Niet dat die manager me nog wat kan schelen, maar om eerlijk te zijn ... ja, donderdag gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
En damn, heeft iemand eraan gedacht om Bridgestones te kopen, deze race?
Bedankt voor het helpen herinneren van die lanceringquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Kanjer het volgende:
En aan de vele reacties te zien, ben ik niet de enige...![]()
Astu, graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren van die lancering![]()
* Xebber is het met -Hans- eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend vrees ik dat we een dominant Ferrari gaan zien... De Michelins hebben een probleem, en wel dat ze te langzaam zijn.![]()
ja. Hij heeft 1.15 gereden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:49 schreef Xebber het volgende:
Is Heidfeld nu standaard tiende?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve.. wat flik je me.. kijk ik eens niet.. haal je de top 6!
Heb je in 1997 ook F1 races gekeken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:16 schreef TimoBasso het volgende:
Villeneuve.. wat flik je me.. kijk ik eens niet.. haal je de top 6!
Ze hebben die tijden blijkbaar veranderd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Die stomme F1-Dashboard widget gaf aan dat de kwalificatie pas om 20u zou beginnen.
De grootste F1 JV fan van heel FOK! hoef je niks te vertellen maat...quote:
Helaas niet. Ik wou eerst wel Massa proberen te kopen door Rosberg in te wisselen voor Speed en Michelin voor Bridgestone, maar ik kwam geld tekort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
En damn, heeft iemand eraan gedacht om Bridgestones te kopen, deze race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |