Yup en Pechtold en Brinkhorst met kiespijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef BigFire het volgende:
zag Balkenende nou lachen om de grap van Marijnissen![]()
Nou, wat een compliment. Hij zegt vooral dat ze dat al eerder had moeten doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk, Marijnessen gaat voor de aloude communistische taktiek om iemand te complimenteren alvorens ze gruwelijk af te branden.
inderdaad, eigenlijk best triestquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef Falco het volgende:
Het gaat allang niet meer om Verdonk en AHA, hoe ernstig
Het vult wel mooi op.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Ben blij dat er vandaag geen voetbal is.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het kabinet demissionair gaat en D66 de steun intrekt dan moet het demissionaire kabinet doorgaan ZONDER de D66 ministers, Lousewies.
iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zit Femke weer te wauwelenWel een geil omajurkje trouwens...
Maar de ministers willen blijven zitten (zie brief), D66 kan dat dus alleen voor elkaar krijgen door een motie van wantrouwen tegen haar eigen ministers in te dienen. Interessant is dan dat D66 daar waarschijnlijk geen meerderheid voor kan krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het kabinet demissionair gaat en D66 de steun intrekt dan moet het demissionaire kabinet doorgaan ZONDER de D66 ministers, Lousewies.
ik vind haar sowieso niet zo sterk overkomenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Lousewies heeft haar huiswerk totaal niet gedaan, ze trekt keer op keer de verkeerde conclusies.
Dat ontken ik toch ook niet. Dat moet D66 ook doen wil het dat het kabinet demissionair gaat en dus zonder de D66 ministers demissionair zijn taken tijdelijk voortzet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar de ministers willen blijven zitten (zie brief), D66 kan dat dus alleen voor elkaar krijgen door een motie van wantrouwen tegen haar eigen ministers in te dienen.
Dat moet ook het scenario zijn. Die motie wordt afgekeurd, maar de d66-ministers kunnen dan onmogelijk aanblijven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar de ministers willen blijven zitten (zie brief), D66 kan dat dus alleen voor elkaar krijgen door een motie van wantrouwen tegen haar eigen ministers in te dienen.
Maar daar krijgen ze geen meerderheid voor als je de gebeurtenissen van afgelopen nacht in het achterhoofd hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat ontken ik toch ook niet. Dat moet D66 ook doen wil het dat het kabinet demissionair gaat en dus zonder de D66 ministers demissionair zijn taken tijdelijk voortzet.
mee eensquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar daar krijgen ze geen meerderheid voor als je de gebeurtenissen van afgelopen nacht in het achterhoofd hebt.
Hopelijk heeft hij wel een mooie D66-dis in pettoquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:10 schreef golfer het volgende:
Laat inderdaad Balkie eerst maar antwoorden.
Klopt. Maar dat betekent dus of het eind van de D66 ministers (wat weer in gaat tegen de brief van het kabinet). Of de D66-ministers blijven op persoonlijke titel zitten, want D66 steunt hun niet meer. Beide mogelijkheden zijn zeer interessant.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Dat moet ook het scenario zijn. Die motie wordt afgekeurd, maar de d66-ministers kunnen dan onmogelijk aanblijven.
Balkenende moet dan verder kijken wat hij doet.
Dat hij nu naar de koningin moet, is kul.
Volgens mij heeft hij er meer baat bij door juist NIET te lijmen, dunkt mij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Bos gaat weer lijmend lullen denk ik
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef Bayer het volgende:
Wouter is nerveus, check zijn rechterhand.
Nou dat denk ik niet..quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Bos gaat weer lijmend lullen denk ik
Zeker 50% van dit zooitje zal terugkomen in het volgende kabinet hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon nieuwe verkiezingen.. weg met dit zooitje.![]()
Zou ik ook hebben als ik van de PvdA was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef Pikkebaas het volgende:
Woutertje heeft wel begrip voor Poesewies !!
Dan wordt D66 dus gesplitstquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Het draait om de vraag of d'66-ministers kunnen blijven zitten zonder steun uit de eigen partij. Dat lijkt me onmogelijk. Maar toch lijken Brinkhorst en Pechthold dat te willen.
idd... wel het een, maar niet het ander.... typisch D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Het draait om de vraag of d'66-ministers kunnen blijven zitten zonder steun uit de eigen partij. Dat lijkt me onmogelijk. Maar toch lijken Brinkhorst en Pechthold dat te willen.
dat is 50% nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeker 50% van dit zooitje zal terugkomen in het volgende kabinet hoor.
Tuurlijk, Wouter zit liever met Loesewies in een volgend kabinet dan met GroenLinks of SP for that matter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef Pikkebaas het volgende:
Woutertje heeft wel begrip voor Poesewies !!
idd... daarom ging Marijnissen net ook complimentjes gevenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Tuurlijk, Wouter zit liever met Loesewies in een volgend kabinet dan met GroenLinks of SP for that matter.
Tjaquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Wouter Bos komt ook te vaak onder de mensen op straat, die brullen "We willen een nieuw kabinet kiezen"
Volgens mij is staatsrechtelijk niets wat dat tegenhoudt. Het is dus mogelijk maar zou wel vreemd zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Kunnen ze niet op persoonlijke titel (a la Lazrak) blijven zitten ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Ik zie PvdA anders uitstekend functioneren met SP in een kabinet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Tuurlijk, Wouter zit liever met Loesewies in een volgend kabinet dan met GroenLinks of SP for that matter.
D66 bestaat straks niet meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Makkelijk toch ?? D33_1 en D33_2quote:
Zou wel de oplossing zijn jaquote:
nee man, SP is een typische oppositie partij, die moeten niet in de coalitiequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie PvdA anders uitstekend functioneren met SP in een kabinet.
Na de aanfluitingen van De Graaff (Burgemeester door volk laten kiezen), Pechtold (Vies en vunzig) en Van Der Laan (Staatsrechtelijk zaken niet op orde, stuurt aan op breuk D66) lijkt dat onvermijdelijk ja.quote:
Nou, nu zeggen ze gewoon: we gaan niet, fuck you.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Pikkebaas het volgende:
Kunnen ze niet op persoonlijke titel (a la Lazrak) blijven zitten ?
dat is bos nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:17 schreef dvr het volgende:
Wat lult Bos nou? Zou het kabinet geen steun van de kamer meer genieten omdat die paar D66 parlementariërs geen vertrouwen in hun eigen ministers meer hebben? Partijen zijn staatsrechtelijk sowieso irrelevant.
wat een grappenmaker zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:18 schreef Steijn het volgende:
Van As![]()
De LPF kruipt het kabinet binnen.
doet ie altijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:19 schreef Falco het volgende:
Bas van der Vlies zal ook wel zijn voorspelbaar zegje doen.
Da's heel links weet je dat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:19 schreef Nyrem het volgende:
Wat is die Van As een kneus. Lesje democratie en staatsrecht knul, foei schiet op.
Rot toch op met je caféhumor.
Bos zegt dat het kabinet de steun van de staten-generaal ontvallen is. Dat is onzin.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:18 schreef rudedeltadude het volgende:
dat is bos niet
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:19 schreef Bayer het volgende:
[..]
Da's heel links weet je dat?
Zeggen dat een ander niet goed bij zijn hoofd is.
Hij legt de huidige stand van zaken weer even uit aan de aanwezigen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:19 schreef Falco het volgende:
Bas van der Vlies zal ook wel zijn voorspelbaar zegje doen.
Nee jij Einstein. Quote ik Van As? Bereid je voor op de zoveelste nederlaag. Hou je de tel nog een beetje bij?quote:
Doodsteek voor D66 zou dat betekenen en VVD en CDA zouden dat geen grote ramp vinden an sich.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:20 schreef dvr het volgende:
[..]
Bos zegt dat het kabinet de steun van de staten-generaal ontvallen is. Dat is onzin.
Hooguit is denkbaar dat de D66-ministers het veld ruimen omdat hun eigen partij ze niet meer steunt, en dat daarmee de rest van het kabinet traditiegetrouw ook aftreedt.
Goh je hapt ook nog..quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:21 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nee jij Einstein. Bereid je voor op de zoveelste nederlaag. Hou je de tel nog een beetje bij?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Falco het volgende:
Wat ziet Femke er weer hippie-jaren 70 uit met die paarse jurk
Wel gerecycled hè, beter voor het milieu.quote:
Ik ben dol op knopjes indrukkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Toad het volgende:
Wat een vertoning zeg. LPF, SGP en het CDA zitten er echt een wollige boel van te maken.
Politieke realiteit is dat een coalitiepartij haar steun heeft ingetrokken en dat betekent nieuwe verkiezingen.
Ja, GEENquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben politici een aparte soort humor ofzo.
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:21 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaa.... van der vlies grappig?
Femkequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk jurkje, Fem 14.gif
Bos sloeg de spijker op z'n kop met zijn conclusie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Toad het volgende:
Wat een vertoning zeg. LPF, SGP en het CDA zitten er echt een wollige boel van te maken.
Politieke realiteit is dat een coalitiepartij haar steun heeft ingetrokken en dat betekent nieuwe verkiezingen.
Ze lachen echt om de meest kinderachtige dingen. Als je een scheet laat in die zaal ligt echt iedereen plat volgens mij.quote:
Jaja, lul d'r maar om heen. Feit blijft dat de coalitie straks lekker aan de bbq gaat en de oppositie treurend aan de tofuburger in de eigen achtertuin.quote:
Nou ja, in ieder geval een nieuwe informatieronde waarin wordt gekeken naar mogelijke oplossingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Toad het volgende:
Niet alleen voor de stem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef kollie het volgende:
ik ben allergisch voor de stem van Halsema![]()
Die houdt het stopcontact onder schot.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Harry_Sack het volgende:
waar is Zalm eigenlijk om de stekker er uit te trekken?
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef kollie het volgende:
ik ben allergisch voor de stem van Halsema![]()
daar heb je een puntquote:
Hij wil eerst effe relaxt met reces.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:22 schreef Harry_Sack het volgende:
waar is Zalm eigenlijk om de stekker er uit te trekken?
Ging idd nergens overquote:
lol, ik lach me hier suf om je pavlov-reactie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef Bayer het volgende:
[..]
Jaja, lul d'r maar om heen. Feit blijft dat de coalitie straks lekker aan de bbq gaat en de oppositie treurend aan de tofuburger in de eigen achtertuin.
Joh?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Het gaat helemaal niet meer over Verdonk of Hirsi Ali.
nee, we zitten nu op de kern van de zaak. Het zwakke gelul van D'66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
indirectquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, maar gelukkig niet door links.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:24 schreef Nyrem het volgende:
Je weet immers precies als je besodemietert wordt![]()
![]()
nog niet gevallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:25 schreef Waxxer het volgende:![]()
Ja heeeelll genant, maar ik ben dus net weer terug en er spoken opeens allerlei berichten door mijn hoofd enz enz enz, hoe zit het nou: DREIGT het kabinet te vallen of IS het al gebeurd?? Ik vind Femke opeens wel érg vrolijk en de scheiding van Bas zat wel érg strak... (en ik zal zelf even verder zoeken naar e.e.a., maar kan er ff geen chocola meer van maken)
Wat ben je nou aan het ijlen met je links/rechts gelul.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:26 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig niet door links.![]()
Het hemd is nader dan etc. etc.![]()
Komop jongens, geen links-rechts discussie, gans het land vereenigt zich, we worden gekloot!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:26 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig niet door links.![]()
Het hemd is nader dan etc. etc.![]()
Niksquote:
Dankje!quote:
Wat is dat nou voor een debiele constructie? Zo kan je echt geen land besturen hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef Steijn het volgende:
Minderheidskabinet met 'D66'-ministers op persoonlijke titel gesteund door LPF, SGP, CDA en VVD vind ik wel een strakke optie.
Dat betekent dat de LPF als de dood is voor verkiezingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een debiele constructie? Zo kan je echt geen land besturen hoor.
Natuurlijk wel, er is een meerderheid in het parlement, en beide ministers hebben geruime bestuurlijke ervaring.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een debiele constructie? Zo kan je echt geen land besturen hoor.
een hele mooie, die hoort eigenlijk op een tegeltje in delfts blauwquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Marijnissen: ''Recht door zee is alleen en enkel goed voor mensen met oogkleppen''
ik ben het zelden inhoudelijk met hem in, maar de manier waarop hij het brengt mag ik wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niks. Marijnissen heeft een punt.
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
Ja en hoe wil je dan besluiten nemen? Een zomerakkoord ofzo? LPF en SGP gaan natuurlijk invloed eisen. Theoretisch kan het misschien, maar praktisch onuitvoerbaar en ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er is een meerderheid in het parlement, en beide ministers hebben geruime bestuurlijke ervaring.
Ik ook, maar vadaag nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind die vdLaan zo'n ongelooflijk domme snol
Neenee, je zit er helemaal naast! D'66 is een ongelofelijk domme kutpartij, en loezie is de stem van die partij in dit debatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staat
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.
Marijnissen heeft helemaal geen diploma's.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.![]()
je wilt niet weten wat voor incapabele lui hier op de uni rondlopen....quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.![]()
jawel, alle las diploma'squote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marijnissen heeft helemaal geen diploma's.
en een zwemdiplomaquote:
Ik opper het als mogelijkheid. Een mooie oplossing is het natuurlijk niet, maar ik acht hem niet uitgesloten na de uitspraken van Van As.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef Toad het volgende:
Ja en hoe wil je dan besluiten nemen? Een zomerakkoord ofzo? LPF en SGP gaan natuurlijk invloed eisen. Theoretisch kan het misschien, maar praktisch onuitvoerbaar en ongeloofwaardig.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Woutervn het volgende:
hij is irritant
volgens mij HBS?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
type of school en plaats middelbaar onderwijsquote:
het moet ook allemaal zo lang druenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef turkish_n3z het volgende:
Jezus, die Verhagen is zoooooo saaaaaaaaaaaaai.
Niemand in de kamer is fatsoenlijk opgeleid, maar marijnissen is wel bijna de enige die nog ooit echt gewerkt heeft in zn levenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vooral dat stuk doet het hem, alles wat daarboven staat is best goed hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- gymnasium en h.b.s. kostschool van de Paters Carmelieten te Oldenzaal, van 1963 tot 1964
- middelbaar onderwijs te Heeswijk, van 1964 tot 1966
- h.b.s.-a Titus Brandsma lyceum te Oss
- middelbaar onderwijs te Nijmegen
overige opleidingen
- cursus Bemetel
- cursus lassen
![]()
Ik las ipv 'slaap' 'een slappe' in eerste instantie. Klopt nl. ook welquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik krijg spontaan slaap bij het luisteren naar Verhagen
Ja, 480.000 uitzendbaantjes en in de worstfabriek pruimden ze hem het langst. 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:36 schreef Mtijn het volgende:
maar marijnissen is wel bijna de enige die nog ooit echt gewerkt heeft in zn leven
Ze weet dat wij allemaal meekijkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit Van Der Laan telkens met een smoel op haar gezicht? Ik zou half depressief al aan de pillen zijn gegaan.
In de 5e klas gestopt.quote:
op dit moment is ze anders toch zeer stellig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:34 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat voor incapabele lui hier op de uni rondlopen....
en wat heeft ze nou werkelijk bereikt? prominent in een klein kut partijtje zonder sterke identiteit.
weer zo'n sterkequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, 480.000 uitzendbaantjes en in de worstfabriek pruimden ze hem het langst. 20 jaar geleden.![]()
- fabrieksarbeider in een ijsfabriekquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:36 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, 480.000 uitzendbaantjes en in de worstfabriek pruimden ze hem het langst. 20 jaar geleden.![]()
Worstmaker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
- fabrieksarbeider in een ijsfabriek
- worstmaker en -ophanger N.V. Zwanenberg te Oss
- lasser in de metaal-industrie, van 1975 tot 1985
Ja logisch, zijn partij wordt hier alleen maar sterker vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef rudedeltadude het volgende:
wouter wil kabinet down
Vrij gluiperig doet ie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef rudedeltadude het volgende:
wouter wil kabinet down
onzinquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:39 schreef Waxxer het volgende:
Bos predikt als een dominee van een heeeeeelll gereformeerde kerk.. Naja, zo wint hij zijn zieltjes ook...
Beetje treurig dit...quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje treurig dit...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
de LPF wil de boel wel overeind houden ja, want na de verkiezingen zijn ze uit de kamer. Ze rekken hun carriere nog even op
Yup, daar is hij door reaganisaties en een veel te grote smoel op verkeerde tijden zo'n 4 keer ontslagen. En weer aangenomen via uitzendbureau's. Daar is zijn sociale gevoel ook begonnen. En toen ging het snel. Hij is onmiskenbaar een charismatisch persoon en eerlijk gezegd mag ik hem ook wel graag. Ik had echter gehoopt dat hij met de jaren ook wat milder was geworden. Over de persoon Jan geen kwaad woord, op De Sp Jan heb ik nog wel wat aan te merken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
- lasser in de metaal-industrie, van 1975 tot 1985
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
de LPF wil de boel wel overeind houden ja, want na de verkiezingen zijn ze uit de kamer. Ze rekken hun carriere nog even op
kun je het ze kwalijk nemen? dit zou andersom exact hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Idem voor Femke. Ze pakken echt alles aan.
De enige die ze moeten aanpakken is D66, die de bron van al deze ellende nu is ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Idem voor Femke. Ze pakken echt alles aan.
Vind jij.quote:
Tis niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kun je het ze kwalijk nemen? dit zou andersom exact hetzelfde zijn.
Primaquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Mtijn het volgende:
Gaan we anders hier straks verder?
Verd.AHA dat D'66-rest is geworden #7: Loesje gilt!
okquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Mtijn het volgende:
Gaan we anders hier straks verder?
Verd.AHA dat D'66-rest is geworden #7: Loesje gilt!
Femkequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef rudedeltadude het volgende:
femke en maxime... slaapverwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |