Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.quote:
dit vind ik belangrijker dan die hele stemming.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:32 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.
verworpen... squote:Op donderdag 29 juni 2006 05:32 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.
Ehm? Heb je niet door dat er zojuist erg veel gebeurd is? D66 heeft het kabinet op scherp gezet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:35 schreef golfer het volgende:
Ik wens jullie nog veel politieke wijsheid toe.
Ik ben als oudere jongere al zoveel gewend geweest en helaas is net weer voorspelbaar geweest.
Jammer, maar zo werkt het politieke spelletje nou eenmaal.
Tot laters!
Ja ze kan toch niet midden in het debat ontslagen worden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:37 schreef Ole het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom die Verdonk nog er is..![]()
ze gaan nu even slapen tot min 14.00 uur...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |