quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef dr.dunno het volgende:
toch wel opvallend hoe één hevig-menstruerende blonde griet zo'n enorm circus kan opzetten en dan ook nog eens kan eisen dat het kabinet valt, ook al wil de kamer dat óók nog niet eens
is toch wel de man samen met bosm, maar rouvoet meer die het het beste gedaan hebben gister en van wat ik nu mee krijg.quote:
is er toch ook niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef venomsnake het volgende:
balkenende zei een half uurtje geleden nog dat er GEEN SPRAKE is van een crisis.![]()
Daar zou ik niet tegen zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Mtijn het volgende:
rouvoet wil gewoon zelf minister worden in balkenende-III
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Mtijn het volgende:
[..]
rouvoet wil gewoon zelf minister worden in balkenende-III
Ik geloof dat Lousewies meer verstand heeft van Staatsrecht dan stratenlegger Van der As.quote:Mr. L.W.S.A.L.B. van der Laan
academische studie en universiteit
- internationaal baccalaureate Armand Hammer United World College of the American West (Montezuma, New Mexico, V.S.), tot 1984
- rechten: internationaal en Europees recht Rijksuniversiteit Leiden, tot 1990
Hij's minstens één van de beste politici, maar ik wil toch geen fundamentalist in de regering.quote:
Nou dat merken wequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lousewies meer verstand heeft van Staatsrecht dan stratenlegger Van der As.
Dat gebeurd wel vaker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef pberends het volgende:
Pechtold stond toch niet op de kieslijst van D66? Dat betekent dat ie uit het kabinet en de kamer moet, maar wel leider is...
Dat zegt blijkbaar dus niks, van As heeft het bij het juiste eind.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lousewies meer verstand heeft van Staatsrecht dan stratenlegger Van der As.
Nee hij was burgemeester van Wageningen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef pberends het volgende:
Pechtold stond toch niet op de kieslijst van D66?
Ja, en daar kakt ie van.quote:Dat betekent dat ie uit het kabinet en de kamer moet, maar wel leider is...
Loesewies snapt het heel goed, ze is momenteel de belangrijkste persoon in de kamerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het snapt behalve lousewies.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef WaStEd het volgende:
de stekker gaat er toch uit
Die zit al in het schavot.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef Takkesteeg het volgende:
Waar is die Verdonk trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |