quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef BertV het volgende:
[..]
Maar als ik 5 herhalingen breed kan chinnen wil ik niet (als ik net terug op de grond kom) van een plank met staartje horen dat ik maar beter kan oefenen op de machine.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Het begon al tijdens het benchen: "Je moet toch minimaal 15 herhalingen doen anders heeft het geen nut, of doe anders de lat pull down dat is ook wel een goede oefening voor de borst "
lol... sporten we in dezelfde sportschool? Ook grappig, onze weegschaal staat bij de cardio-aparatuur. Als je dan met je wespentaille op dat ding gaat staan krijg je de leukste opmerkingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef J-Will het volgende:
Bij ons liggen er altijd een zooi bejaarden onder de chin-bar hun abroller-routine af te werken![]()
hmja, capsules... eerst maar ff dit opmaken. Ik verwacht er iig niet veel van dus geen kans op placebo-effect.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Dacide het volgende:
of koop die capsules waar ik het over had... werkt misschien beter bij jou...
Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef BertV het volgende:
[..]
lol... sporten we in dezelfde sportschool? Ook grappig, onze weegschaal staat bij de cardio-aparatuur. Als je dan met je wespentaille op dat ding gaat staan krijg je de leukste opmerkingen.
[..]
hmja, capsules... eerst maar ff dit opmaken. Ik verwacht er iig niet veel van dus geen kans op placebo-effect.
Je kijkt er op een andere manier tegenaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.
Als jij zoveel geld wilt betalen voor een placebo...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:06 schreef J-Will het volgende:
nice
Ik ga morgen weer eens full squatten, lang geledenDoe normaal altijd box-squats.
haha skinny motherfuckerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectodom dat ik die pics niet kan zetten hier
![]()
Monsterlijke workoutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha skinny motherfucker![]()
Vandaag hard getraind trouwens, eerst fullsquats, zwaar. Daarna nog wat borst/schouders/triceps, nog meer benen en kuiten werk. En als afsluiter 15 x 50, 14x 60 en 12x 70 kg squaten... Dat ga ik vaker doen, afsluiten met die squats zo. Beetje licht in de kop word je daar wel van![]()
algoed zie ik er niet uitgemergeld uit ofzo, ik denk dat ik ultralichte botten heb ofzo (die overigens nooit breken)quote:
Welke capsules bedoel jij dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Dacide het volgende:
of koop die capsules waar ik het over had... werkt misschien beter bij jou...
Wat kaneel voor de insulinegevoeligheid.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
Leg uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat kaneel voor de insulinegevoeligheid.
hmm, mijn vriendin heeft een platte buik, en dasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef Webkim het volgende:
Grrrr...!!! Hoeveel geduld moet je als vrouw hebben voor een beetje blokjes?
Ik train me het leplazarus. En ja ik word strakker en platter en droger, maar hee: ik wil verdikkeme abs zien, geen ribben.
Pff, ik dóe niet anders. Maar misschien heeft het langer nodig dan een maandje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef LedZep het volgende:
Zijn je buikspieren zelf wel goed genoeg getraind?
Waar zie je me voor aan?quote:Edit: en niet alleen crunches als oefeningen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |