Als jij zoveel geld wilt betalen voor een placebo...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een placebo effect? Als jij van te voren al gaat denken dat die creatine niet gaat helpen gaat ie ook niet helpen. Als je het gaat nemen en je overtuigt jezelf ervan dat je met mega sprongen vooruit gaat tijden je kuur zul je gaan groeien.
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:06 schreef J-Will het volgende:
nice
Ik ga morgen weer eens full squatten, lang geledenDoe normaal altijd box-squats.
haha skinny motherfuckerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectodom dat ik die pics niet kan zetten hier
![]()
Monsterlijke workoutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha skinny motherfucker![]()
Vandaag hard getraind trouwens, eerst fullsquats, zwaar. Daarna nog wat borst/schouders/triceps, nog meer benen en kuiten werk. En als afsluiter 15 x 50, 14x 60 en 12x 70 kg squaten... Dat ga ik vaker doen, afsluiten met die squats zo. Beetje licht in de kop word je daar wel van![]()
algoed zie ik er niet uitgemergeld uit ofzo, ik denk dat ik ultralichte botten heb ofzo (die overigens nooit breken)quote:
Welke capsules bedoel jij dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Dacide het volgende:
of koop die capsules waar ik het over had... werkt misschien beter bij jou...
Wat kaneel voor de insulinegevoeligheid.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
Leg uitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat kaneel voor de insulinegevoeligheid.
hmm, mijn vriendin heeft een platte buik, en dasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef Webkim het volgende:
Grrrr...!!! Hoeveel geduld moet je als vrouw hebben voor een beetje blokjes?
Ik train me het leplazarus. En ja ik word strakker en platter en droger, maar hee: ik wil verdikkeme abs zien, geen ribben.
Pff, ik dóe niet anders. Maar misschien heeft het langer nodig dan een maandje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef LedZep het volgende:
Zijn je buikspieren zelf wel goed genoeg getraind?
Waar zie je me voor aan?quote:Edit: en niet alleen crunches als oefeningen he![]()
whehe wij zijn echt een stel klonenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
wat zijn jou stats? ik ben 1.80 bij 70kg - rasectodom dat ik die pics niet kan zetten hier
![]()
Ectoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb lekker een sixpack zonder ooit abs te trainen of te cutten![]()
![]()
Van jou nemen we helemaal niks meer aan zonder een paar foto'squote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Heel goed!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:48 schreef Sloper het volgende:
[..]
Van jou nemen we helemaal niks meer aan zonder een paar foto's![]()
![]()
Dat als je iets gaat proberen het niet werkt. Je moet er gewoon vanuit gaan dat het helpt. Net zoals je geen zware gewichten moet gaan proberen te drukken. Je moet ze gewoon drukken.quote:
Ja maar lekker geen foto's posten zo kan ik ook een six pack hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
![]()
Kaneel heeft een positieve invloed op insuline afgifte.quote:
Heb ik even wat te lezen voor vanavond, dankjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kaneel heeft een positieve invloed op insuline afgifte.
Gooi maar een query los in de pubmed; "cinnamon + insulin".
hardzzzquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:25 schreef ivosnivo het volgende:
Hoppa
squaten
vorige week 160 3x 150 5x 140 5x 140 5x 130 6x 120 10x
net dus 160 5x 150 5x 145 5x 140 5x 135 5x 130 5x 100 10x
Heb de pootjes goed vol zitten.
Insuline zorgt ervoor dat voedingsstoffen snel door cellen opgenomen wordt doordat deze hun celbramen verwijden (even uit mijn hoofd).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:18 schreef LedZep het volgende:
Wat is eigenlijk de relatie tussen insuline en een "open deur" voor voedingsstoffen? Ik heb me dat meerdere malen afgevraagd.
boooohhhh ik ben ook wezen stappen, was zo warm, en bier was gratis, dus heb me he-le-maal vol gegooid met bierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:49 schreef Genjuro het volgende:
net thuis van een hard "cardio-stampfeestje", beetje hard naar de kloten, nochtans vrijwel niks gedronken of niets van verboden middelen gepakt
En nu nog slapen kan ik al helemaal niet meer, ik heb net een speedkater, maar dan zonder de fun... het wordt dus een leuk dagje en trainen zit er niet in
Ik denk wel dat ik 2 kg vocht kwijt ben ofzo
mn benen zijn ook de pleuris vandaag, knieen zijn in een slag 5 jaar ouder denk ik. Fuck redbull, taurinerush for teh losequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
boooohhhh ik ben ook wezen stappen, was zo warm, en bier was gratis, dus heb me he-le-maal vol gegooid met bierMe benen weigeren wel dienst overigens na gisteren benendag en 's avonds kneiterhard uit je bol gaan. Maar goed, lekker zwemmen vandaag, volgende week weer trainen. En nu eerst, een
![]()
Ik heb ook nog steeds een beetje last van me knie. De volgende keer zuip ik eerst een 2 liter fles water op voor ik naar binnen stap, ook al ben je dat toch zo kwijt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:49 schreef Genjuro het volgende:
net thuis van een hard "cardio-stampfeestje", beetje hard naar de kloten, nochtans vrijwel niks gedronken of niets van verboden middelen gepakt
En nu nog slapen kan ik al helemaal niet meer, ik heb net een speedkater, maar dan zonder de fun... het wordt dus een leuk dagje en trainen zit er niet in
Ik denk wel dat ik 2 kg vocht kwijt ben ofzo
Gaan we eerst nog naar een All you can eat restaurantquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een beetje last van me knie. De volgende keer zuip ik eerst een 2 liter fles water op voor ik naar binnen stap, ook al ben je dat toch zo kwijt.
Wanneer gaan we met lieden van dit forum naar een feessie?
Maar serieus het lijkt me een puik plan. Als iemand een leuk feestje weet en het een tijdje van te voren meld dan kan ik vast wel vrij krijgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gaan we eerst nog naar een All you can eat restaurant
Was jij niet lactose intolerant?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef Lanvin het volgende:
Voor de mensen die kwark eten, wat gooien jullie erdoorheen? Zat nml te denken aan roosvicee of gewoon aanmaak maar daar zitten wellicht teveel suikers in?
Ligt eraan welk feest, maar ik vind het best.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar serieus het lijkt me een puik plan. Als iemand een leuk feestje weet en het een tijdje van te voren meld dan kan ik vast wel vrij krijgen.
Ik heb het onderzochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ligt eraan welk feest, maar ik vind het best.
Daar ben ik het niet echt mee eens. Ik vind het meer geluid muziek is voor mij meer iets met instumenten. Maar daarintegen is het wel leuk geluid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef Jurrio het volgende:
Jumpstyle/hardstyle is tof! Ben al naar Sensation Black en Qlimax geweest....voor goede feesten moet je daar zijn.
Beetje springen op mooie muziek (want dat is het ook, goede muziek).
Ieder zijn smaak...ik heb breed georienteerd (luister ook liever gitaar)...maar in deze muziek zit ook wel ritme en toonhoogte..in de beste platen dan. Het verschilt heel erg per keer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens. Ik vind het meer geluid muziek is voor mij meer iets met instumenten. Maar daarintegen is het wel leuk geluid.
Back ontopic enzo. Barst van de spierpijn in me benen en ass![]()
same here, na de beendag van gisteren kan ik vandaag amper de trap op en heb ik zelfs niet geprobeert te fietsenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Back ontopic enzo. Barst van de spierpijn in me benen en ass![]()
Hoe zag je training eruit? Oefeningen setjes herhalingen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:21 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
same here, na de beendag van gisteren kan ik vandaag amper de trap op en heb ik zelfs niet geprobeert te fietsen![]()
-ik begon met 3x20 hypers, zonder gewicht, had dat beter niet gedaan voor m'n squats..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoe zag je training eruit? Oefeningen setjes herhalingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |