mag het aldus het Evangelie volgens Bush.
Oh, en een verbod op militaire tribunalen door het Supreme Court boeit Bush ook niet, de wet geldt tenslotte niet voor hem.
nu kan ik stervenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef Glasnosteraar het volgende:
wat? jullie willen filmpjes?
http://forum2.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=524&group=18
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Oh mijn god, rij ik helemaal naar Vlaardingen om daar wat paketten bestemd voor ons bedrijf op te halen
(immers die henkies vertellen me dat ik het vrijdagochtend op moest halen) Kom ik daar aan, zegt ie "uhm even kijken hoe het zit hoor, ow de spullen komen pas om 1 uur aan" Dus ik rij weer terug en wat denk je, is er een trailer geschaart midden op de snelweg, 8 km pokkefile
Nu zit ik weer thuis, en straks maar weer een poging doen.
En dan vinden ze het gek dat moslims radicaliseren.
Going postal, Mutant?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
En dan vinden ze het gek dat moslims radicaliseren.
Je kunt het niet zien, maar achter haar zit op de grond de redacteur die haar vasthoudt. Dat is overigens dezelfde redacteur die haar heeft aangenomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef George-Butters het volgende:
Het is ongelooflijk dat die vrouw niet spontaan voorover valt. Is ze vastgelijmd aan die stoel?
Ze wilt graag genomen worden door een Hollandse Leeuw zo te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
kijk, als ze Mart nu vervangen door Aicha Marghadi wordt het pas echt interessant!![]()
[afbeelding]
Best wel. Er werd een hoop verklaard waarom dingen zijn zoals ze zijn. Ze was het lievertje van Reagan, vond in Gorbatsjov een communist waarmee ze 'zaken' kon doen en was een fel anti-europeaan. De liberaliseringsgang die onder haar partij in gang gezet wordt, laat heel logisch zien dat Thatcher eigenlijk vrij simpel was doordat ze geloofde dat ze het goed deed en daar altijd familie waarden aan ophing.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:39 schreef Autodidact het volgende:
Heb ik daarmee iets gemist dan?
Ned 3 en docu's over politici.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Best wel. Er werd een hoop verklaard waarom dingen zijn zoals ze zijn. Ze was het lievertje van Reagan, vond in Gorbatsjov een communist waarmee ze 'zaken' kon doen en was een fel anti-europeaan. De liberaliseringsgang die onder haar partij in gang gezet wordt, laat heel logisch zien dat Thatcher eigenlijk vrij simpel was doordat ze geloofde dat ze het goed deed en daar altijd familie waarden aan ophing.
De Falkland oorlog bijvoorbeeld kwam ook nog even voorbij, ze dacht toen gewoon even voor Reagan, dat was de enige reden ...
het was een rechtse belichtingquote:
Rechtse belichting? Leg eens uit.quote:
conservatives die vertellen welk baanbrekend the iron lady heeft gedaan, Reagan die haar voortduren prees, tegen schimmige beelden van Gorbatsjov, de Falkland oorlog die demonstraties opriepen, maar die uiteen geslagen werd, de uiteindelijke doodskus door de mensen die het dichtst bij Thatcher stonden, dat ze toen nog steeds haar mond niet hield..quote:
Dus jij vatte het gewoon op je eigen manier op, gezien je eerste post?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
conservatives die vertellen welk baanbrekend the iron lady heeft gedaan, Reagan die haar voortduren prees, tegen schimmige beelden van Gorbatsjov, de Falkland oorlog die demonstraties opriepen, maar die uiteen geslagen werd, de uiteindelijke doodskus door de mensen die het dichtst bij Thatcher stonden, dat ze toen nog steeds haar mond niet hield..
Noem de naam Thatcher in Wales en je ziet pure haat opkomen, mijn schoonvader is een van de aardigste en vriendelijkste mensen die ik ken maar die spuwt vuur als je de naam Thatcher noemt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Harry_Sack het volgende:
conservatives die vertellen welk baanbrekend the iron lady heeft gedaan, Reagan die haar voortduren prees, tegen schimmige beelden van Gorbatsjov, de Falkland oorlog die demonstraties opriepen, maar die uiteen geslagen werd, de uiteindelijke doodskus door de mensen die het dichtst bij Thatcher stonden, dat ze toen nog steeds haar mond niet hield..
ik probeerde er inderdaad niet naar te kijken alsof je naar de zoveelste leugenachtige vernielzuchtige gristenhond zat te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus jij vatte het gewoon op je eigen manier op, gezien je eerste post?
Je bent wel gefrustreerd hé, overal Jezus, Christenen er bij moeten halen. Het laat je wel ontzettend zielig overkomen, maar dat zou jou waarschijnelijk toch niks uitmaken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik probeerde er inderdaad niet naar te kijken alsof je naar de zoveelste leugenachtige vernielzuchtige gristenhond zat te kijken inderdaad
terecht, de gewone arbeider werd in z'n portemonnaie geraakt, kolenmijnen werden gesloten en er was een werkloosheid van 10% !!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Noem de naam Thatcher in Wales en je ziet pure haat opkomen, mijn schoonvader is een van de aardigste en vriendelijkste mensen die ik ken maar die spuwt vuur als je de naam Thatcher noemt.
had je maar moeten kijkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je bent wel gefrustreerd hé, overal Jezus, Christenen er bij moeten halen. Het laat je wel ontzettend zielig overkomen, maar dat zou jou waarschijnelijk toch niks uitmaken.
nou, dit komt wel heel dichtbij Zorg Rotterdam is keihard voor illegalenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
terecht, de gewone arbeider werd in z'n portemonnaie geraakt, kolenmijnen werden gesloten en er was een werkloosheid van 10% !!!
Mensen wilden werken en perspectief. Dat bood ze niet en ze gaf de indruk daar ook geen oog voor te hebben. Toch vond ik de docu wel een redelijke weergave van de persoon Thatcher. Ik denk niet dat je ooit nog zo'n soort, bijna dictatoriaal figuur kan krijgen in de politiek, al lijkt Bush in het kielzog van zijn voorgangers zich wel hetzelfde met Blair te kunnen veroorloven.
bingoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Het volk is redeloos, de regering radeloos, en het land reddeloos
had je niet ook liever gehad dat Balkenende over Hoogervorst was gestruikeld ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nou, dit komt wel heel dichtbij Zorg Rotterdam is keihard voor illegalen
en terechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:22 schreef Autodidact het volgende:
[onz] SGP, het alternatief!
[afbeelding]
Go refo! Whoohoo YEAH!
Denk je? Ik vind standpunten doornemen nooit zo'n aanbeveling.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:06 schreef Monidique het volgende:
Laatst zei ik dat ik niet ging stemmen, maar misschien toch GroenLinks. Uiteraard moet ik even de standpunten van die partij beter doornemen...
Heeft ze iets nodig? Is er iets wat ze graag willen hebben?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Glasnosteraar het volgende:
help, ik moet een kadootje voor m'n moeder kopen![]()
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:12 schreef Monidique het volgende:
Je moet je niet alleen op standpunten richten, anders zou ik waarschijnlijk op de VVD stemmen. Ook belangrijk is de manier hoe zij politiek bedrijven. D66 vind ik ongeloofwaardig geworden. Dat is nu, na deze week, een beetje veranderd, maar ik wil eerst zien hoe ze het de eerste paar jaar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |