Loes gaf aan dat de ministers van D66 in besloten kring billenkoek zouden krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ja wat is de reden van dat uitlachen? Kreeg ik even niet mee.
iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef kollie het volgende:
die Vd Laanwat slaat die een modderfiguur.... zo slecht dat het bijna grappig is
![]()
en ik mis alles godverquote:
True, het gedoe binnen de D66 komt de VVD en de CDA erg goed uit op dit moment. D66 heeft geen idee waar ze naar toe moeten en wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Falco het volgende:
Goed, D66 wordt natuurlijk de grote verliezer. Als het kabinet valt, geven VVD en CDA de schuld aan het interne gekonkel van D66 en dat is nog volkomen terecht natuurlijk.
Waarop Weisglas fijn nog een duit in het zakje deed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Loes gaf aan dat de ministers van D66 in besloten kring billenkoek zouden krijgen.
ik lees alleen mee, maar ik gok frans weisglasquote:
En gelijk heeft iequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:56 schreef DeeBee het volgende:
haha, Balkenende heeft echt een hoofd van: 'hou je bek hoer, geen persoonlijke eer voor jou om zoiets knulligs' :clown:
Ja, dat gristenporum dacht dat-ie de buit al binnen had. Mooi zo. Brinkhorst is hopelijk nu ook voorgoed uitgescheten en Pechtold is gelijk kansloos.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De koppen van Balkenende, Pechtold en Brinckhorst staan op onweer.
Bron: www.nos.nlquote:29 Juni 2006 16:49
D66 stapt uit kabinet-Balkenende
Fractieleider Lousewies van der Laan heeft in de Kamer meegedeeld dat D66 de steun aan het kabinet intrekt.
Typoquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef kollie het volgende:
zo slecht dat het bijna grappig hilarisch is![]()
nawijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik lees alleen mee, maar ik gok frans weisglas
als een gieterquote:
Nee, D66 wil dat haar ministers uit het kabinet gaan. De ministers willen volgens mij niet. Interessante kwestie dus. D66 kan een motie van wantrouwen indienen tegen haar eigen ministers, maar het lijkt er niet op dat daar een meerderheid oor te krijgen is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef T1andonly het volgende:
Dus bij deze valt het kabinet?
Idd, wat een hilarische sketch is dit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef 18konijn het volgende:
Vd Laan zegt dat Balkenende naar de koningin moet maar waar baseert ze dat op? Staatsrechtelijk is dat onzin.
Hear hear.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
Dit kabinet lacht D'66 gewoon uit hoor. Zó populair is Verdonk nou ook weer niet binnen de VVD, dus als D'66 een serieuze bedreiging voor dit kabinet zou vormen, zouden ze de motie echt wel steunen. Dit is echter niet het geval en in 2007 stem ik gewoon weer op de VVD
.
ze heeft waanbeelden,d at d66 30 zetels heeft ipv de drie die ze nu hebben in de peilingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef 18konijn het volgende:
Vd Laan zegt dat Balkenende naar de koningin moet maar waar baseert ze dat op? Staatsrechtelijk is dat onzin.
Je ziet in de peilingen dat de coalitiepartijen weer tegen de 75 zetels aanschuren. Alleen D66 herstelt niet, die halveert naar 3 of 2 zetelsquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Falco het volgende:
Goed, D66 wordt natuurlijk de grote verliezer. Als het kabinet valt, geven VVD en CDA de schuld aan het interne gekonkel van D66 en dat is nog volkomen terecht natuurlijk.
je hebt gelijk, sorry voor de typefoutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |