Als er maar 8 finishen is de laatste plaats ook goed voor een puntjequote:
ja en hij gaat gewoon doorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Monteiro verliest zijn halve auto op het rechte stuk
Nog 4 te gaanquote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er maar 8 finishen is de laatste plaats ook goed voor een puntje
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Jammer van de McLarens.![]()
Lekker slipstreamen.
ijs verkopenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.
Mocht Kimi bij McLaren vertrekken dan hoop ik dat hij naar Renault gaat en niet naar Ferrari!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat vroeg ie?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
GEWELDIGE VRAAG JACK ROFLMAO !!!!!11111oneoneone
hij gaat naar renault, en alonso naar mercedesquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.
Dan maar Ferrari, liever dat hij gewoon blijft maar jaquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |