Gisteren toevallig nog gedaan, maar doe ze niet vaak. Vaak houden me handen er eerder mee op dan me buikspieren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef Tommy__ het volgende:
doet iemand deze oefening? ik deed ze wel met 24kg ipv dat kleine ding dat ie vast heeft..
[afbeelding]
hehe grippersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gisteren toevallig nog gedaan, maar doe ze niet vaak. Vaak houden me handen er eerder mee op dan me buikspieren.
Mwah, als je gaat bankdrukken heb je ook niet ineens een Ronnie Coleman borst..quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Genjuro het volgende:
[afbeelding]
als je love handles als bob sapp wilt hebben, doen
Indien niet, niet doen, obliques kun je beter zonder gewichten trainen met bv russian twists
Ik heb dat voornamelijk met cardio, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog niet echt dicht bij mn max zit qua kt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef TiMmS het volgende:
Ik heb ook lovehandles, maarja das echt niet van die side bends
Maaruh ik had een vraagje voor de p'ro's hier.
Hebben jullie ook wel eens moeite met sporten. Ik heb soms van die dagen dat ik geen setje gedaan krijg. Dan lig ik op die bench en het lukt gewoon niet. Andere dagen gaan heel goed en til ik mn max.
Waar kan dat mee te maken hebben?
Onjuiste voeding die dag oid ? iemand tips.
verkeerde verhoudingingen in de voedingquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef TiMmS het volgende:
Ik heb ook lovehandles, maarja das echt niet van die side bends
Maaruh ik had een vraagje voor de p'ro's hier.
Hebben jullie ook wel eens moeite met sporten. Ik heb soms van die dagen dat ik geen setje gedaan krijg. Dan lig ik op die bench en het lukt gewoon niet. Andere dagen gaan heel goed en til ik mn max.
Waar kan dat mee te maken hebben?
Onjuiste voeding die dag oid ? iemand tips.
Ik post ook nog wel eens een paar pics als ik getraint heb, dit was toen ik net een uurtje op was dus niet echt heel opgeblazenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:11 schreef Blaze82 het volgende:
@Mcgilles, ziet er goed uit man, flink massief (tevens tvp)
iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwah, als je gaat bankdrukken heb je ook niet ineens een Ronnie Coleman borst..
Ah, 90 kg, mijn max met benchen (2reps met een rood hoofd)quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef mister_popcorn het volgende:
woehoe morgen zwaar squatten, en 's kijken of ik nou die 90 kilo met benchen kan hebben.
Ik doe trouwens echt ontzettend weinig benchen, 2 x per maand is veel, en toch maak ik redelijk vooruitgang ermee, best apartjes...
dan ben ik zo slecht nog niet met m'n 7x 60quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef J-Will het volgende:
tonijn is goed toch? Ik eet het niet, maar dat is wat ik heb begrepen
Ik vind zwaar squatten al setjes met krap 50 kgWell fullsquat dan he
ga trainenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef synthesix het volgende:
Ja is goed inderdaad, maar ik kocht die zalm omdat dat misschien wat lekkerder was om zo los te eten. (en minder meurde, maar het meurt alleen maar meer)
Enfin, ik ga toch maar terug naar gewoon tonijn denk ik![]()
![]()
Stop eens met je zorgen te maken om eten, in het begin groei je altijd en moet je echt niet niet teveel op je voeding lettenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:41 schreef synthesix het volgende:
Ja is goed inderdaad, maar ik kocht die zalm omdat dat misschien wat lekkerder was om zo los te eten. (en minder meurde, maar het meurt alleen maar meer)
Enfin, ik ga toch maar terug naar gewoon tonijn denk ik![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |