netjes ?¿quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef roelofjan het volgende:
Ferrari lost het Massa-probleem gewoon netjes in de pit op.
Vechten.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:48 schreef markna het volgende:
[..]
netjes ?¿
ik zie ze liever op de baan vechten en niet in de pits
Dat komt wel zodra hij in een goede auto zitquote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik geen fractie voel voor Albers dan ik altijd voelde voor Verstappen
Waarom?
Ik heb het hardst gejuicht voor Verstappen toen hij in de Simtek zatquote:Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra hij in een goede auto zit
Wat hij zegt.quote:
Hoeveel tijd hij verliest maakt op zich geen zak uit, hij ligt toch laatste.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:55 schreef Xebber het volgende:
Jezus, Albers al weer 3 stops. Die kan punten vergeten.
Alsof d'r in deze saaiheid nog mensen uitvallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hij verliest maakt op zich geen zak uit, hij ligt toch laatste.
Hij moet gewoon blijven rijden, en dan maar hopen dat er nog 3 uitvallen.
Sterker nog, zelfs Rubens is snellerquote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Het lukt Alonso schijnbaar niet om onder de 1:14 te komen.
Zelfs Trulli op P7 is op dit moment sneller dan Alonso.
Voor het kampioenschap is dit wel goed. Des te jammer is het eigenlijk dat McLaren er niet meer bij is. Zij zouden net als Trulli? op een 1 stopper (niet officieel bevestigd?) staan.quote:
niet dusquote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard blijft te lang buiten. Die gaat zo z'n plaats op Liuzzi verliezen
Inderdaad jammer. Hadden weer wat punten van Alonso kunnen afsnoepen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef -Hans- het volgende:
damn de McLarens hadden het waarschijnlijk een sterke race kunnen rijden met hun 1 stopper. Zie waar Trulli nu zit, P5 en als laatste gestart.
Precies, en dat was voor het kampioenschap echt een stuk leuker geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Hadden weer wat punten van Alonso kunnen afsnoepen.
Al zitten er volgens mij nu 2 Toyota's voor.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, en dat was voor het kampioenschap echt een stuk leuker geweest.![]()
Race = nog steeds bijzonder saai.
Verdomd ja! Schumacher doet goede zaken, mits hij niet kapot gaat oid!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al zitten er volgens mij nu 2 Toyota's voor.
Inderdaad en met een beetje mazzel kan Rubens er nog voorbij. Zit zo'n 2,5 seconden achter Alonso.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdomd ja! Schumacher doet goede zaken, mits hij niet kapot gaat oid!
Barrichello dus.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:20 schreef Xebber het volgende:
Benieuwd of Ralf nog bij Alonso gaat komen.
Al zijn de ronde tijden van Alonso niet echt slecht te noemen, maar hij is nog niet snel genoeg om de Toyota's te pakken. Het lijkt erop dat P6 het maximaal haalbare is voor Alonso.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad en met een beetje mazzel kan Rubens er nog voorbij. Zit zo'n 2,5 seconden achter Alonso.
En Rubens is op het moment langzamer dan Alonso. Dus hij lijkt zeker te zijn van de 6e plek.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al zijn de ronde tijden van Alonso niet echt slecht te noemen, maar hij is nog niet snel genoeg om de Toyota's te pakken. Het lijkt erop dat P6 het maximaal haalbare is voor Alonso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |