*zucht*: mijn perfecte vrouwquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Leuk topic!
Wel, ik heb donker (weliswaar gekleurd, van nature middenblond) haar en lichtgroene ogen die tevens amandelvormig zijn. Mn huid wordt snel bruin/olijfkleurig. Verder ben ik gewoon slank met kuiltjes boven mn kont jaMijn schouders zijn breder dan mijn heupen, ik vind het zelf wel mooi.
Kleine voeten zijn geloof ik ook nog een schoonheidsideaal (maar dan vooral in China)
Tsja, groen vind ik toch tot de lichte ogen behoren. Als je het zo stelt is blauw ook niet licht. Enige wat donker is, naar mijn mening, is bruin of iig gemixt met bruin. Dat kan dus ook groen/bruin zijn. (heel mooi btwquote:Op maandag 17 juli 2006 06:44 schreef dborhem het volgende:
Nou,die van mij zijn bijna grasgroen,dat noem IK niet licht,dan denk ik meer aan blauw tot aqua (bloedmooi is dat,heeft mijn nichtje)
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Dit ideaal is dat strakke buik en ronde kont, dat is denk ik niet een van de oude schoonheden.
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik denk, dat oorspronkelijk andere schoonheden in het rijtje voorkomen.
Tegenwoordig is mollig vervangen voor strakke buik en ronde kont. Las ik op een of andere gare site
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:18 schreef kapteinhaak het volgende:
De perfecte vrouw:
strak in het geboortepak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |