ijs verkopenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Einde seizoen voor McLaren en Kimi voorzover ze nog aspiraties hadden. Ik ben benieuwd wat Kimi gaat doen.
Mocht Kimi bij McLaren vertrekken dan hoop ik dat hij naar Renault gaat en niet naar Ferrari!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat vroeg ie?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
GEWELDIGE VRAAG JACK ROFLMAO !!!!!11111oneoneone
hij gaat naar renault, en alonso naar mercedesquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.
Dan maar Ferrari, liever dat hij gewoon blijft maar jaquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Kimi zal wel richting Renault of Ferrari gaan.
Oh dacht dat er 2 uitgevallen waren die voor hem redenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:29 schreef Tommy__ het volgende:
toch maar 320? :s ze zullen veel spoiler hebben dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
"Honestly, we wanted to make it a photo-finish!"quote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef roelofjan het volgende:
Benieuwd hoe opzichtig Massa straks aan de kant moet voor Schumacher.
Of ze laten Massa wat langer in de pit staan.
psies zo zal dat gaanquote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef roelofjan het volgende:
Benieuwd hoe opzichtig Massa straks aan de kant moet voor Schumacher.
Of ze laten Massa wat langer in de pit staan.
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Honestly, we wanted to make it a photo-finish!"![]()
Nog 3quote:
* Stereotomy troostquote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit wordt het dieptepunt voor m'n manager
Vrouw achter het stuur, auto tegen de muurquote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop met Rosberg in mijn team
Heb je het begin gemist of zo?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, doe eens een crash, tis alweer te lang geleden... Albers MOET een punt halen
Nee maar anders krijgt Albers nooit puntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |