Wat ik de afgelopen weken ontdekt heb: in een verloren avonduur wat dumbell - en buikspieroefeningen doen van een dvd'tje van de bieb werkt stiekem best goed. Hoewel ik eigenlijk gewoon naar de sportschool moet, maar ja: mooi weer/druk/Spinning geven/weg.quote:
ik had je breder ingeschat, J, maar toch puikquote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef Mr.J het volgende:
OK, pics van Mr.J op de DBBQ gisteren.
[afbeelding]
Ik ben diegene in het blauwe hempje.
Meer pics: http://www.picturetrail.com/dbbq
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
Nou?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Was jij niet lactose intolerant?
klopt maar meer voor puur-varianten, dus pure melk moet ik niet aan gaan beginnen, in het geval van kwark kan het in kleine maten geen kwaadquote:
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg redenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Lanvin het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen om naar een sportschool te gaan, op dit moment train ik thuis, ik heb een bankje en twee dumbbells tot 70 kilo op dit moment, maar dat is zo bijgekocht als het te weinig wordt. En cardio doe ik niet aan, ik ben ecto en wil dus echt aankomen in spiermassa en dan cardio nou niet de beste keuze. Maar ik vraag me dus serieus af of een sportschool wel echt vooruitgang is, oké je hebt begeleiding als het fout gaat (tenminste als ze opletten) maar voor de rest doe je toch zo'n beetje dezelfde oefeningen, het enige wat eventueel een probleem zou worden is je training voor abdominals want ik zou nie weten hoe ik die met 50 kilo aan gewicht zou moeten uitvoeren...
jullie meningen?
vallen allebei te kopen.....quote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg reden![]()
Een barbell en schijven nog niet nee, dus echt effectief mijn benen trainen zit er nog niet bij, maar als die wel zou hebben... kan ik toch behoorlijk veel kanten op volgens mij, bedoel das kwestie van ff langs de winkel morgen.. Overigens squatten kan ook met 2 losse dumbbellsquote:Op zondag 2 juli 2006 22:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt geen barbell + schijven thuis en geen squatrek. Genoeg reden![]()
Je mag naast me komen staan hoor. No prob.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik had je breder ingeschat, J, maar toch puik![]()
En van de hoeveel mensen die in jouw omgeving trainen zijn er een aantal echt huge?quote:is dat een dbb-meet? de helft lijkt niet naar de gym te gaan(correct me if i'm wrong)
ik pas wss 2x in jou, maar ik had je breder ingeschatquote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je mag naast me komen staan hoor. No prob.
niemand, maar ik houw er geen bb-meet mee (no offensequote:Op zondag 2 juli 2006 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En van de hoeveel mensen die in jouw omgeving trainen zijn er een aantal echt huge?
Hehe, de mensen komen bij een DBBQ vaak uit alle windstreken. Iedereen is wel bereid iemand op te pikken hoor, daar hoef je 't niet voor te doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik pas wss 2x in jou, maar ik had je breder ingeschat![]()
[..]
niemand, maar ik houw er geen bb-bbq mee (no offense)
ik wil wel meekomen, bbq's zijn gezellig, maar ik fiets niet naar holland![]()
Hehehe kijk maar uit, verleden jaar waren we istanboel, 20 minuten voordat we terug moesten ging een gast uit me team armpje drukken, ik ging eerst tegen hem maar moest het ongelden. Vervolgens riep ik een andere jongen uit me team, das zo een boeren type met oerkracht. Die gast pompt 3 keer hard en KRAK, bovenarm gebroken. Gelukkig is het met het slachtoffer redelijk goed afgelopenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef Webkim het volgende:
Poh... * Webkim durft J. best wel uit te dagen voor een partijtje armpje drukken.
[afbeelding]
Hoeveel zou mijn verzekering uitkeren bij verbrijzelde vingers, een armfractuur en een gekrenkt ego?
ok, maar dan wordt het een ecto-allyoucaneat-bbqquote:Op zondag 2 juli 2006 23:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hehe, de mensen komen bij een DBBQ vaak uit alle windstreken. Iedereen is wel bereid iemand op te pikken hoor, daar hoef je 't niet voor te doen.
Maakt niet uit, zolang je op DBB en af en toe wat post ben je welkom.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:57 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ok, maar dan wordt het een ecto-allyoucaneat-bbq(ik noem mezelf geen bb'er en dat zal ik nooit doen, al gain ik 1000kg aan spiermassa
)
Sinds het een zuivelproduct isquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef Sloper het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er (veel) lactose in kwark?![]()
In kwark zit - volgens de Maag Lever Darmstichting - niet zo veel lactose:quote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef Sloper het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er (veel) lactose in kwark?![]()
quote:Lactose komt vooral voor in:
- alle soorten ‘zoete’ melk;
- smeltkaas, smeerkaas en buitenlandse kazen;
- vla, pap, pudding, yoghurt en kwark;
- roomboter, slagroom, koffieroom, koffiemelk, zure room en crème fraiche;
- roomijs;
- zuivelfrisdranken op basis van wei, zoals Rivella.
Zure melkproducten, zoals karnemelk, yoghurt en kwark, bevatten minder lactose dan gewone zoete melkproducten en worden door veel mensen dan ook goed verdragen.
Nederlandse harde kaas bevat zeer weinig tot geen lactose.
Lactose kan ook voorkomen in andere producten dan zuivel. Fabrikanten gebruiken melkpoeders of melkbestanddelen in bijvoorbeeld: (melk)chocolade, koek, soep, worst, sausjes en snoep. Maar ook andere producten zoals sommige medicijnen of vitaminepreparaten kunnen lactose bevatten Het gaat dan meestal om zeer kleine hoeveelheden lactose, die over het algemeen geen klachten geven. Alleen wanneer absoluut geen lactose verdragen wordt, zoals bij een congenitale lactose-intolerantie, moet ook hier rekening mee gehouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |