CU stemde voor de motie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
SGP en CU samen is groot genoeg.
Ik zou gewoon lekker buiten gaan zitten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:44 schreef the_disheaver het volgende:
hoe groot is de kans dat ie om 2 uur begint?
Bron: www.nos.nlquote:D66-ministers achter Van der Laan
Fractieleider Van der Laan heeft gezegd dat de twee ministers van D66 de fractie steunen in het conflict met minister Verdonk. D66 steunde vannacht in het Kamerdebat over Hirsi Ali een motie van afkeuring tegen Verdonk.
Van der Laan tekende bij het opzeggen van het vertrouwen in Verdonk aan dat D66 niet uit is op een kabinetscrisis. De motie werd met hulp van LPF en SGP verworpen, met 64 stemmen voor en 79 tegen.
Het fractielid Boris Dittrich wilde niet speculeren over wat er nu verder gaat gebeuren. De fractie wacht af waar premier Balkenende mee komt.
Ik was al blij dat ze dit live uitzonden, eindelijk iets anders dan voetbal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:49 schreef Steijn het volgende:
Wel mooi dat ze het zo in de rust van het WK plannen.![]()
Dat zou wel een hele trieste achterdeur zijn, maar ach in de huidige politiek zou het me niet eens verbazen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
D66 stuurt aan op andere post Verdonk
DEN HAAG - De crisis in het kabinet kan mogelijk worden opgelost als minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) een andere post krijgt. Een D66-bron heeft dat donderdag laten weten. ‘We hebben gezegd dat we niet kunnen leven met deze minister op déze post’, aldus de bron, met de nadruk op het voorlaatste woord.
Ze kan wel op defensie wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef the_disheaver het volgende:
wat van post krijgt verdonk wel?
staatssecretaris onderwijs is nóg vrij.
Wegpromoveren? Prima idee, als ze maar oprotquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:58 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele trieste achterdeur zijn, maar ach in de huidige politiek zou het me niet eens verbazen.
Zo voorspelbaar als een soapquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het gedraai is dus begonnen.
Defensie is wat mij betreft samen met Buza en Binnenlandse Zaken een van de beter bezette postenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze kan wel op defensie wat mij betreft.
En crisis zou ik ook wel een beetje dom vinden. Allemaal leuk en aardig die asielzoekers en AHA, maar dat vind ik geen crisis, met alle nadelen van dien, waard.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het gedraai is dus begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |