Laten we wiskundige formules er ff buiten laten, al weet ik dat dat veel met de schoonheid van het gezicht te maken heeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:09 schreef Gripper het volgende:
Er is er maar een die telt: de Gulden Snede.
Als ik dat deed zou ik de formule ook wel postenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Laten we wiskundige formules er ff buiten laten, al weet ik dat dat veel met de schoonheid van het gezicht te maken heeft.
Ik bedoel meer, wat vind jij nu echt aantrekkelijk, buiten al die standaarddingen als grote borsten en slanke taille.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, volle lippen, grote borsten, slanke taille, paar schoonheidssproetjes, rechte witte tanden etc. etc. Je kan alle kanten op natuurlijk.
Bronquote:De lijst van de zeven schooheden:
1. sproetjes en/of tache de beauté (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
De standaard grap (uitgevonden op mijn hex-schoonzus) is tegen iemand (een vrouw natuurlijk) zeggen dat ze drie van de zeven klassieke schoonheden heeft. Vol verwondering vraagt ze dan welke uiteraard.
"Koe-oogig, mollig en een bleke huid." En lachen maar.
In bezit van boven de billen-kuiltjesquote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind kan ik me voorstellen dat er wel meer schoonheden zijn: wat vinden jullie nu een van de 7 schoonheden?
Dit zijn de wat meer klassieke schoonheden, ik noem de modernere.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bezit van boven de billen-kuiltjes.
Ik vind een donkere huid met lichte (groene) ogen prachtig, net als een een geprononceerde pelvis.
Ja, maar dan vooral in mannelijke versiequote:
Asbakjes,..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bezit van boven de billen-kuiltjes![]()
Het mooiste zijn dan van die héél helder groene en daarboven zo donker mogelijk haarquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen maar ik vind blauwe, hazel of bruine mooier
Idd, mijn ogen worden meteen naar de kuiltjes op haar rug gezogenquote:
Hmm ik heb donker grijsgroen met bruin-blond haar,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het mooiste zijn dan van die héél helder groene en daarboven zo donker mogelijk haar![]()
Bron: Discoveryquote:Op maandag 26 juni 2006 16:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Symmetrie en onderlinge verhoudingen.
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die een zeer symmetrisch gezicht hebben, waarbij bovendien alle afzondelijke onderdelen van het gezicht ideale afstanden en verhoudingen tot elkaar hebben, als aantrekkelijk en knap worden ervaren.
dat zou best wel kunnen, je leest en hoort het op meerdere plekken.quote:
Daarom juist, als je het topic misschien eventjes had doorgelezen had je die opmerkingen niet hoeven te maken. (quote:Op maandag 26 juni 2006 16:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
dat zou best wel kunnen, je leest en hoort het op meerdere plekken.![]()
Nou nou, 1 persoon heeft globaal hetzelfde als mij gezegd en dan ook nog op een andere manier.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Daarom juist, als je het topic misschien eventjes had doorgelezen had je die opmerkingen niet hoeven te maken. (...
)
Symmetrie is een uiterlijke eigenschap, dat heeft niks met wiskunde te maken. Sommige mensen vinden volle lippen mooi en andere mensen een symmetrisch gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef ioko het volgende:
Nogmaals ik wil het niet hebben over schoonheid als in symmetrisch. Het gaat me om uiterlijke eigenschappen die je aantrekkelijk vind die misschien zelfs afwijken van de standaard.
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ik val juist niet op symetrie. Te perfect vind ik niet mooi. Liever een klein 'foutje' in de vorm van een litteken, bijvoorbeeld.
Get a gripquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Get a grip.
In je FoBo kan ik geen litteken ontwaren?
Die kuiltjes in de onderrug zijn een teken dat de persoon afgetraind is. Niet iets dat je vanaf geboorte wel of niet krijgt.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind kan ik me voorstellen dat er wel meer schoonheden zijn: wat vinden jullie nu een van de 7 schoonheden?
Nou, bij mij niet hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Die kuiltjes in de onderrug zijn een teken dat de persoon afgetraind is. Niet iets dat je vanaf geboorte wel of niet krijgt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
![]()
Nee, het is nog maar recentAfgelopen oud&nieuw met m'n kop op een fietsenrek geklapt, en nu een aardige halve maan op m'n voorhoofd. Tot die tijd was ik redelijk symmetrisch....
![]()
Hier een foto van hoe het er na 6 dagen uitzag. Nu is het alleen nog maar een roze streepje, aan de bovenkant een beetje rafelig en dik, aan de onderkant netjes glad.
Grapjurk, symmetrie heeft alles met wiskunde te maken!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Symmetrie is een uiterlijke eigenschap, dat heeft niks met wiskunde te maken. Sommige mensen vinden volle lippen mooi en andere mensen een symmetrisch gezicht.
Iedereen heeft die kuiltjes. Dat is anatomisch nu eenmaal zo. Alleen zijn ze bij de een goed zichtbaar en bij de ander alleen voelbaarquote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die kuiltjes in de onderrug zijn een teken dat de persoon afgetraind is. Niet iets dat je vanaf geboorte wel of niet krijgt.
Ik dacht eerst ook dat slanke mensen die alleen hadden, maar dat is helemaal niet zo. Ik vind ze in elk geval erg leuk! (wat ben ik ook makkelijk tevredenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:16 schreef meami het volgende:
[..]
Iedereen heeft die kuiltjes. Dat is anatomisch nu eenmaal zo. Alleen zijn ze bij de een goed zichtbaar en bij de ander alleen voelbaar![]()
Dat vind ik een goeie! (Ook al is dat dan niet waar!) dan kan ik voor afgetraind doorgaan. Ik vind het zelf ook wel een leuk gezicht, die kuiltjes...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Doe eens een foto? Ik heb nog nooit een donkere persoon gezien met groene ogenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen maar ik vind blauwe, hazel of bruine mooier
Auw!!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:56 schreef Gripper het volgende:
Afgelopen oud&nieuw met m'n kop op een fietsenrek geklapt, en nu een aardige halve maan op m'n voorhoofd. Tot die tijd was ik redelijk symmetrisch....![]()
Hier een foto van hoe het er na 6 dagen uitzag.
Met rood haarquote:
Hier een donkere persoon met groene ogenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Doe eens een foto? Ik heb nog nooit een donkere persoon gezien met groene ogen
Mooi is datquote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Hier een donkere persoon met groene ogen
[afbeelding]
Dat vind ik ook een echt pluspunt, en erg aantrekkelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 21:22 schreef Serendips het volgende:
[..]
Verzorgde handen met lange vingers, vind ik ook erg mooi...
Jij bent 1 grote moedervlek, flapdrolquote:
Ja, dat was een leuke ja. In plaats van op het geplande feestje zaten we om half 1 bij de eerste hulp. Zonde van je feestnachtquote:
Ach joh, das de belangrijkstequote:Op maandag 26 juni 2006 21:42 schreef Salsagirl het volgende:
Ehm ik heb donker haar en blauwe ogen..
Maar verder kom ik niet geloof ik![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef ioko het volgende:
Dat vind ik ook een echt pluspunt, en erg aantrekkelijk
Heb jij dat ook Serendips?
Ja die heb ik ook nogquote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach joh, das de belangrijkste. En kuiltjes onder op je rug?
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef BigBadPete het volgende:
Een paar borsten waar je een blad bier op zou kunnen zetten![]()
lengte + gewicht?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef Moja het volgende:
die kuiltjes boven de bil hebben echt niks met afgetraind te maken, ik sport zelden en ik heb ze ook![]()
hoe minder overbodig gewicht je hebt, hoe beter ze te zien zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Moja het volgende:
[..]
1.63 en 52 kilo, maar heeft ook weinig met gewicht te maken zover ik weet![]()
Jij bent net zo 'groot' als mij.. mja ik een cm minderquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Moja het volgende:
[..]
1.63 en 52 kilo, maar heeft ook weinig met gewicht te maken zover ik weet![]()
Volgens mij niet hoor die dingen zitten er gewoon, net als een kuiltje in de wang of je nou dik bent of niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoe minder overbodig gewicht je hebt, hoe beter ze te zien zijn
Dat noemen we de ideale vrouw Salsagirl, lijkt me iets om tevreden mee te zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nogen owjah was vergeten.. heb lange wimpers,maar nu houd het echt op
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik vind een donkere huid met lichte (groene) ogen prachtig, net als een een geprononceerde pelvis.
Zoals eerder gezegd: je ziet ze of je ziet ze niet. In een of ander boek (denk De naakte mens van Desmond Morris) stond dat je die kuiltjes alleen ziet bij mollige vrouwen. Sinds de helft van de tienermeisjes/jonge vrouwen zeer bloot rondloopt in de zomer, heb ik ontdekt dat ook slanke mensen kuiltjes hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Ik was juist blij dat dat spleetje weg ging toen ik verstandkiezen kreegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef Wesfrdam het volgende:
spleetje tussen je tand is er toch ook 1?
nja ik heb een klein spleetje tussen me voortanden![]()
Vroegerquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Ik vond op internet het volgende rijtje:
1. kuiltjes in je wangen *Check*
2. donker haar en blauwe ogen *Check*
3. licht haar en bruine ogen
4. lange gekrulde wimpers
5. amandelvormige ogen
6. moedervlek boven je lip *Check*
7. sproetjes
ik ben het nieteens met al die punten eensquote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Ik had laatst een discussie met een vrouw over de uiterlijke eigenschappen die als schoonheid worden gezien. Ik kwam zelf niet verder dan kuiltjes in de wangen (die had ze namelijk, vandaar het gesprek), en donker haar en lichte ogen.
Ik vond op internet het volgende rijtje:
1. kuiltjes in je wangen 2. donker haar en blauwe ogen 3. licht haar en bruine ogen 4. lange gekrulde wimpers 5. amandelvormige ogen 6. moedervlek boven je lip 7. sproetjes
Amandelvormig = een tikkeltje oosters gevormd. Veel Indische vrouwen hebben zulke ogen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:56 schreef LoggedIn het volgende:
5: Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Het kan wel! Als je boven een beetje licht haar hebt door de zon. En onder heb je dan donker haar. Linkeroog is blauw en rechteroog is dan bruin ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
1 en 7 volgens mij.
Knap trouwens als je 1 en 2 hebt..
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
1 en 7 volgens mij.
Knap trouwens als je 1 en 2 hebt..
Kerels mogen ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoor.
Het blijft een meisjes-lijstje.. Voor jongens/mannen ziet dit lijstje er heel anders uit. Sproetjes wordt volgens mij niet als 'mooi' beschouwd bij jongensquote:
Wow, das ook wel bijzonder volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
K heb geen van allen, lelijk ding ben ik dus maar
Ik vind dat wel schattigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het blijft een meisjes-lijstje.. Voor jongens/mannen ziet dit lijstje er heel anders uit. Sproetjes wordt volgens mij niet als 'mooi' beschouwd bij jongens.
Thx!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
één (of meerdere) van de zeven schoonheden hebben wil niet zeggen dat je knap bent.
Heul niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
K heb geen van allen, lelijk ding ben ik dus maar
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef partyyboyy het volgende:
Alles.
Ja nou, dat is niet mijn zorg.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja nou, dat is niet mijn zorg.
Anderen moeten er tegenaan kijken.
Nu ik erover nadenk, ik vond die lange wimpers in het lijstje al nergens op slaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoor.
Dat kan maar al te goed!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:59 schreef Haruhi het volgende:
Genoeg voorbeelden in dit topic trouwens dat ook al heb je de halve lijst, dat je dan nog steeds lelijk kan zijn.
Dat zijn dan geen kuiltjes meer, maar replica's van de grand canyon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Een fatsige vrouw van 200 kilogram kan ook wel alle 'schoonheden' hebben
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen kuiltjes meer, maar replica's van de grand canyon.
Jij bent daarentegen wel 1 van de mooiste dames die hier op FOK! rondhuppelen imo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:35 schreef toetsel het volgende:
heeeelemaal niks
zou dr bijna van dalen in eigenwaarde.. *kuch*
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen kuiltjes meer, maar replica's van de grand canyon.
wow playerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij bent daarentegen wel 1 van de mooiste dames die hier op FOK! rondhuppelen imo.Dit lijstje zegt dus niet zoveel..
1. Donker haar en hele lichte ogenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef partyyboyy het volgende:
Alles.
Wel knap hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef Crux het volgende:
[..]
1. Donker haar en hele lichte ogen
2. Licht haar en hele donkere ogen
Hoe doe je dat?
Joh, jouw haar is echt fokking licht atmquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef parselmouth het volgende:
2, 4, 5 en 7
Al is m'n haar al lang niet licht meer omdat ik het sinds jaar en dag verf.
1. Donker haar, checkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, dit is het lijstje:
3. Een moedervlekje boven je lip
4. Lange en gekrulde wimpers
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Nee dat is gewoon geil.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:49 schreef DanseMacabre het volgende:
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Ik dacht dat loensen ook een van de zeven schoonheden was.![]()
Dat zal ik jou wel eens een keer laten zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef Crux het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
zet je het ook wel eens extra aan met mascara?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:07 schreef Asmooh het volgende:
nee, heb ik van mezelfquote:Op zondag 16 juli 2006 10:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zet je het ook wel eens extra aan met mascara?
wat een godsgeschenk...quote:
staat vast schattig met een tasje?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jij zonder hoofd, handen, benen en hart zou nog beter staan
misschien is het duidelijker als ik zeg "niet egaal gekleurde huid".quote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef EvilFaith het volgende:
Oneffen huid?! We hebben het hier niet over acne, we hebben het over sproetjes.. daardoor krijg je echt geen oneffen huid ofzo. Ik ben altijd blij geweest met mijn sproeten en volgens mij iedereen wel die ze heeft (tenzij je er misschien echt een heleboel hebt en overal op je lichaam ofzo).
Sommige lui plakken een nepmoedervlek boven het lip. Blijkbaar wordt dat wel mooi gevonden!!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:58 schreef Chrrris het volgende:
4, 7 een moedervlek boven je lippen noem ik geen schoonheid hoor
Ik precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, dit is het lijstje:
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Ik heb:
1,5,6,7![]()
Waar komt dat lijstje toch eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:37 schreef dborhem het volgende:
Ik (man) heb 3,4,5 en 6
Maar ik dacht dat een mooi (en wit) recht gebit er ook bij hoorde?![]()
Ik heb:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, dit is het lijstje:
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Ja dat zal wel iets zijn vanquote:Op zondag 16 juli 2006 17:31 schreef Neel26 het volgende:
Is er ook een lijstje met de 7 lelijkheden?
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:41 schreef dborhem het volgende:
[..]
Ja dat zal wel iets zijn van
1.)grafgebit
2.)rimpels
3.)O-of x-benen
4.)2 verschillende kleuren ogen
5.)gebrek aan wimpers
6.)albinohaar
7.)acnegaten in je wang
in ieder geval alles wat met een bepaalde ingreep of apparaat/instrument te verhelpen of te verlichten is.
Groen behoort tot de categorie licht, dôh.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:07 schreef dborhem het volgende:
Ik begin dit onderwerp steeds leuker te vinden....![]()
Blijkt dat loensen en groene ogen met donker haar er OOK bij horen.
OOHkay,dat is dan al 5 van 7!!![]()
![]()
DAT is super geil.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind
Ehm... we hebben het niet over jou moederquote:Op zondag 16 juli 2006 20:14 schreef intoxicated het volgende:
Ehm... die krijg je toch pas als je daar teveel vet hebt zitten?![]()
Klopt, het ging over jouquote:Op zondag 16 juli 2006 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ehm... we hebben het niet over jou moeder![]()
![]()
4 en 6(alleen in zomer op me neus)quote:1. Donker haar en hele lichte ogen
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
4quote:1.)grafgebit
2.)rimpels
3.)O-of x-benen
5.)gebrek aan wimpers
6.)albinohaar
7.)acnegaten in je wang
die heb ik!!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
roze anus is de 8e vinnik!
Dat zou een hoop verklaren. (ik heb ze namelijk niet)quote:Op zondag 16 juli 2006 20:14 schreef intoxicated het volgende:
Ehm... die krijg je toch pas als je daar teveel vet hebt zitten?![]()
Juist!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht dat het zwart haar met blauwe ogen, blond haar met bruine ogen en rood haar met groene ogen was. Tevens dacht ik dat bleek, rode lippen, omhoogkrullende mondhoeken, spleetje tussen de tanden ook schoonheidsidealen waren. Loensen staat me ook vaag bij, maar sproetjes niet..
Er loopt nog een topic en ik zat te twijfelen of dat wel de juiste 7 schoonheden waren.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef JeroenV het volgende:
1. sproetjes en/of tache de beauté (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
Ik heb zelf alleen sproetjes. Mijn moeder zei dat halve maantjes bij je nagels ook een van de schoonheden was, maar dat is dus niet zo. Niet dat ik die heb overigens...
Eigenlijk heb je wel gelijkquote:
die kuiltjes vind ik dus echt niet mooi eigenlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren. (ik heb ze namelijk niet)
Nee, volgens mij zijn het meer spieren oid. Als ik mijn rug op een bepaalde manier strek heb ik ook van die kuiltjes boven mijn kont. Ik zal even een voorbeeld voor je zoeken.![]()
Mijn beste vriendin heeft ze en zij heeft niet teveel vet! Tegenwoordig zeeeeker niet meer!
[afbeelding]
![]()
meisjes met een camera voor hun gezicht zijn ook uiterst schoon natuurlijkquote:
Handig, twee topicsquote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Er loopt nog een topic en ik zat te twijfelen of dat wel de juiste 7 schoonheden waren.
Ik denk, dat oorspronkelijk andere schoonheden in het rijtje voorkomen.
Tegenwoordig is mollig vervangen voor strakke buik en ronde kont. Las ik op een of andere gare site
7 schoonheden: Welke heb jij???
Rood haar met sproetjes en kuiltjes kan wel erg mooi zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 22:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb rood haar en groene ogen....hm, dat is niet helemaal donker haar/lichte ogen...
Verder heb ik sproetjes en kuiltjes en lange wimpers. Maar die zijn heel licht.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Rood haar met sproetjes en kuiltjes kan wel erg mooi zijn.
Ik heb sproetjes en kuiltjes in mn wangen als ik lach...
4,6,7quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, dit is het lijstje:
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Ik heb:
1,5,6,7![]()
Alleen als ik lach, telt het dan niet?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Die nr. 7 Kuiltjes in je wangen, is dat alleen als je lacht of ook als je niet lacht?
Ik ook alleen als ik lach....quote:Op maandag 17 juli 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als ik lach, telt het dan niet?
quote:[b]Op maandag 17 juli 2006 01:01 schreef zoalshetis het volgende:[/b}
en als je gezwaffeld wordt?
Nou,die van mij zijn bijna grasgroen,dat noem IK niet licht,dan denk ik meer aan blauw tot aqua (bloedmooi is dat,heeft mijn nichtje)quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Groen behoort tot de categorie licht, dôh.
albinohaar vind ik heeeeeel mooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:41 schreef dborhem het volgende:
[..]
Ja dat zal wel iets zijn van
1.)grafgebit
2.)rimpels
3.)O-of x-benen
5.)gebrek aan wimpers
6.)albinohaar
7.)acnegaten in je wang
in ieder geval alles wat met een bepaalde ingreep of apparaat/instrument te verhelpen of te verlichten is.
En een cupidoboogje in je bovenlip en halve witte maantjes op je nagels?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:37 schreef dborhem het volgende:
Ik (man) heb 3,4,5 en 6
Maar ik dacht dat een mooi (en wit) recht gebit er ook bij hoorde?![]()
Ik denk dat DAT weer valt onder de 'algemene' schoonheden,vind ik inderdaad ook heel mooi om te zien,vooral naturel,dat KNALrode hoeft niet zo voor mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef Dinus het volgende:
[..]
En een cupidoboogje in je bovenlip en halve witte maantjes op je nagels?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wie heeft dat lijstje eigenlijk oorspronkelijk bedacht?
dezelfde als van de 7 wereldwonderen?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wie heeft dat lijstje eigenlijk oorspronkelijk bedacht?
de 7 schoonheden zijn ook niet van die standaarddingen als een strak lichaam en grote borsten, maar juist andere dingen die je mooi kunt vinden, terwijl het niet iets is als een symetrisch gezicht. (vaak worden kleine 'foutjes' juist erg aantrekkkelijk gevonden.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Handig, twee topics.
De schoonheden zijn natuurlijk ouder. Dit is ook iets anders dan het schoonheidsideaal wat nu gecreeerd wordt. Dit ideaal is dat strakke buik en ronde kont, dat is denk ik niet een van de oude schoonheden.
Ik ben wel blij met mijn sproetjes en kuiltjes in mijn wangen als ik lach![]()
Overigens weet ik niet of ik sproetjes bij mensen met zwart haar en blauwe ogen een heel groot succes zal vinden...
En die foto![]()
*zucht*: mijn perfecte vrouwquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Leuk topic!
Wel, ik heb donker (weliswaar gekleurd, van nature middenblond) haar en lichtgroene ogen die tevens amandelvormig zijn. Mn huid wordt snel bruin/olijfkleurig. Verder ben ik gewoon slank met kuiltjes boven mn kont jaMijn schouders zijn breder dan mijn heupen, ik vind het zelf wel mooi.
Kleine voeten zijn geloof ik ook nog een schoonheidsideaal (maar dan vooral in China)
Tsja, groen vind ik toch tot de lichte ogen behoren. Als je het zo stelt is blauw ook niet licht. Enige wat donker is, naar mijn mening, is bruin of iig gemixt met bruin. Dat kan dus ook groen/bruin zijn. (heel mooi btwquote:Op maandag 17 juli 2006 06:44 schreef dborhem het volgende:
Nou,die van mij zijn bijna grasgroen,dat noem IK niet licht,dan denk ik meer aan blauw tot aqua (bloedmooi is dat,heeft mijn nichtje)
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Dit ideaal is dat strakke buik en ronde kont, dat is denk ik niet een van de oude schoonheden.
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik denk, dat oorspronkelijk andere schoonheden in het rijtje voorkomen.
Tegenwoordig is mollig vervangen voor strakke buik en ronde kont. Las ik op een of andere gare site
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:18 schreef kapteinhaak het volgende:
De perfecte vrouw:
strak in het geboortepak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |