Als jij zoveel geld wilt betalen voor een placebo...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:06 schreef J-Will het volgende:
nice
Ik ga morgen weer eens full squatten, lang geledenDoe normaal altijd box-squats.
haha skinny motherfuckerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectodom dat ik die pics niet kan zetten hier
![]()
Monsterlijke workoutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha skinny motherfucker![]()
Vandaag hard getraind trouwens, eerst fullsquats, zwaar. Daarna nog wat borst/schouders/triceps, nog meer benen en kuiten werk. En als afsluiter 15 x 50, 14x 60 en 12x 70 kg squaten... Dat ga ik vaker doen, afsluiten met die squats zo. Beetje licht in de kop word je daar wel van![]()
algoed zie ik er niet uitgemergeld uit ofzo, ik denk dat ik ultralichte botten heb ofzo (die overigens nooit breken)quote:
Welke capsules bedoel jij dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Dacide het volgende:
of koop die capsules waar ik het over had... werkt misschien beter bij jou...
Wat kaneel voor de insulinegevoeligheid.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
Leg uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat kaneel voor de insulinegevoeligheid.
hmm, mijn vriendin heeft een platte buik, en dasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef Webkim het volgende:
Grrrr...!!! Hoeveel geduld moet je als vrouw hebben voor een beetje blokjes?
Ik train me het leplazarus. En ja ik word strakker en platter en droger, maar hee: ik wil verdikkeme abs zien, geen ribben.
Pff, ik dóe niet anders. Maar misschien heeft het langer nodig dan een maandje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef LedZep het volgende:
Zijn je buikspieren zelf wel goed genoeg getraind?
Waar zie je me voor aan?quote:Edit: en niet alleen crunches als oefeningen he![]()
whehe wij zijn echt een stel klonenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectodom dat ik die pics niet kan zetten hier
![]()
Ectoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb lekker een sixpack zonder ooit abs te trainen of te cutten![]()
![]()
Van jou nemen we helemaal niks meer aan zonder een paar foto'squote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Heel goed!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:48 schreef Sloper het volgende:
[..]
Van jou nemen we helemaal niks meer aan zonder een paar foto's![]()
![]()
Dat als je iets gaat proberen het niet werkt. Je moet er gewoon vanuit gaan dat het helpt. Net zoals je geen zware gewichten moet gaan proberen te drukken. Je moet ze gewoon drukken.quote:
Ja maar lekker geen foto's posten zo kan ik ook een six pack hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Kaneel heeft een positieve invloed op insuline afgifte.quote:
Heb ik even wat te lezen voor vanavond, dankjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kaneel heeft een positieve invloed op insuline afgifte.
Gooi maar een query los in de pubmed; "cinnamon + insulin".
hardzzzquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:25 schreef ivosnivo het volgende:
Hoppa
squaten
vorige week 160 3x 150 5x 140 5x 140 5x 130 6x 120 10x
net dus 160 5x 150 5x 145 5x 140 5x 135 5x 130 5x 100 10x
Heb de pootjes goed vol zitten.
Insuline zorgt ervoor dat voedingsstoffen snel door cellen opgenomen wordt doordat deze hun celbramen verwijden (even uit mijn hoofd).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:18 schreef LedZep het volgende:
Wat is eigenlijk de relatie tussen insuline en een "open deur" voor voedingsstoffen? Ik heb me dat meerdere malen afgevraagd.
boooohhhh ik ben ook wezen stappen, was zo warm, en bier was gratis, dus heb me he-le-maal vol gegooid met bierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:49 schreef Genjuro het volgende:
net thuis van een hard "cardio-stampfeestje", beetje hard naar de kloten, nochtans vrijwel niks gedronken of niets van verboden middelen gepakt
En nu nog slapen kan ik al helemaal niet meer, ik heb net een speedkater, maar dan zonder de fun... het wordt dus een leuk dagje en trainen zit er niet in
Ik denk wel dat ik 2 kg vocht kwijt ben ofzo
mn benen zijn ook de pleuris vandaag, knieen zijn in een slag 5 jaar ouder denk ik. Fuck redbull, taurinerush for teh losequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
boooohhhh ik ben ook wezen stappen, was zo warm, en bier was gratis, dus heb me he-le-maal vol gegooid met bierMe benen weigeren wel dienst overigens na gisteren benendag en 's avonds kneiterhard uit je bol gaan. Maar goed, lekker zwemmen vandaag, volgende week weer trainen. En nu eerst, een
![]()
Ik heb ook nog steeds een beetje last van me knie. De volgende keer zuip ik eerst een 2 liter fles water op voor ik naar binnen stap, ook al ben je dat toch zo kwijt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:49 schreef Genjuro het volgende:
net thuis van een hard "cardio-stampfeestje", beetje hard naar de kloten, nochtans vrijwel niks gedronken of niets van verboden middelen gepakt
En nu nog slapen kan ik al helemaal niet meer, ik heb net een speedkater, maar dan zonder de fun... het wordt dus een leuk dagje en trainen zit er niet in
Ik denk wel dat ik 2 kg vocht kwijt ben ofzo
Gaan we eerst nog naar een All you can eat restaurantquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een beetje last van me knie. De volgende keer zuip ik eerst een 2 liter fles water op voor ik naar binnen stap, ook al ben je dat toch zo kwijt.
Wanneer gaan we met lieden van dit forum naar een feessie?
Maar serieus het lijkt me een puik plan. Als iemand een leuk feestje weet en het een tijdje van te voren meld dan kan ik vast wel vrij krijgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gaan we eerst nog naar een All you can eat restaurant
Was jij niet lactose intolerant?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
Ligt eraan welk feest, maar ik vind het best.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar serieus het lijkt me een puik plan. Als iemand een leuk feestje weet en het een tijdje van te voren meld dan kan ik vast wel vrij krijgen.
Ik heb het onderzochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ligt eraan welk feest, maar ik vind het best.
Daar ben ik het niet echt mee eens. Ik vind het meer geluid muziek is voor mij meer iets met instumenten. Maar daarintegen is het wel leuk geluid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Jurrio het volgende:
Jumpstyle/hardstyle is tof! Ben al naar Sensation Black en Qlimax geweest....voor goede feesten moet je daar zijn.
Beetje springen op mooie muziek (want dat is het ook, goede muziek).
Ieder zijn smaak...ik heb breed georienteerd (luister ook liever gitaar)...maar in deze muziek zit ook wel ritme en toonhoogte..in de beste platen dan. Het verschilt heel erg per keer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens. Ik vind het meer geluid muziek is voor mij meer iets met instumenten. Maar daarintegen is het wel leuk geluid.
Back ontopic enzo. Barst van de spierpijn in me benen en ass![]()
same here, na de beendag van gisteren kan ik vandaag amper de trap op en heb ik zelfs niet geprobeert te fietsenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Back ontopic enzo. Barst van de spierpijn in me benen en ass![]()
Hoe zag je training eruit? Oefeningen setjes herhalingen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:21 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
same here, na de beendag van gisteren kan ik vandaag amper de trap op en heb ik zelfs niet geprobeert te fietsen![]()
-ik begon met 3x20 hypers, zonder gewicht, had dat beter niet gedaan voor m'n squats..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoe zag je training eruit? Oefeningen setjes herhalingen?
rijkelijk laat jaquote:
Ahh supersetsquote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef J-Will het volgende:
Pff echt niet te doen met dit weer. Full Squats gingen echt bagger, ben nogal stijfjes in de beentjes waardoor "full" niet eens zo "full" was. Legpress ging wel leuk. Normaal cheat ik een beetje door m'n handen op mijn benen te leggen om zo meer kracht te kunnen zetten. Nu een hele strikte uitvoering aangehouden, handjes keurig aan de hendels en 5*8 reps. Zwetennnnnn. Leg extension ging heerlijk, begin die oefening echt lekker te vinden. Isoleert de quads echt mooi en je kunt er echt zwaar op gaan. Branden zullen die krengen.
Daarna de hams. Romanian ging wel aardig, 5*5 maar met laag gewicht. Alles ging vandaag een tandje lager, zal wel aan hitte + lege maag + brakheid liggen. Legcurl ging ook lekker, ook al zo'n brandende oefening. Maar omdat ik het gevoel had dat ik niet echt geknald had op de hams, gefinished met hyper extensions ofzoiets. Daarna kon je me opvegenCalves heb ik geskipt, wilde nog even een shoulder press doen omdat het daar de vorige keer niet van kwam.
even iets totaal anders:
Ik doe best vaak bij dingen als shoulder press of incline bench/flyes ofzo dat ik een setje opvolg met een andere oefening, zonder rust dus. Vandaag bij die shoulder press met dumbells meteen erachteraan een biceps curl. Voelt echt lekker en het traint ook heerlijk. Is hier een term voor ofzo waar ik wat zoekopdrachtjes mee kan verrichten?
deadlifts en squaten op dezelfde dag...quote:Op zondag 2 juli 2006 09:40 schreef J-Will het volgende:
Zometeen weer lekker benen raggen
Het plan:
Fullsquat
Legpress
Leg extension
Romanian Deadlift
Legcurl
Calves
Hmmmmm![]()
Als je een wedstrijd doet moet je ook squatten en deadliften op dezelfde dag, en dan zit je op >100% 1RM gewichten.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:53 schreef Genjuro het volgende:
[..]
deadlifts en squaten op dezelfde dag...
Persoonlijk vind ik dat geen goed id omdat je dan niet meer voluit kan gaan met de 2de oefening, maar er zijn anderen die er dan weer bij zweren...
Daarnet buiten proberen trainen, ik had net 1 set dumbell benchpress, schiet dat sproeisysteem dat ik en mn pa gisteren hebben geinstalleerd aan... Moest normaal om 12 uur savonds zijn, maar verkeerd ingesteld dusGans mn bank doorweekt en gewichten nat , dag training
http://www.midwestbarbell.com/videos.htmquote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef Rejected het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik zoek een site of sites waar alle oefeningen uitgelegd worden. Evt. dmv van filmpjes. Ik had ooit een topic op een forum gezien. Maar kan me het adres van het forum niet herinneren (iets met dianeforum.nu ofzo).
Heel erg bedankt
En dan zeggen ze dat ik obsessief benquote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef J-Will het volgende:
ik droom de laatste tijd kei vaak dat ik thuis een squatrek heb staan. Net tijdens mijn dutje ook weer. Heerlijke dromen
Google op "hip mobility" en voor algemene flexibiliteit: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1A434F8D20BA1F3Fquote:Op zondag 2 juli 2006 15:08 schreef J-Will het volgende:
ik kan er niks aan doen
Komt waarschijnlijk omdat ik eraan heb zitten denken samen met wat vrienden zo'n ding aan te schaffen en hier in de garage te planten. Kunnen we allemaal relaxed een beetje gaan powerliften met een krat bier erbijIk heb aardig wat vrienden die ook benen trainen om hoger te springen maar zij fitnessen niet dus zij doen het met huis thuin en keuken materiaal.
weet er iemand trouwens manieren om wat flexibeler te worden? Met een fullsquat heb ik echt moeite ass-to-the-grass te gaan. Niet omdat het zwaar is maar gewoon omdat het "vast" lijkt te lopen.
Een massive biceps, ik zie het al weerquote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Mr.J het volgende:
OK, pics van Mr.J op de DBBQ gisteren.
[afbeelding]
Ik ben diegene in het blauwe hempje.
Meer pics: http://www.picturetrail.com/dbbq
Dat klote apparaat in onze fancy sportschool gaat maar tot 100 kiloquote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef J-Will het volgende:
Leg extension ging heerlijk, begin die oefening echt lekker te vinden. Isoleert de quads echt mooi en je kunt er echt zwaar op gaan. Branden zullen die krengen.
In het zwart RobertHosper en daarnaast in het grijs NoFearTrain.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een massive biceps, ik zie het al weer.
En wie zijn die twee andere huge mofo's (in het zwart en lichtblauw)
Ja precies, met een goed getimede strijk over je edele delen onder de tafel :pquote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef Mr.J het volgende:
Haha, armpje drukken ben ik slecht in hoor.
Best kans dat je nog wint ook.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja precies, met een goed getimede strijk over je edele delen onder de tafel :p![]()
* denkt aan bacardi reclame
Wat ik de afgelopen weken ontdekt heb: in een verloren avonduur wat dumbell - en buikspieroefeningen doen van een dvd'tje van de bieb werkt stiekem best goed. Hoewel ik eigenlijk gewoon naar de sportschool moet, maar ja: mooi weer/druk/Spinning geven/weg.quote:
ik had je breder ingeschat, J, maar toch puikquote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Mr.J het volgende:
OK, pics van Mr.J op de DBBQ gisteren.
[afbeelding]
Ik ben diegene in het blauwe hempje.
Meer pics: http://www.picturetrail.com/dbbq
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Nou?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Was jij niet lactose intolerant?
klopt maar meer voor puur-varianten, dus pure melk moet ik niet aan gaan beginnen, in het geval van kwark kan het in kleine maten geen kwaadquote:
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg redenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Lanvin het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen om naar een sportschool te gaan, op dit moment train ik thuis, ik heb een bankje en twee dumbbells tot 70 kilo op dit moment, maar dat is zo bijgekocht als het te weinig wordt. En cardio doe ik niet aan, ik ben ecto en wil dus echt aankomen in spiermassa en dan cardio nou niet de beste keuze. Maar ik vraag me dus serieus af of een sportschool wel echt vooruitgang is, oké je hebt begeleiding als het fout gaat (tenminste als ze opletten) maar voor de rest doe je toch zo'n beetje dezelfde oefeningen, het enige wat eventueel een probleem zou worden is je training voor abdominals want ik zou nie weten hoe ik die met 50 kilo aan gewicht zou moeten uitvoeren...
jullie meningen?
vallen allebei te kopen.....quote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg reden![]()
Een barbell en schijven nog niet nee, dus echt effectief mijn benen trainen zit er nog niet bij, maar als die wel zou hebben... kan ik toch behoorlijk veel kanten op volgens mij, bedoel das kwestie van ff langs de winkel morgen.. Overigens squatten kan ook met 2 losse dumbbellsquote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg reden![]()
Je mag naast me komen staan hoor. No prob.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik had je breder ingeschat, J, maar toch puik![]()
En van de hoeveel mensen die in jouw omgeving trainen zijn er een aantal echt huge?quote:is dat een dbb-meet? de helft lijkt niet naar de gym te gaan(correct me if i'm wrong)
ik pas wss 2x in jou, maar ik had je breder ingeschatquote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je mag naast me komen staan hoor. No prob.
niemand, maar ik houw er geen bb-meet mee (no offensequote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En van de hoeveel mensen die in jouw omgeving trainen zijn er een aantal echt huge?
Hehe, de mensen komen bij een DBBQ vaak uit alle windstreken. Iedereen is wel bereid iemand op te pikken hoor, daar hoef je 't niet voor te doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik pas wss 2x in jou, maar ik had je breder ingeschat![]()
[..]
niemand, maar ik houw er geen bb-bbq mee (no offense)
ik wil wel meekomen, bbq's zijn gezellig, maar ik fiets niet naar holland![]()
Hehehe kijk maar uit, verleden jaar waren we istanboel, 20 minuten voordat we terug moesten ging een gast uit me team armpje drukken, ik ging eerst tegen hem maar moest het ongelden. Vervolgens riep ik een andere jongen uit me team, das zo een boeren type met oerkracht. Die gast pompt 3 keer hard en KRAK, bovenarm gebroken. Gelukkig is het met het slachtoffer redelijk goed afgelopenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef Webkim het volgende:
Poh... * Webkim durft J. best wel uit te dagen voor een partijtje armpje drukken.
[afbeelding]
Hoeveel zou mijn verzekering uitkeren bij verbrijzelde vingers, een armfractuur en een gekrenkt ego?
ok, maar dan wordt het een ecto-allyoucaneat-bbqquote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hehe, de mensen komen bij een DBBQ vaak uit alle windstreken. Iedereen is wel bereid iemand op te pikken hoor, daar hoef je 't niet voor te doen.
Maakt niet uit, zolang je op DBB en af en toe wat post ben je welkom.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:57 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ok, maar dan wordt het een ecto-allyoucaneat-bbq(ik noem mezelf geen bb'er en dat zal ik nooit doen, al gain ik 1000kg aan spiermassa
)
Sinds het een zuivelproduct isquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef Sloper het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er (veel) lactose in kwark?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |