quote:[b]Op maandag 17 juli 2006 01:01 schreef zoalshetis het volgende:[/b}
en als je gezwaffeld wordt?
Nou,die van mij zijn bijna grasgroen,dat noem IK niet licht,dan denk ik meer aan blauw tot aqua (bloedmooi is dat,heeft mijn nichtje)quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Groen behoort tot de categorie licht, dôh.
albinohaar vind ik heeeeeel mooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:41 schreef dborhem het volgende:
[..]
Ja dat zal wel iets zijn van
1.)grafgebit
2.)rimpels
3.)O-of x-benen
4.)2 verschillende kleuren ogen
5.)gebrek aan wimpers
6.)albinohaar
7.)acnegaten in je wang
in ieder geval alles wat met een bepaalde ingreep of apparaat/instrument te verhelpen of te verlichten is.
En een cupidoboogje in je bovenlip en halve witte maantjes op je nagels?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:37 schreef dborhem het volgende:
Ik (man) heb 3,4,5 en 6
Maar ik dacht dat een mooi (en wit) recht gebit er ook bij hoorde?![]()
Ik denk dat DAT weer valt onder de 'algemene' schoonheden,vind ik inderdaad ook heel mooi om te zien,vooral naturel,dat KNALrode hoeft niet zo voor mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef Dinus het volgende:
[..]
En een cupidoboogje in je bovenlip en halve witte maantjes op je nagels?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wie heeft dat lijstje eigenlijk oorspronkelijk bedacht?
dezelfde als van de 7 wereldwonderen?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wie heeft dat lijstje eigenlijk oorspronkelijk bedacht?
de 7 schoonheden zijn ook niet van die standaarddingen als een strak lichaam en grote borsten, maar juist andere dingen die je mooi kunt vinden, terwijl het niet iets is als een symetrisch gezicht. (vaak worden kleine 'foutjes' juist erg aantrekkkelijk gevonden.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Handig, twee topics.
De schoonheden zijn natuurlijk ouder. Dit is ook iets anders dan het schoonheidsideaal wat nu gecreeerd wordt. Dit ideaal is dat strakke buik en ronde kont, dat is denk ik niet een van de oude schoonheden.
Ik ben wel blij met mijn sproetjes en kuiltjes in mijn wangen als ik lach![]()
Overigens weet ik niet of ik sproetjes bij mensen met zwart haar en blauwe ogen een heel groot succes zal vinden...
En die foto![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |