* Stereotomy troostquote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit wordt het dieptepunt voor m'n manager
Vrouw achter het stuur, auto tegen de muurquote:Op zondag 2 juli 2006 19:38 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop met Rosberg in mijn team
Heb je het begin gemist of zo?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, doe eens een crash, tis alweer te lang geleden... Albers MOET een punt halen
Nee maar anders krijgt Albers nooit puntenquote:
netjes ?¿quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef roelofjan het volgende:
Ferrari lost het Massa-probleem gewoon netjes in de pit op.
Vechten.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:48 schreef markna het volgende:
[..]
netjes ?¿
ik zie ze liever op de baan vechten en niet in de pits
Dat komt wel zodra hij in een goede auto zitquote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik geen fractie voel voor Albers dan ik altijd voelde voor Verstappen
Waarom?
Ik heb het hardst gejuicht voor Verstappen toen hij in de Simtek zatquote:Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra hij in een goede auto zit
Wat hij zegt.quote:
Hoeveel tijd hij verliest maakt op zich geen zak uit, hij ligt toch laatste.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:55 schreef Xebber het volgende:
Jezus, Albers al weer 3 stops. Die kan punten vergeten.
Alsof d'r in deze saaiheid nog mensen uitvallen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hoeveel tijd hij verliest maakt op zich geen zak uit, hij ligt toch laatste.
Hij moet gewoon blijven rijden, en dan maar hopen dat er nog 3 uitvallen.
Sterker nog, zelfs Rubens is snellerquote:Op zondag 2 juli 2006 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Het lukt Alonso schijnbaar niet om onder de 1:14 te komen.
Zelfs Trulli op P7 is op dit moment sneller dan Alonso.
Voor het kampioenschap is dit wel goed. Des te jammer is het eigenlijk dat McLaren er niet meer bij is. Zij zouden net als Trulli? op een 1 stopper (niet officieel bevestigd?) staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |