Werd net gewekt door een Sjonnie, die in de persoon van een bouwvakker, bakstenen in de aanhangwagen gooide i.p.v. discreet neer te leggen, kost geen enkele moeite, het verschil is wel 60 Decibel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef George-Butters het volgende:
Heeee loeders
Wat een schitterend weer weer
Hoe laat was dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werd net gewekt door een Sjonnie, die in de persoon van een bouwvakker, bakstenen in de aanhangwagen gooide i.p.v. discreet neer te leggen, kost geen enkele moeite, het verschil is wel 60 Decibel.![]()
Onbegrijpelijk dat we maar blijven doen alsof Pakistan een bevriende natie is. Tijd dat we ons eens afvragen waarom Afghanistan onrustig blijft, en waar die Talibaba's toch steeds vandaan komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Autodidact het volgende:
[[url=http://www.huffingtonpost.com/thenewswire/archive/ap/pakistanmidweb.jpg]afbeelding][/url]
Wat zien jullie hier staan? Opportunisme, hypcrosie of vriendschap?
9.40... Ik was al boos halfnaakt naar buiten gelopen om hem even fijntjes uit te leggen dat hij ze er ook gewoon in kan leggen, maar ik bedacht me toen ik de krant van de deurmat afpakte.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
9.40... Ik was al boos halfnaakt naar buiten gelopen om hem even fijntjes uit te leggen dat hij ze er ook gewoon in kan leggen, maar ik bedacht me toen ik de krant van de deurmat afpakte.
Shit man.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:28 schreef George-Butters het volgende:
J. ulrich is geschorst voor de komende tour
boycot de TOURquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:28 schreef George-Butters het volgende:
J. ulrich is geschorst voor de komende tour
nou, dan is 3500 km, afgeknepen ballen en zadelpijn nog te prefereren boven Mart Smeets, of is die al dood?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef zakjapannertje het volgende:
ik kijk alleen voor het landschap de interviews
Pakistan heeft geen olie, wel een dictator en WMD'squote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Glasnosteraar het volgende:
Onbegrijpelijk dat we maar blijven doen alsof Pakistan een bevriende natie is. Tijd dat we ons eens afvragen waarom Afghanistan onrustig blijft, en waar die Talibaba's toch steeds vandaan komen.
En die rare traditie bloedschuld af te kopen met vrouwen. Bloedschuld, ook al zoiets.quote:
Mjah, maar Pakistan staan aan 'onze' kant dus dan mag het aldus het Evangelie volgens Bush.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:08 schreef sigme het volgende:
En die rare traditie bloedschuld af te kopen met vrouwen. Bloedschuld, ook al zoiets.
Vrouwen met zuur begooien. En nog veel meer fraais.
Misschien ga ik beschaving toch maar afmeten aan de omgang met vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |