abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39336998
Nee maar als ik niet hoefde te betalen zou ik de hele dag door pakketjes willen
pi_39350662
woehoe morgen zwaar squatten, en 's kijken of ik nou die 90 kilo met benchen kan hebben.
Ik doe trouwens echt ontzettend weinig benchen, 2 x per maand is veel, en toch maak ik redelijk vooruitgang ermee, best apartjes...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:14:00 #53
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39350710
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef mister_popcorn het volgende:
woehoe morgen zwaar squatten, en 's kijken of ik nou die 90 kilo met benchen kan hebben.
Ik doe trouwens echt ontzettend weinig benchen, 2 x per maand is veel, en toch maak ik redelijk vooruitgang ermee, best apartjes...
Ah, 90 kg, mijn max met benchen (2reps met een rood hoofd)
Wat noem jij zwaar squatten? Ik zit op de 90kg met 3 setjes van 7 oid.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_39351119
Ik ging dus gisteren met m'n ma mee naar de supermarkt, om haar wat instructies te geven voor wat ze moest kopen. Hadden we ook zo'n potje zal gehaald, was echt fucking goedkoop, 200g voor 60,-. Ik vond het al raar dat het zo goedkoop was, maar volgens mij is het gewoon helemaal geen zalm maar tonijn . Want die zooi die in het blikje ziet er net uit als tonijn eigenlijk, roze, het valt een beetje uit elkaar enzo
Er staat ook op: roze zalm.

//edit, mn moeder zegt nu dat het wel zalm is, maar dat het er zo uit ziet omdat het niet vers is Ik merk wel dat je beter geen fijnproever kan zijn als je aan bodybuilding doet

[ Bericht 23% gewijzigd door synthesix op 29-06-2006 12:35:57 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:32:17 #55
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39351213
tonijn is goed toch? Ik eet het niet, maar dat is wat ik heb begrepen

Ik vind zwaar squatten al setjes met krap 50 kg Well fullsquat dan he
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_39351447
Ja is goed inderdaad, maar ik kocht die zalm omdat dat misschien wat lekkerder was om zo los te eten. (en minder meurde, maar het meurt alleen maar meer )
Enfin, ik ga toch maar terug naar gewoon tonijn denk ik
pi_39352401
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef J-Will het volgende:

dan ben ik zo slecht nog niet met m'n 7x 60 (ook full - na 6 weken niets gedaan te hebben)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tommy__ op 29-06-2006 13:32:59 ]
balsporten :r
pi_39352429
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef synthesix het volgende:
Ja is goed inderdaad, maar ik kocht die zalm omdat dat misschien wat lekkerder was om zo los te eten. (en minder meurde, maar het meurt alleen maar meer )
ga trainen
pi_39352497
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef synthesix het volgende:
Stop eens met je zorgen te maken om eten, in het begin groei je altijd en moet je echt niet niet teveel op je voeding letten

Het belangrijkste is dat je nu hard traint, dan mag je nog gezondste eten wat er is al je niet genoeg traint bereik je niks. Dus, go to the gym

En bovenal, amuseer je, als je je niet amuseert is hou je het toch niet vol

[ Bericht 9% gewijzigd door Genjuro op 29-06-2006 13:21:56 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_39352793
Gewoon véél eten, niet zozeer om E/K/V verhoudingen letten enzo, dan krijg je op een gegeven moment een effect wat The Locust heel goed omschreven hebt: "dat je gaat vragen hoeveel schijfjes komkommer je nou eigenlijk op je boterham mag doen".

Ik ga zo maar weer eens trainen, kijken wat we kunnen doen op high pulls, incline bench for reps, chins (reverse ladders), bent leg goodmorning en triceps + RC iso .
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:54:43 #61
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39353705
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef J-Will het volgende:

Nope, geen full squats...
Denk ook dat deze manier wachten is op opmerkingen van medesporters...
"JE DOET HET VERKEERD!!!"

Dat soort goed bedoelde tips kan ik niet hebben, en zeker niet van mensen met een minder ontwikkeld lichaam.

* BertV krijgt ster-allures
pi_39353742
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef BertV het volgende:

[..]

Dat soort goed bedoelde tips kan ik niet hebben, en zeker niet van mensen met een minder ontwikkeld lichaam.

zeg dan "weet je wat een fullsquat is? Nee? Hou JE MUIL DAN" en roidrage erop los
Wel, dat nu ook niet...
pi_39353864
Even voor de duidelijkheid, ik ben nu eerst aan het cutten, en zelfs op 20+ % gaat het nog niet echt snel met m'n endolijf, dus ik moet echt heel erg goed op m'n voeding letten. Met alleen maar 6 x per dag eten, veel drinken, elke dag cardio, geen suikers en verzadigde vetten lukt het in ieder geval niet

* synthesix zo weer hardlopen gaat
pi_39354079
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef BertV het volgende:

[..]

Oja, man dat is iritant zeg..

Mijn instructeurs maken het helemaal bont, het gezeik begint al als ik tot parallel squat (omg ), en je mag je voeten niet naar buiten zetten enzo..
pi_39354906
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef BertV het volgende:

[..]

Ah, 90 kg, mijn max met benchen (2reps met een rood hoofd)
Wat noem jij zwaar squatten? Ik zit op de 90kg met 3 setjes van 7 oid.
zwaar squatten noem ik 100 kg, wel fullsquat, 1 setje van hopelijk 4, dan ben ik al tevreden als ik dat met 100 kg haal. Zat de laatste paar keer op 90 kg , en vorige week 95 geprobeerd, maar die ging erg gemakkelijk, dus op naar de 100 denk!

En dat benchen is inderdaad een kop als een biet kweken met die 90 kg, maar goed, ik vind benchen niet echt interessant, dus dan ga ga je daar ook niet echt hard op vooruit.

Op dit moment vind ik echt de standing military press het mooist om te doen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:39:09 #66
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39355296
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:06 schreef synthesix het volgende:

[..]

Oja, man dat is iritant zeg..

Mijn instructeurs maken het helemaal bont, het gezeik begint al als ik tot parallel squat (omg ), en je mag je voeten niet naar buiten zetten enzo..
Ja, om het maar direct af te zwakken, je kunt van iedereen iets leren.

Maar als ik 5 herhalingen breed kan chinnen wil ik niet (als ik net terug op de grond kom) van een plank met staartje horen dat ik maar beter kan oefenen op de machine.

ohja, het sjoelbord deed er natuurlijk met gemak 5+
pi_39356057
Vandaag maar eens bij de sportschool van mijn vriendin geweest (daar hebben ze tenminste airco )

Het begon al tijdens het benchen: "Je moet toch minimaal 15 herhalingen doen anders heeft het geen nut, of doe anders de lat pull down dat is ook wel een goede oefening voor de borst "

donderdag 29 juni 2006 @ 15:11:25 #68
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39356335

Net even mijn bovenlijf afgeragd omdat ik nog forse spierpijn heb in mijn benen (HMMMM )
Vooral borst ging super lekker maar daar stak ik iets teveel energie in, rug ging ook wel aardig maar was te moe om schouders nog aan te pakken.
Enfin:

Incline Bench Press
Dumbell Flyes (incline)
Iets met kabels, soort vlinderen zal ik maar zeggen
Flat Bench Press
(pauze, moe...)
Crunches
Bent Row
Lat Pulldown (verval inmiddels begonnen)
Shoulder Press (1 setje, ik was kapot)
met dank aan SF
pi_39357076
Nou mijn imago is vandaag weer geschaad

Mijn pols is helemaal stuk na de muay thai trainingen van maandag en woensdag (had nog geen bandages.. ) dus ik kon amper 50kg incline benchen zonder pijn in mijn klauwen.. het voelt behoorlijk kut als je je borst noch triceps ook maar íets voelt en je pols uit elkaar lijkt te knallen . Nah ja, ben maar gauw gestopt ermee.
pi_39358032
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:37 schreef LedZep het volgende:
Nou mijn imago is vandaag weer geschaad

Mijn pols is helemaal stuk na de muay thai trainingen van maandag en woensdag (had nog geen bandages.. )
Kijk, dan weet je dat je bij een goede club thai boksen traint, als ze geeneens een extra paar bandages ergens hebben liggen, en dan ook nog een beginnert zonder laten trainen
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:07:32 #71
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39358100
incline benchen, toch al minder goed voor je zelfvertrouwen...
pi_39358124
Mja ik zou niet te hard slaan omdat ik geen bescherming had..maar ja, mijn oerinstinct nam het over
pi_39359358
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:08 schreef LedZep het volgende:
Mja ik zou niet te hard slaan omdat ik geen bescherming had..maar ja, mijn oerinstinct nam het over
les 1 muay thai, leer je slagkracht bedwingen. Maar ik neem aan dat je op de zware zak hebt geslagen en er ligt afgeritst bent?

Als er in op de bokstraining met een nieuweling spar en hij matst door, mats ik harder terug, én raak. Zo leren ze het beste, dat je hier komt om te leren, en maar naar een café moet gaan om je gewoon af te reageren
pi_39360931
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:39 schreef Genjuro het volgende:

[..]

les 1 muay thai, leer je slagkracht bedwingen. Maar ik neem aan dat je op de zware zak hebt geslagen en er ligt afgeritst bent?

Als er in op de bokstraining met een nieuweling spar en hij matst door, mats ik harder terug, én raak. Zo leren ze het beste, dat je hier komt om te leren, en maar naar een café moet gaan om je gewoon af te reageren
Bijkomend voordeel is, dat je geen last meer van ze hebt als ze 6 weken in het ziekenhuis liggen met
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:16:41 #75
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39360981
quote:

[..]

Tsssk jezelf afreageren in het cafe maar ik snap wat je bedoelt . Ik "zoek" alleen ruzie met mensen die het zelf al uitlokken.
pi_39361013
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:15 schreef synthesix het volgende:

[..]

Bijkomend voordeel is, dat je geen last meer van ze hebt als ze 6 weken in het ziekenhuis liggen met
Ik ga geen 6 weken arbeidsonbekwaamheid betalen
Ik zal wel oppassen dat ze niet te hard pijn hebben, als ze eens ff sterretjes zien wete ze wel waar ze staan

We hadden zo trouwens een opgespoten bodybuilder in ons club een paar maand geleden. Tussen de nieuwelingen richtte hij na 1 les al een ravage aan,puur door kracht en zijn imposante voorkomen, ze dierven gewoon niet terugslagen. Hij begon het natuurlijk wat hoog in zijn kop te krijgen en sloeg 2 man een bloedneus en een ander een blauw oog tijdens het sparren,buiten de ring dus, anders is dat geen probleem.

De trainer(50jaar, helft gewicht, maar wel ex-profbokser) had het door en liet hem met ons eens "kruissparren(4 mensen in totaal, 2 die tegen elkaar 2 minuten sparren aan 1 stuk sparren, dan 2 anderen, afwisselen van sparringspartner altijd) in de ring. Hij moest eerst tegen die trainer, en na nog geen 15 seconden lag hij in de touwen te kreunen van "stop", door uitputting en wat rake slagen. We hebben hem niet meer teruggezien

Hij was trouwens verschrikkelijk traag ook

[ Bericht 19% gewijzigd door Genjuro op 29-06-2006 17:27:41 ]
pi_39361753
quote:

[..]

Ik ben een beetje begeleid door iemand die het al een tijdje doet. Met sparren kon ik me goed beheersen, echter stoten tegen pads e.d...daar móet ik gewoon hard op slaan . Afijn, ondanks dat de beste man geen kracht zette heb ik genoeg gevoeld van zijn stoten en low kicks

[ Bericht 1% gewijzigd door LedZep op 29-06-2006 19:34:16 ]
pi_39365014
Vandaag maar voor de verandering niet trainen

Moet tot 20:30u werken en ben echt kapot, mijn ogen willen dicht!
pi_39365341
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:31 schreef McGilles het volgende:
Vandaag maar voor de verandering niet trainen

Moet tot 20:30u werken en ben echt kapot, mijn ogen willen dicht!
Miet
pi_39365362
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:40 schreef LedZep het volgende:

[..]

Miet
Niks met miet te maken, gewoon te weinig energie om gewichten te tillen, werk jij btw?
pi_39365392
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Niks met miet te maken, gewoon te weinig energie om gewichten te tillen, werk jij btw?
Ik lijk wel gek, ik ga toch niet werken
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:51:24 #82
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39365657
elitair balletje, dat ben jij. Roeien is stiekem jouw favoriete oefening ipv. squats

Ontopic:

Is spierpijn nu wel of niet een teken van toename van kracht en/of groei? Want ik heb nu een routine die me dat gegarandeerd bezorgd. Zit nu op meer dan twee dagen na mijn training en mijn hams schreeuwen nog steeds naar me
met dank aan SF
pi_39365663
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:42 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik lijk wel gek, ik ga toch niet werken
Miet
pi_39365764
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Miet
Ik train, eet en slaap. How about hardcore, my dear friend?
pi_39365783
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef J-Will het volgende:
elitair balletje, dat ben jij. Roeien is stiekem jouw favoriete oefening ipv. squats

Ontopic:

Is spierpijn nu wel of niet een teken van toename van kracht en/of groei? Want ik heb nu een routine die me dat gegarandeerd bezorgd. Zit nu op meer dan twee dagen na mijn training en mijn hams schreeuwen nog steeds naar me
Dan ben je nog niet voldoende herstelt. Meer eten
pi_39365794
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik train, eet en slaap. How about hardcore, my dear friend?
En hoe bekostig jij jouw voeding vriend?

Werken dus maar dat komt nog wel!
pi_39365814
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:55 schreef McGilles het volgende:

[..]

En hoe bekostig jij jouw voeding vriend?

Werken dus maar dat komt nog wel!
Ik word later uitkeringstrekker
pi_39365850
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik word later uitkeringstrekker
Hardcore uitkeringstrekker!
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:21:52 #89
140141 ivosnivo
pi_39374193
Train me kuiten deze week 3 keer Nog ff flink trainen tot de vakantie.
pi_39375278
kent iemand hier misschien een website waar je gemakkelijk een goed voedingsschema kan maken? Dus een programmaatje wat zelf hoeveelheden bij elkaar op telt enzo. Of heeft iemand misschien een mooi excel-bestandje daarvoor?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_39376025
Vanavond ff de schouders en armpjes gepakt
Een beetje een rare training (thuis en met eigen gewichten, gelukkig zijn mijn armen en schouders nog niet zo ver gevorderd dat ik niet lekker kon trainen)...maar ik moest mijn training van maandag en dinsdag op dinsdag samenvoegen...en daardoor kon ik bepaalde spiergroepen niet doen en dus nu ff ingehaald.
Zaterdag wordt borst-tricepsdag .
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:32:53 #93
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39381214
Bij mijn vaste eiwit aankoop maar weer 's creatine erbij gedaan.

De vorige keer deed het helemaal niks, maar ik ga nu het etiket eens volgen.
Dus netjes in een suikerhoudende drank ipv door de eiwitshake gooien.

[ Bericht 27% gewijzigd door BertV op 30-06-2006 09:23:39 ]
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:53:18 #94
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39382818
of koop die capsules waar ik het over had... werkt misschien beter bij jou...
pi_39383526
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef BertV het volgende:

[..]

Maar als ik 5 herhalingen breed kan chinnen wil ik niet (als ik net terug op de grond kom) van een plank met staartje horen dat ik maar beter kan oefenen op de machine.
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

Het begon al tijdens het benchen: "Je moet toch minimaal 15 herhalingen doen anders heeft het geen nut, of doe anders de lat pull down dat is ook wel een goede oefening voor de borst "

ben ik blij met m'n oldskoolgym waar iedereen zen goesting doet
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:33:55 #96
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39384030
Bij ons liggen er altijd een zooi bejaarden onder de chin-bar hun abroller-routine af te werken

Maar je wordt er wel lekker met rust gelaten. De paar keren dat ik door een instructeur of beest werd toegesproken had het wel nut. Je bent er immers ook om te leren
met dank aan SF
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:44:07 #97
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39384352
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef J-Will het volgende:
Bij ons liggen er altijd een zooi bejaarden onder de chin-bar hun abroller-routine af te werken
lol... sporten we in dezelfde sportschool? Ook grappig, onze weegschaal staat bij de cardio-aparatuur. Als je dan met je wespentaille op dat ding gaat staan krijg je de leukste opmerkingen.
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Dacide het volgende:
of koop die capsules waar ik het over had... werkt misschien beter bij jou...
hmja, capsules... eerst maar ff dit opmaken. Ik verwacht er iig niet veel van dus geen kans op placebo-effect.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:20:30 #98
140141 ivosnivo
pi_39385656
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef BertV het volgende:

[..]

lol... sporten we in dezelfde sportschool? Ook grappig, onze weegschaal staat bij de cardio-aparatuur. Als je dan met je wespentaille op dat ding gaat staan krijg je de leukste opmerkingen.
[..]

hmja, capsules... eerst maar ff dit opmaken. Ik verwacht er iig niet veel van dus geen kans op placebo-effect.
Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:44:33 #99
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39386467
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.
Je kijkt er op een andere manier tegenaan.
Voor dat geld heb ik liever meer dan een placebo effect.
pi_39386590
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')