Hopelijk heeft hij wel een mooie D66-dis in pettoquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:10 schreef golfer het volgende:
Laat inderdaad Balkie eerst maar antwoorden.
Klopt. Maar dat betekent dus of het eind van de D66 ministers (wat weer in gaat tegen de brief van het kabinet). Of de D66-ministers blijven op persoonlijke titel zitten, want D66 steunt hun niet meer. Beide mogelijkheden zijn zeer interessant.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Dat moet ook het scenario zijn. Die motie wordt afgekeurd, maar de d66-ministers kunnen dan onmogelijk aanblijven.
Balkenende moet dan verder kijken wat hij doet.
Dat hij nu naar de koningin moet, is kul.
Volgens mij heeft hij er meer baat bij door juist NIET te lijmen, dunkt mij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Bos gaat weer lijmend lullen denk ik
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef Bayer het volgende:
Wouter is nerveus, check zijn rechterhand.
Nou dat denk ik niet..quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef rudedeltadude het volgende:
Bos gaat weer lijmend lullen denk ik
Zeker 50% van dit zooitje zal terugkomen in het volgende kabinet hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon nieuwe verkiezingen.. weg met dit zooitje.![]()
Zou ik ook hebben als ik van de PvdA was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef Pikkebaas het volgende:
Woutertje heeft wel begrip voor Poesewies !!
Dan wordt D66 dus gesplitstquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Het draait om de vraag of d'66-ministers kunnen blijven zitten zonder steun uit de eigen partij. Dat lijkt me onmogelijk. Maar toch lijken Brinkhorst en Pechthold dat te willen.
idd... wel het een, maar niet het ander.... typisch D66quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Het draait om de vraag of d'66-ministers kunnen blijven zitten zonder steun uit de eigen partij. Dat lijkt me onmogelijk. Maar toch lijken Brinkhorst en Pechthold dat te willen.
dat is 50% nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeker 50% van dit zooitje zal terugkomen in het volgende kabinet hoor.
Tuurlijk, Wouter zit liever met Loesewies in een volgend kabinet dan met GroenLinks of SP for that matter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef Pikkebaas het volgende:
Woutertje heeft wel begrip voor Poesewies !!
idd... daarom ging Marijnissen net ook complimentjes gevenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Tuurlijk, Wouter zit liever met Loesewies in een volgend kabinet dan met GroenLinks of SP for that matter.
Tjaquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Wouter Bos komt ook te vaak onder de mensen op straat, die brullen "We willen een nieuw kabinet kiezen"
Volgens mij is staatsrechtelijk niets wat dat tegenhoudt. Het is dus mogelijk maar zou wel vreemd zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Kunnen ze niet op persoonlijke titel (a la Lazrak) blijven zitten ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef 18konijn het volgende:
Ik zie PvdA anders uitstekend functioneren met SP in een kabinet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Tuurlijk, Wouter zit liever met Loesewies in een volgend kabinet dan met GroenLinks of SP for that matter.
D66 bestaat straks niet meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Makkelijk toch ?? D33_1 en D33_2quote:
Zou wel de oplossing zijn jaquote:
nee man, SP is een typische oppositie partij, die moeten niet in de coalitiequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie PvdA anders uitstekend functioneren met SP in een kabinet.
Na de aanfluitingen van De Graaff (Burgemeester door volk laten kiezen), Pechtold (Vies en vunzig) en Van Der Laan (Staatsrechtelijk zaken niet op orde, stuurt aan op breuk D66) lijkt dat onvermijdelijk ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |