Voor Rosberg maakt het inderdaad niet zoveel uit. Stond toch al 19e.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Alsof dit terugzetten veel zal uitmaken voor de uiteindelijke einduitlsag
Nja volgens mij zijn ze nog steeds redelijk pissed zeker nu dat ze ook de rechtzaak hebben verloren. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer dus hopen dat 't gewoon een prachtige overwinning voor Schumi wordt vanavondquote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef mitt het volgende:
Zijn er nog reacties geweest van de toeschouwers, na het debacle van vorig jaar?
Laten we het hopenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de Ferrari's heel blijven wordt het 1-2 voor hen denk ik. Bridgestone is hier gewoon beter.
Voor het kampioenschap? Ja.quote:
slechts teruggezetquote:Op zondag 2 juli 2006 18:51 schreef teigan het volgende:
Is Rosberg nou gediskwalificeert? Of hoorde ik dat verkeerd?
Hij is vergeten zich te wegen.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:51 schreef teigan het volgende:
Is Rosberg nou gediskwalificeert? Of hoorde ik dat verkeerd?
Ach, vorig jaar was het erger.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou wel eens een saaie race kunnen opleveren
Zou je denken?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
McLaren had waarschijnlijk iets anders bedoelt met een 1 stopsstrategie
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
McLaren had waarschijnlijk iets anders bedoelt met een 1 stopsstrategie
Jaquote:
Hoop dat ie nou gewoon goed scoort, da's tenminste nog wat voor mijn manager.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:10 schreef Rover het volgende:
Rosberg alweer op 8
Waterdruk.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:11 schreef roelofjan het volgende:
Button weer naar binnen want ze hebben weinig ??-druk?
Voorlopig ligt 'ie wel weer laatste.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:12 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien wel kans op een enkel puntje voor Albers.
Je weet nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren
Als er maar 8 finishen is de laatste plaats ook goed voor een puntjequote:
ja en hij gaat gewoon doorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Monteiro verliest zijn halve auto op het rechte stuk
Nog 4 te gaanquote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er maar 8 finishen is de laatste plaats ook goed voor een puntje
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Jammer van de McLarens.![]()
Lekker slipstreamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |