abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2006 @ 20:50:24 #176
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39457233
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef LedZep het volgende:

[..]

Een massive biceps, ik zie het al weer .

En wie zijn die twee andere huge mofo's (in het zwart en lichtblauw)
In het zwart RobertHosper en daarnaast in het grijs NoFearTrain.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39458120
Poh... * Webkim durft J. best wel uit te dagen voor een partijtje armpje drukken.

Hoeveel zou mijn verzekering uitkeren bij verbrijzelde vingers, een armfractuur en een gekrenkt ego?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 2 juli 2006 @ 21:30:06 #178
19479 Mr.J
pi_39458410
Haha, armpje drukken ben ik slecht in hoor.

Best kans dat je nog wint ook.
pi_39458635
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef Mr.J het volgende:
Haha, armpje drukken ben ik slecht in hoor.

Best kans dat je nog wint ook.
Ja precies, met een goed getimede strijk over je edele delen onder de tafel :p
* denkt aan bacardi reclame
pi_39459229
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja precies, met een goed getimede strijk over je edele delen onder de tafel :p
* denkt aan bacardi reclame
Hardloper.
IG @webkim
pi_39460287
heh mooi kleurtje kim
balsporten :r
pi_39460314
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:32 schreef Tommy__ het volgende:
heh mooie rechterarm kleurtje kim
Wat ik de afgelopen weken ontdekt heb: in een verloren avonduur wat dumbell - en buikspieroefeningen doen van een dvd'tje van de bieb werkt stiekem best goed. Hoewel ik eigenlijk gewoon naar de sportschool moet, maar ja: mooi weer/druk/Spinning geven/weg.
BF inmiddels 23. En believe me: dat was Heul Veul meer.
Hardloper.
IG @webkim
pi_39460359
Heh mooie rechterarm kim
pi_39460409
pi_39460892
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Mr.J het volgende:
OK, pics van Mr.J op de DBBQ gisteren.

[afbeelding]

Ik ben diegene in het blauwe hempje.

Meer pics: http://www.picturetrail.com/dbbq
ik had je breder ingeschat, J, maar toch puik

is dat een dbb-meet? de helft lijkt niet naar de gym te gaan (correct me if i'm wrong)
pi_39460965
Ik zit ernstig te twijfelen om naar een sportschool te gaan, op dit moment train ik thuis, ik heb een bankje en twee dumbbells tot 70 kilo op dit moment, maar dat is zo bijgekocht als het te weinig wordt. En cardio doe ik niet aan, ik ben ecto en wil dus echt aankomen in spiermassa en dan cardio nou niet de beste keuze. Maar ik vraag me dus serieus af of een sportschool wel echt vooruitgang is, oké je hebt begeleiding als het fout gaat (tenminste als ze opletten) maar voor de rest doe je toch zo'n beetje dezelfde oefeningen, het enige wat eventueel een probleem zou worden is je training voor abdominals want ik zou nie weten hoe ik die met 50 kilo aan gewicht zou moeten uitvoeren...

jullie meningen?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zondag 2 juli 2006 @ 22:56:48 #187
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39461013
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Was jij niet lactose intolerant?
Nou?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39461045
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

[..]

Nou?
klopt maar meer voor puur-varianten, dus pure melk moet ik niet aan gaan beginnen, in het geval van kwark kan het in kleine maten geen kwaad
pi_39461074
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Lanvin het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen om naar een sportschool te gaan, op dit moment train ik thuis, ik heb een bankje en twee dumbbells tot 70 kilo op dit moment, maar dat is zo bijgekocht als het te weinig wordt. En cardio doe ik niet aan, ik ben ecto en wil dus echt aankomen in spiermassa en dan cardio nou niet de beste keuze. Maar ik vraag me dus serieus af of een sportschool wel echt vooruitgang is, oké je hebt begeleiding als het fout gaat (tenminste als ze opletten) maar voor de rest doe je toch zo'n beetje dezelfde oefeningen, het enige wat eventueel een probleem zou worden is je training voor abdominals want ik zou nie weten hoe ik die met 50 kilo aan gewicht zou moeten uitvoeren...

jullie meningen?
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg reden
  zondag 2 juli 2006 @ 23:00:24 #190
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39461131
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef LedZep het volgende:

[..]

vallen allebei te kopen.....
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39461157
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef LedZep het volgende:

[..]

Een barbell en schijven nog niet nee, dus echt effectief mijn benen trainen zit er nog niet bij, maar als die wel zou hebben... kan ik toch behoorlijk veel kanten op volgens mij, bedoel das kwestie van ff langs de winkel morgen.. Overigens squatten kan ook met 2 losse dumbbells
pi_39461315
en voor goodmornings kan je een gardena- of bezemsteel pakken, en je hangt daar je gewichten aan dan kan je ook deftig militarys ed doen. In mijn sportschool is er geen begeleiding, alleen van de andere mensen of als je 15 euro betaald
pi_39461438
Zo was het idd ook waar ik trainde, helft van de tijd waren die mensen er maar, en als ze er waren stonden ze met leuke dames te praten...

Vandaar dat ik ook maar thuis ben gaan trainen en het bevalt me vooralsnog nog heel goed, alleen weet iemand hoe je buik echt zwaar kan trainen? met gewichten dus? Ik lig nu vaak op buikspierbankje met gewicht achter mn hoofd, maar met 40 kilo is dat beetje lastig
  zondag 2 juli 2006 @ 23:15:30 #194
19479 Mr.J
pi_39461555
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ik had je breder ingeschat, J, maar toch puik
Je mag naast me komen staan hoor. No prob.
quote:
is dat een dbb-meet? de helft lijkt niet naar de gym te gaan (correct me if i'm wrong)
En van de hoeveel mensen die in jouw omgeving trainen zijn er een aantal echt huge?

80% waren gewoon getrainde lichamen hoor. 20% waren iets verder dan 'gewoon getraint'. Maar dan kom je toch volgende keer gezellig mee?
pi_39462449
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je mag naast me komen staan hoor. No prob.
ik pas wss 2x in jou, maar ik had je breder ingeschat
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]

En van de hoeveel mensen die in jouw omgeving trainen zijn er een aantal echt huge?
niemand, maar ik houw er geen bb-meet mee (no offense )

ik wil wel meekomen, bbq's zijn gezellig, maar ik fiets niet naar holland

[ Bericht 2% gewijzigd door Tommy__ op 02-07-2006 23:54:21 ]
  zondag 2 juli 2006 @ 23:53:46 #196
19479 Mr.J
pi_39462583
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ik pas wss 2x in jou, maar ik had je breder ingeschat
[..]

niemand, maar ik houw er geen bb-bbq mee (no offense )

ik wil wel meekomen, bbq's zijn gezellig, maar ik fiets niet naar holland
Hehe, de mensen komen bij een DBBQ vaak uit alle windstreken. Iedereen is wel bereid iemand op te pikken hoor, daar hoef je 't niet voor te doen.
pi_39462602
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef Webkim het volgende:
Poh... * Webkim durft J. best wel uit te dagen voor een partijtje armpje drukken.

[afbeelding]

Hoeveel zou mijn verzekering uitkeren bij verbrijzelde vingers, een armfractuur en een gekrenkt ego?
Hehehe kijk maar uit, verleden jaar waren we istanboel, 20 minuten voordat we terug moesten ging een gast uit me team armpje drukken, ik ging eerst tegen hem maar moest het ongelden. Vervolgens riep ik een andere jongen uit me team, das zo een boeren type met oerkracht. Die gast pompt 3 keer hard en KRAK, bovenarm gebroken. Gelukkig is het met het slachtoffer redelijk goed afgelopen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39462677
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Hehe, de mensen komen bij een DBBQ vaak uit alle windstreken. Iedereen is wel bereid iemand op te pikken hoor, daar hoef je 't niet voor te doen.
ok, maar dan wordt het een ecto-allyoucaneat-bbq (ik noem mezelf geen bb'er en dat zal ik nooit doen, al gain ik 1000kg aan spiermassa )
  zondag 2 juli 2006 @ 23:58:34 #199
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39462708
armpje drukken vind ik maar macho-gedrag. maar dat zeg ik vooral omdat ik er zo slecht in ben denk ik.

Ik ga voortaan een paar maal per dag de squat beweging doen zonder enige last ofzo. Die links van LedZep hebben me pijnlijk duidelijk gemaakt wat voor stijve hark ik ben

Naast het huis hebben we trouwens houtblokken liggen van een goeie 20 kg per stuk denk ik, de grotere exemplaren wel 30 ofzo. Leuk materiaal om wat mee te doen op één of andere manier denk ik. Ik zal wel eens foto's maken als ik iets verzonnen heb. Back to basic, zoals Rocky die met stenen gaat trainen enzo
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 2 juli 2006 @ 23:59:59 #200
19479 Mr.J
pi_39462734
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:57 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ok, maar dan wordt het een ecto-allyoucaneat-bbq (ik noem mezelf geen bb'er en dat zal ik nooit doen, al gain ik 1000kg aan spiermassa )
Maakt niet uit, zolang je op DBB en af en toe wat post ben je welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')