die heb ik!!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
roze anus is de 8e vinnik!
Dat zou een hoop verklaren. (ik heb ze namelijk niet)quote:Op zondag 16 juli 2006 20:14 schreef intoxicated het volgende:
Ehm... die krijg je toch pas als je daar teveel vet hebt zitten?![]()
Juist!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht dat het zwart haar met blauwe ogen, blond haar met bruine ogen en rood haar met groene ogen was. Tevens dacht ik dat bleek, rode lippen, omhoogkrullende mondhoeken, spleetje tussen de tanden ook schoonheidsidealen waren. Loensen staat me ook vaag bij, maar sproetjes niet..
Er loopt nog een topic en ik zat te twijfelen of dat wel de juiste 7 schoonheden waren.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:47 schreef JeroenV het volgende:
1. sproetjes en/of tache de beauté (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
Ik heb zelf alleen sproetjes. Mijn moeder zei dat halve maantjes bij je nagels ook een van de schoonheden was, maar dat is dus niet zo. Niet dat ik die heb overigens...
Eigenlijk heb je wel gelijkquote:
die kuiltjes vind ik dus echt niet mooi eigenlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren. (ik heb ze namelijk niet)
Nee, volgens mij zijn het meer spieren oid. Als ik mijn rug op een bepaalde manier strek heb ik ook van die kuiltjes boven mijn kont. Ik zal even een voorbeeld voor je zoeken.![]()
Mijn beste vriendin heeft ze en zij heeft niet teveel vet! Tegenwoordig zeeeeker niet meer!
[afbeelding]
![]()
meisjes met een camera voor hun gezicht zijn ook uiterst schoon natuurlijkquote:
Handig, twee topicsquote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef gekke_sandra het volgende:
Er loopt nog een topic en ik zat te twijfelen of dat wel de juiste 7 schoonheden waren.
Ik denk, dat oorspronkelijk andere schoonheden in het rijtje voorkomen.
Tegenwoordig is mollig vervangen voor strakke buik en ronde kont. Las ik op een of andere gare site
7 schoonheden: Welke heb jij???
Rood haar met sproetjes en kuiltjes kan wel erg mooi zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 22:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb rood haar en groene ogen....hm, dat is niet helemaal donker haar/lichte ogen...
Verder heb ik sproetjes en kuiltjes en lange wimpers. Maar die zijn heel licht.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Rood haar met sproetjes en kuiltjes kan wel erg mooi zijn.
Ik heb sproetjes en kuiltjes in mn wangen als ik lach...
4,6,7quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, dit is het lijstje:
1. Donker haar en hele lichte ogen
2. Licht haar en hele donkere ogen
3. Een moedervlekje boven je lip
4. Lange en gekrulde wimpers
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Ik heb:
1,5,6,7![]()
Alleen als ik lach, telt het dan niet?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Die nr. 7 Kuiltjes in je wangen, is dat alleen als je lacht of ook als je niet lacht?
Ik ook alleen als ik lach....quote:Op maandag 17 juli 2006 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als ik lach, telt het dan niet?
quote:[b]Op maandag 17 juli 2006 01:01 schreef zoalshetis het volgende:[/b}
en als je gezwaffeld wordt?
Nou,die van mij zijn bijna grasgroen,dat noem IK niet licht,dan denk ik meer aan blauw tot aqua (bloedmooi is dat,heeft mijn nichtje)quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Groen behoort tot de categorie licht, dôh.
albinohaar vind ik heeeeeel mooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:41 schreef dborhem het volgende:
[..]
Ja dat zal wel iets zijn van
1.)grafgebit
2.)rimpels
3.)O-of x-benen
4.)2 verschillende kleuren ogen
5.)gebrek aan wimpers
6.)albinohaar
7.)acnegaten in je wang
in ieder geval alles wat met een bepaalde ingreep of apparaat/instrument te verhelpen of te verlichten is.
En een cupidoboogje in je bovenlip en halve witte maantjes op je nagels?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:37 schreef dborhem het volgende:
Ik (man) heb 3,4,5 en 6
Maar ik dacht dat een mooi (en wit) recht gebit er ook bij hoorde?![]()
Ik denk dat DAT weer valt onder de 'algemene' schoonheden,vind ik inderdaad ook heel mooi om te zien,vooral naturel,dat KNALrode hoeft niet zo voor mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef Dinus het volgende:
[..]
En een cupidoboogje in je bovenlip en halve witte maantjes op je nagels?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wie heeft dat lijstje eigenlijk oorspronkelijk bedacht?
dezelfde als van de 7 wereldwonderen?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wie heeft dat lijstje eigenlijk oorspronkelijk bedacht?
de 7 schoonheden zijn ook niet van die standaarddingen als een strak lichaam en grote borsten, maar juist andere dingen die je mooi kunt vinden, terwijl het niet iets is als een symetrisch gezicht. (vaak worden kleine 'foutjes' juist erg aantrekkkelijk gevonden.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Handig, twee topics.
De schoonheden zijn natuurlijk ouder. Dit is ook iets anders dan het schoonheidsideaal wat nu gecreeerd wordt. Dit ideaal is dat strakke buik en ronde kont, dat is denk ik niet een van de oude schoonheden.
Ik ben wel blij met mijn sproetjes en kuiltjes in mijn wangen als ik lach![]()
Overigens weet ik niet of ik sproetjes bij mensen met zwart haar en blauwe ogen een heel groot succes zal vinden...
En die foto![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |