Net op tijd ontslagenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:14 schreef MaximusF1 het volgende:
En Rosberg SUCKS ! :p
In combinatie met Ferrari dan lijk je helemaal goed te zitten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
En damn, heeft iemand eraan gedacht om Bridgestones te kopen, deze race?
Niet dat die manager me nog wat kan schelen, maar om eerlijk te zijn ... ja, donderdag gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor het helpen herinneren van die lanceringquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Kanjer het volgende:
En aan de vele reacties te zien, ben ik niet de enige...![]()
Astu, graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren van die lancering![]()
* Xebber is het met -Hans- eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend vrees ik dat we een dominant Ferrari gaan zien... De Michelins hebben een probleem, en wel dat ze te langzaam zijn.![]()
ja. Hij heeft 1.15 gereden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:49 schreef Xebber het volgende:
Is Heidfeld nu standaard tiende?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve.. wat flik je me.. kijk ik eens niet.. haal je de top 6!
Heb je in 1997 ook F1 races gekeken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve.. wat flik je me.. kijk ik eens niet.. haal je de top 6!
Ze hebben die tijden blijkbaar veranderd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Die stomme F1-Dashboard widget gaf aan dat de kwalificatie pas om 20u zou beginnen.
De grootste F1 JV fan van heel FOK! hoef je niks te vertellen maat...quote:
Helaas niet. Ik wou eerst wel Massa proberen te kopen door Rosberg in te wisselen voor Speed en Michelin voor Bridgestone, maar ik kwam geld tekort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
hehe, tuurlijk niet, maar ik dacht dat als je niet keek Villeneuve altijd beter wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De grootste F1 JV fan van heel FOK! hoef je niks te vertellen maat...![]()
![]()
En massa dan op 1, zou geen gekke zijn voor mijn manager..quote:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=122965quote:Op zondag 2 juli 2006 02:23 schreef Giem het volgende:
[..]
En massa dan op 1, zou geen gekke zijn voor mijn manager..
maar WTF waar is mclaren mee bezig..![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:22 schreef Gitanki het volgende:
[..]
hehe, tuurlijk niet, maar ik dacht dat als je niet keek Villeneuve altijd beter was![]()
Bron: F1racing.nlquote:Straf voor Liuzzi en Rosberg
02 juli 2006
De laatste startrij zal tijdens de Grand Prix van de Verenigde Staten bezet worden door Vitantonio Liuzzi en Nico Rosberg. Liuzzi reed tijdens de kwalificatie al de 21ste tijd, maar heeft besloten om zijn motor te verwisselen. Hierdoor zou hij eigenlijk teruggezet moeten worden naar de laatste startplaats, maar die is weggelegd voor Nico Rosberg.
De jonge Duitser vergat zich tijdens de kwalificatie immers te melden bij FIA, waar het gewicht van zijn auto gemeten moest worden. Hierdoor wordt de Williams-coureur, die niet verder gekomen was dan de negentiende tijd, op de laatste startplaats gezet. Franck Montagny, die de traagste tijd gereden had, schuift door naar de twintigste startplek.
Alsof dit terugzetten veel zal uitmaken voor de uiteindelijke einduitlsagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |