OF een lullenpot...quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:17 schreef DionysuZ het volgende:
dus nu is het OF verdonk OF een val van de regering
eindelijk doen ze eens iets!quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:17 schreef cultheld het volgende:
Wat een marginale, effectloze kutpartij blijft dat toch ook: Dat ze in 2007 maar 0 zetels zullen halen.
D66 is een regeringspartij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:18 schreef golfer het volgende:
D66 zegt het vertrouwen op in de minister, maar zal niet genoeg dteun krijgen vsn der overiger partijren om die motie te steunen.
d66 heeft op het einde nog gezegd dat mocht deze minister niet opstappen dat dat het einde van dit kabinet zou betekenen. Tenminste, als ik het goed heb gehoordquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:18 schreef golfer het volgende:
D66 zegt het vertrouwen op in de minister, maar zal niet genoeg dteun krijgen vsn der overiger partijren om die motie te steunen.
Maar toch is het nu anders dan dat alleen de oppositie een MvW indient.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:18 schreef golfer het volgende:
Mogen we hopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:20 schreef Philosocles het volgende:
Dus als Verdonk niet opstapt, stapt D'66 uit het kabinet, zoveel zegt Van der Laan. Een minderheidskabinet met LPF-steun lijkt me geen geloofwaardig alternatief. Exit Verdonk dus, lijkt me.
Ik zie onze ijzeren dame nog niet opstappen. Uit haarzelf danquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:20 schreef Philosocles het volgende:
Dus als Verdonk niet opstapt, stapt D'66 uit het kabinet, zoveel zegt Van der Laan. Een minderheidskabinet met LPF-steun lijkt me geen geloofwaardig alternatief. Exit Verdonk dus, lijkt me.
hier blijf ik nog wel wat langer voor opquote:
De oppositie is natuurlijk bang dat steeds meer mensen in 2007 door zullen hebben dat dit kabinet voor economische groei en betaalbare pensioenen zorgt. Uiteindelijk zijn dat de criteria die bepalen wat de meeste mensen zullen gaan stemmenquote:
ik wil die ringtone!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Irritante ringtone heeft die Mingele...
Het gaat om Verdonk, niet om het kabinet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
De oppositie is natuurlijk bang dat steeds meer mensen in 2007 door zullen hebben dat dit kabinet voor economische groei en betaalbare pensioenen zorgt. Uiteindelijk zijn dat de criteria die bepalen wat de meeste mensen zullen gaan stemmen.
Dat begrijp ik natuurlijk ook nog wel, maar zoiets zorgt indirect niet bepaald voor een stabiele regering.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:23 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Het gaat om Verdonk, niet om het kabinet.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Irritante ringtone heeft die Mingele...
Als er een andere minister komt wel. De VVD-top is ook echt niet blij met Verdonk, ze is een brokkenpiloot.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat begrijp ik natuurlijk ook nog wel, maar zoiets zorgt indirect niet bepaald voor een stabiele regering.
Nope.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:24 schreef DionysuZ het volgende:
deze stemming maakt niet uit, d66 is duidelijk geweest. exit verdonk
ze is politiek niet handig, zacht gezegd...quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Als er een andere minister komt wel. De VVD-top is ook echt niet blij met Verdonk, ze is een brokkenpiloot.
Dan valt het kabinet, of ze moeten LPF erbij nemen. Die waren zich vandaag professioneel aan het inlikken.quote:
dan weg kabinetquote:
ben bang dat je gelijk krijgt gofer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |