Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.quote:
dit vind ik belangrijker dan die hele stemming.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:32 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.
verworpen... squote:Op donderdag 29 juni 2006 05:32 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ja, dat was al te verwachten. Dit is ook een voorspelbare formaliteit, lijkt me. Het opmerkelijke van de avond is D66's voor-stem, en de verklaring van Van der Laan dat CDA en VVD moeten kiezen: Verdonk weg of D66 stapt op.
Ehm? Heb je niet door dat er zojuist erg veel gebeurd is? D66 heeft het kabinet op scherp gezet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:35 schreef golfer het volgende:
Ik wens jullie nog veel politieke wijsheid toe.
Ik ben als oudere jongere al zoveel gewend geweest en helaas is net weer voorspelbaar geweest.
Jammer, maar zo werkt het politieke spelletje nou eenmaal.
Tot laters!
Ja ze kan toch niet midden in het debat ontslagen worden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:37 schreef Ole het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom die Verdonk nog er is..![]()
ze gaan nu even slapen tot min 14.00 uur...![]()
![]()
![]()
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "Pquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:38 schreef cultheld het volgende:
Die gasten lijken wel stoned.
Ik heb dat probleem al als ik 1 nacht over heb geslagenquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef Ole het volgende:
[..]
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "P
'midden'?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:38 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja ze kan toch niet midden in het debat ontslagen worden?
dat bedoel ik..quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem al als ik 1 nacht over heb geslagen.
Klinken die net als politici?quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:40 schreef Ole het volgende:
[..]
vermoeidheid kan ook rare dingen veroorzaken.. Ooit mensen horen praten die langer dan 48 uur wakker waren? "P
dat ze dat maar doen! ik heb ooit bijna op ze gestemdquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Oeh dit wordt weer plakken geblazen voor VVD en CDA. Maar ik denk dat D66 nu echt voet bij stuk houdt.
Zo ongeveerquote:
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:43 schreef DionysuZ het volgende:
Als deze dame niet optieft .. en het kabinet valt niet .. dan voorspel ik dat d66 op 0 zetels staat bij de volgende verkiezingen
Probleem is, ze hebben nu ook niet veel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 05:43 schreef DionysuZ het volgende:
Als deze dame niet optieft .. en het kabinet valt niet .. dan voorspel ik dat d66 op 0 zetels staat bij de volgende verkiezingen
ik weet hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:44 schreef Wup het volgende:
[..]
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)
mwah... inkopper, dat welquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:44 schreef Wup het volgende:
[..]
da's sowieso niet zo een gewaagde voorspelling:)
gewoon doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 05:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik heb het idee dat CDA en VVD D66 keihard gaat laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |