Gigaparsec.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
In welke eenheden wens jij het antwoord?
quote:Vanavond in NOVA
Pechtold over de val van het kabinet
NOVA staat vanavond uiteraard geheel in het teken van de val van het kabinet. Alexander Pechtold (lijsttrekker D66) praat in de studio over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Met de commentatoren Kees Lunshof (Telegraaf), Hans Wansink (Volkskrant) en Frank Vermeulen (NRC) kijkt NOVA terug op de afgelopen week: wat is er precies gebeurd?
Bovendien kijkt NOVA vooruit. Vanaf vandaag kan het campagnevoeren gaan beginnen. Welke onderwerpen zullen in de campagnes de boventoon gaan voeren?
En natuurlijk het laatste nieuws uit Den Haag én een nieuwe Politieke Barometer.
Let op:
In verband met het WK zendt NOVA vanavond uit vanaf 23:05.
Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof
Moslima met klompen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/31/
Micheal Jackson die naar Europa wil verhuizen.
[afbeelding]
quote:
Ik zie een kruisjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Tieten godverdomme.... ik zie tieten.
[afbeelding]
Wat betekent dit toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
zizi
quote:Miljoenen Amerikanen verstoken van medische hulp
Vanaf morgen moeten ruim vijftig miljoen Amerikanen, dat is ongeveer een zesde van de gehele bevolking, kunnen bewijzen dat ze legaal verblijven in de Verenigde Staten. Doen ze dit niet dan kunnen ze geen gebruik maken van Medicaid. Dit is een programma voor gesubsidieerde medische hulp voor armere Amerikanen.
President Bush heeft afgelopen februari een wet getekend die het moet voorkomen dat mensen die illegaal in de VS verblijven gebruik kunnen maken van medische zorg. Het lijkt nu echter zo te zijn dat miljoenen niet over de juiste papieren beschikken, waardoor ze niet meer kunnen beschikken over gezondheidszorg.
The Washington Post meldt dat miljoenen legale burgers worden getroffen. Mensenrechtenactivisten en advocaten zeggen dat groepen geesteszieken, daklozen en dementerende bejaarden niet in staat zijn om een paspoort of geboortebewijs te overleggen.
Een groot deel van de burgers in de VS heeft geen paspoort. Ook een grote groep zwarte vrouwen blijft verstoken van een geboortebewijs. Dit geboortebewijs werd toentertijd niet verstrekt door ziekenhuizen en kraamklinieken in het zuiden van de VS. Zwarte vrouwen werden toen niet formeel geaccepteerd en er werden dus ook geen officiële papieren afgegeven.
Op een manier, maar die van mij zal ongetwijfeld anders zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is natuurlijk voor een groot gedeelte een kwalijke zaak, maar ook een gedeelte eigen verantwoordelijkheid.
Illegalen in de VS zijn op geen enkele manier te vergelijken met die uit NL.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Er zitten misschien haken en ogen aan dat plan maar de opzet is goed. Mensen die illegaal in een land verblijven hebben geen recht op voorzieningen. Stel je voor er komt hier in mijn huis iemand wonen zonder dat ik dat wil maar hij eet wel uit mijn ijskast, verbruikt mijn stroom etc.
Die zet je de deur uit.
'tis verkiezingstijd in de VS...'nuff said.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Yildiz het volgende:
Al is het natuurlijk altijd makkelijk scoren om af te geven op buitenlanders, dan krijg je namelijk zelf het gevoel er niet schuldig aan te zijn.
En maar vol blijven houden dat wij zo hoog boven de derde wereld uit staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
'tis verkiezingstijd in de VS...'nuff said.
Ah, die zal wel weer door de lowest bidder gebouwd worden en net zo sterk zijn als de dijken in New Orleansquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Ik zou die muur die ze gaan bouwen wel eens willen zien. De grens is toch langer dan de Chinese Muur?
Er worden webcams op geplaatst, die vervolgens door burgers in de gaten gehouden worden, die dan dus bij onraad een nummer kunnen bellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, die zal wel weer door de lowest bidder gebouwd worden en net zo sterk zijn als de dijken in New Orleans![]()
maw, de coyotes zullen geen enkel probleem hebben om hun metier voort te zetten maar het klonk lekker op het nieuws en er zullen zich weer wat 'volksvertegenwoordigers' stoer op de borst slaan maar er veranderd niets. Kan ook niet aangezien de illegale arbeiders keihard nodig zijn in de VS.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:38 schreef Autodidact het volgende:
Ik zou die muur die ze gaan bouwen wel eens willen zien. De grens is toch langer dan de Chinese Muur?
Oh dat weet ik, maar die Minuteman beweging bloedt weer dood over een tijdje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:46 schreef Yildiz het volgende:
Er worden webcams op geplaatst, die vervolgens door burgers in de gaten gehouden worden, die dan dus bij onraad een nummer kunnen bellen.
I kid you not.
Zolang je nog Glen Talloch voorhanden hebt zie ik geen reden tot klagenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef Drugshond het volgende:
Thx, ff een slokje van mijn Glen Talloch.
Het leven van een moderator gaat niet over rozen.
Ja maar met de motor is niets mis!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Balkie is iemand die nieuwe banden gaat kopen terwijl de auto totalloss is.
Yep....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja maar met de motor is niets mis!![]()
Dat de wiel ophanging afgebroken is en de versnellingsbak alleen nog maar in zijn achteruit wil, ach, dat zijn kleinigheidjes![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:21 schreef Drugshond het volgende:
Yep....
zullen we het nog niet eens over de kleur hebben.
[afbeelding]
Dat is de beste omschrijving die ik gehoord hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef zakjapannertje het volgende:
"stijve moraalridders en onbuigzame regenten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |