Hier?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:21 schreef sanger het volgende:
Grand Prix United States (Indianapolis)
Wist u dat?...
Mika Hakkinen hier in 1991 zijn debuut maakt en er in 2001 zijn laatste race wint.
Phoenix meende ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef Atreidez het volgende:
Nette OP, en hopelijk dit jaar wel een echte race
[..]
Hier?In 1991 reden ze toch geen F1 op Indy
Dat heb je als de GP van een land op verschillende circuits verreden wordt he!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef Atreidez het volgende:
Nette OP, en hopelijk dit jaar wel een echte race
[..]
Hier?In 1991 reden ze toch geen F1 op Indy
Ja dat was toch wel even een momentje héquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:23 schreef Atreidez het volgende:
Het was wel een unieke ervaring hoor toen.. Vooral omdat we allemaal dachten van.. "nehh, dat doen ze niet, ze gaan gewoon racen". En toen kwam de start
[afbeelding]
Das elke zondag met racen, altijd regen, bijna nooit is dat werkelijk zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik hoorde van m'n broertje iets over regen zondagklopt dit ?
Mee eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:33 schreef Radegast het volgende:
Kutbaan.
Ik niet. Gewoon kijken naar de kutbaan, hopen dat Schumi wint.quote:Deze race sla ik over.
Rondje oval, infield, oval, infield, oval, infield, etc.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:38 schreef Radegast het volgende:
Het zou pas interessant zijn op Indy als ze de hele oval zouden rijden. Durven ze niet.![]()
Ja, dat zou vet zijn. Lekker met +400kmph aankomen bij die eerste bocht van het infieldrondje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef HPoi het volgende:
[..]
Rondje oval, infield, oval, infield, oval, infield, etc.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef MaximusF1 het volgende:
Montagny van de baan...kleine schuiver en vast in de grindbak.
Geeft wel mooie uitremacties denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat zou vet zijn. Lekker met +400kmph aankomen bij die eerste bocht van het infieldrondje.
Ik heb mij toen echt behoorlijk lopen ergeren aan die Monteiro. Het was een zwarte dag voor de Formule 1, maar dat was hij op het podium schijnbaar even vergeten. Hij deed net alsof hij kampioen was geworden, gezien het geringe startveld was het bijna een grotere prestatie om niet op het podium te komen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:42 schreef HPoi het volgende:
Zal Monteiro wederom het podium veroveren?!? Je weet het nooit, in de Formule 1..............![]()
Net op tijd ontslagenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:14 schreef MaximusF1 het volgende:
En Rosberg SUCKS ! :p
In combinatie met Ferrari dan lijk je helemaal goed te zitten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
En damn, heeft iemand eraan gedacht om Bridgestones te kopen, deze race?
Niet dat die manager me nog wat kan schelen, maar om eerlijk te zijn ... ja, donderdag gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor het helpen herinneren van die lanceringquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Kanjer het volgende:
En aan de vele reacties te zien, ben ik niet de enige...![]()
Astu, graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren van die lancering![]()
* Xebber is het met -Hans- eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend vrees ik dat we een dominant Ferrari gaan zien... De Michelins hebben een probleem, en wel dat ze te langzaam zijn.![]()
ja. Hij heeft 1.15 gereden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:49 schreef Xebber het volgende:
Is Heidfeld nu standaard tiende?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve.. wat flik je me.. kijk ik eens niet.. haal je de top 6!
Heb je in 1997 ook F1 races gekeken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve.. wat flik je me.. kijk ik eens niet.. haal je de top 6!
Ze hebben die tijden blijkbaar veranderd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Die stomme F1-Dashboard widget gaf aan dat de kwalificatie pas om 20u zou beginnen.
De grootste F1 JV fan van heel FOK! hoef je niks te vertellen maat...quote:
Helaas niet. Ik wou eerst wel Massa proberen te kopen door Rosberg in te wisselen voor Speed en Michelin voor Bridgestone, maar ik kwam geld tekort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
hehe, tuurlijk niet, maar ik dacht dat als je niet keek Villeneuve altijd beter wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De grootste F1 JV fan van heel FOK! hoef je niks te vertellen maat...![]()
![]()
En massa dan op 1, zou geen gekke zijn voor mijn manager..quote:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=122965quote:Op zondag 2 juli 2006 02:23 schreef Giem het volgende:
[..]
En massa dan op 1, zou geen gekke zijn voor mijn manager..
maar WTF waar is mclaren mee bezig..![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
hehe, tuurlijk niet, maar ik dacht dat als je niet keek Villeneuve altijd beter was![]()
Bron: F1racing.nlquote:Straf voor Liuzzi en Rosberg
02 juli 2006
De laatste startrij zal tijdens de Grand Prix van de Verenigde Staten bezet worden door Vitantonio Liuzzi en Nico Rosberg. Liuzzi reed tijdens de kwalificatie al de 21ste tijd, maar heeft besloten om zijn motor te verwisselen. Hierdoor zou hij eigenlijk teruggezet moeten worden naar de laatste startplaats, maar die is weggelegd voor Nico Rosberg.
De jonge Duitser vergat zich tijdens de kwalificatie immers te melden bij FIA, waar het gewicht van zijn auto gemeten moest worden. Hierdoor wordt de Williams-coureur, die niet verder gekomen was dan de negentiende tijd, op de laatste startplaats gezet. Franck Montagny, die de traagste tijd gereden had, schuift door naar de twintigste startplek.
Alsof dit terugzetten veel zal uitmaken voor de uiteindelijke einduitlsagquote:
Voor Rosberg maakt het inderdaad niet zoveel uit. Stond toch al 19e.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Alsof dit terugzetten veel zal uitmaken voor de uiteindelijke einduitlsag
Nja volgens mij zijn ze nog steeds redelijk pissed zeker nu dat ze ook de rechtzaak hebben verloren. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer dus hopen dat 't gewoon een prachtige overwinning voor Schumi wordt vanavondquote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef mitt het volgende:
Zijn er nog reacties geweest van de toeschouwers, na het debacle van vorig jaar?
Laten we het hopenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de Ferrari's heel blijven wordt het 1-2 voor hen denk ik. Bridgestone is hier gewoon beter.
Voor het kampioenschap? Ja.quote:
slechts teruggezetquote:Op zondag 2 juli 2006 18:51 schreef teigan het volgende:
Is Rosberg nou gediskwalificeert? Of hoorde ik dat verkeerd?
Hij is vergeten zich te wegen.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:51 schreef teigan het volgende:
Is Rosberg nou gediskwalificeert? Of hoorde ik dat verkeerd?
Ach, vorig jaar was het erger.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou wel eens een saaie race kunnen opleveren
Zou je denken?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
McLaren had waarschijnlijk iets anders bedoelt met een 1 stopsstrategie
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
McLaren had waarschijnlijk iets anders bedoelt met een 1 stopsstrategie
Jaquote:
Hoop dat ie nou gewoon goed scoort, da's tenminste nog wat voor mijn manager.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:10 schreef Rover het volgende:
Rosberg alweer op 8
Waterdruk.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:11 schreef roelofjan het volgende:
Button weer naar binnen want ze hebben weinig ??-druk?
Voorlopig ligt 'ie wel weer laatste.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:12 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien wel kans op een enkel puntje voor Albers.
Je weet nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren
Als er maar 8 finishen is de laatste plaats ook goed voor een puntjequote:
ja en hij gaat gewoon doorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Monteiro verliest zijn halve auto op het rechte stuk
Nog 4 te gaanquote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er maar 8 finishen is de laatste plaats ook goed voor een puntje
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Jammer van de McLarens.![]()
Lekker slipstreamen.
ijs verkopenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.
Mocht Kimi bij McLaren vertrekken dan hoop ik dat hij naar Renault gaat en niet naar Ferrari!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat vroeg ie?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
GEWELDIGE VRAAG JACK ROFLMAO !!!!!11111oneoneone
hij gaat naar renault, en alonso naar mercedesquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.
Dan maar Ferrari, liever dat hij gewoon blijft maar jaquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.
Oh dacht dat er 2 uitgevallen waren die voor hem redenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef Tommy__ het volgende:
toch maar 320? :s ze zullen veel spoiler hebben dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
"Honestly, we wanted to make it a photo-finish!"quote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef roelofjan het volgende:
Benieuwd hoe opzichtig Massa straks aan de kant moet voor Schumacher.
Of ze laten Massa wat langer in de pit staan.
psies zo zal dat gaanquote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef roelofjan het volgende:
Benieuwd hoe opzichtig Massa straks aan de kant moet voor Schumacher.
Of ze laten Massa wat langer in de pit staan.
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Honestly, we wanted to make it a photo-finish!"![]()
Nog 3quote:
* Stereotomy troostquote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit wordt het dieptepunt voor m'n manager
Vrouw achter het stuur, auto tegen de muurquote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop met Rosberg in mijn team
Heb je het begin gemist of zo?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, doe eens een crash, tis alweer te lang geleden... Albers MOET een punt halen
Nee maar anders krijgt Albers nooit puntenquote:
netjes ?¿quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef roelofjan het volgende:
Ferrari lost het Massa-probleem gewoon netjes in de pit op.
Vechten.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:48 schreef markna het volgende:
[..]
netjes ?¿
ik zie ze liever op de baan vechten en niet in de pits
Dat komt wel zodra hij in een goede auto zitquote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik geen fractie voel voor Albers dan ik altijd voelde voor Verstappen
Waarom?
Ik heb het hardst gejuicht voor Verstappen toen hij in de Simtek zatquote:Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra hij in een goede auto zit
Wat hij zegt.quote:
Hoeveel tijd hij verliest maakt op zich geen zak uit, hij ligt toch laatste.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:55 schreef Xebber het volgende:
Jezus, Albers al weer 3 stops. Die kan punten vergeten.
Alsof d'r in deze saaiheid nog mensen uitvallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hij verliest maakt op zich geen zak uit, hij ligt toch laatste.
Hij moet gewoon blijven rijden, en dan maar hopen dat er nog 3 uitvallen.
Sterker nog, zelfs Rubens is snellerquote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Het lukt Alonso schijnbaar niet om onder de 1:14 te komen.
Zelfs Trulli op P7 is op dit moment sneller dan Alonso.
Voor het kampioenschap is dit wel goed. Des te jammer is het eigenlijk dat McLaren er niet meer bij is. Zij zouden net als Trulli? op een 1 stopper (niet officieel bevestigd?) staan.quote:
niet dusquote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard blijft te lang buiten. Die gaat zo z'n plaats op Liuzzi verliezen
Inderdaad jammer. Hadden weer wat punten van Alonso kunnen afsnoepen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef -Hans- het volgende:
damn de McLarens hadden het waarschijnlijk een sterke race kunnen rijden met hun 1 stopper. Zie waar Trulli nu zit, P5 en als laatste gestart.
Precies, en dat was voor het kampioenschap echt een stuk leuker geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Hadden weer wat punten van Alonso kunnen afsnoepen.
Al zitten er volgens mij nu 2 Toyota's voor.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, en dat was voor het kampioenschap echt een stuk leuker geweest.![]()
Race = nog steeds bijzonder saai.
Verdomd ja! Schumacher doet goede zaken, mits hij niet kapot gaat oid!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al zitten er volgens mij nu 2 Toyota's voor.
Inderdaad en met een beetje mazzel kan Rubens er nog voorbij. Zit zo'n 2,5 seconden achter Alonso.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdomd ja! Schumacher doet goede zaken, mits hij niet kapot gaat oid!
Barrichello dus.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:20 schreef Xebber het volgende:
Benieuwd of Ralf nog bij Alonso gaat komen.
Al zijn de ronde tijden van Alonso niet echt slecht te noemen, maar hij is nog niet snel genoeg om de Toyota's te pakken. Het lijkt erop dat P6 het maximaal haalbare is voor Alonso.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad en met een beetje mazzel kan Rubens er nog voorbij. Zit zo'n 2,5 seconden achter Alonso.
En Rubens is op het moment langzamer dan Alonso. Dus hij lijkt zeker te zijn van de 6e plek.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al zijn de ronde tijden van Alonso niet echt slecht te noemen, maar hij is nog niet snel genoeg om de Toyota's te pakken. Het lijkt erop dat P6 het maximaal haalbare is voor Alonso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |