Vroegerquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Ik vond op internet het volgende rijtje:
1. kuiltjes in je wangen *Check*
2. donker haar en blauwe ogen *Check*
3. licht haar en bruine ogen
4. lange gekrulde wimpers
5. amandelvormige ogen
6. moedervlek boven je lip *Check*
7. sproetjes
ik ben het nieteens met al die punten eensquote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Ik had laatst een discussie met een vrouw over de uiterlijke eigenschappen die als schoonheid worden gezien. Ik kwam zelf niet verder dan kuiltjes in de wangen (die had ze namelijk, vandaar het gesprek), en donker haar en lichte ogen.
Ik vond op internet het volgende rijtje:
1. kuiltjes in je wangen 2. donker haar en blauwe ogen 3. licht haar en bruine ogen 4. lange gekrulde wimpers 5. amandelvormige ogen 6. moedervlek boven je lip 7. sproetjes
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind kan ik me voorstellen dat er wel meer schoonheden zijn: wat vinden jullie nu een van de 7 schoonheden?
Amandelvormig = een tikkeltje oosters gevormd. Veel Indische vrouwen hebben zulke ogen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:56 schreef LoggedIn het volgende:
5: Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Het kan wel! Als je boven een beetje licht haar hebt door de zon. En onder heb je dan donker haar. Linkeroog is blauw en rechteroog is dan bruin ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
1 en 7 volgens mij.
Knap trouwens als je 1 en 2 hebt..
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
1 en 7 volgens mij.
Knap trouwens als je 1 en 2 hebt..
Kerels mogen ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoor.
Het blijft een meisjes-lijstje.. Voor jongens/mannen ziet dit lijstje er heel anders uit. Sproetjes wordt volgens mij niet als 'mooi' beschouwd bij jongensquote:
Wow, das ook wel bijzonder volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
K heb geen van allen, lelijk ding ben ik dus maar
Ik vind dat wel schattigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het blijft een meisjes-lijstje.. Voor jongens/mannen ziet dit lijstje er heel anders uit. Sproetjes wordt volgens mij niet als 'mooi' beschouwd bij jongens.
Thx!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
één (of meerdere) van de zeven schoonheden hebben wil niet zeggen dat je knap bent.
Heul niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
K heb geen van allen, lelijk ding ben ik dus maar
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef partyyboyy het volgende:
Alles.
Ja nou, dat is niet mijn zorg.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja nou, dat is niet mijn zorg.
Anderen moeten er tegenaan kijken.
Nu ik erover nadenk, ik vond die lange wimpers in het lijstje al nergens op slaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoor.
Dat kan maar al te goed!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:59 schreef Haruhi het volgende:
Genoeg voorbeelden in dit topic trouwens dat ook al heb je de halve lijst, dat je dan nog steeds lelijk kan zijn.
Dat zijn dan geen kuiltjes meer, maar replica's van de grand canyon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef Jojoortje het volgende:
Een fatsige vrouw van 200 kilogram kan ook wel alle 'schoonheden' hebben
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen kuiltjes meer, maar replica's van de grand canyon.
Jij bent daarentegen wel 1 van de mooiste dames die hier op FOK! rondhuppelen imo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:35 schreef toetsel het volgende:
heeeelemaal niks
zou dr bijna van dalen in eigenwaarde.. *kuch*
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen kuiltjes meer, maar replica's van de grand canyon.
wow playerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij bent daarentegen wel 1 van de mooiste dames die hier op FOK! rondhuppelen imo.Dit lijstje zegt dus niet zoveel..
1. Donker haar en hele lichte ogenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef partyyboyy het volgende:
Alles.
Wel knap hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef Crux het volgende:
[..]
1. Donker haar en hele lichte ogen
2. Licht haar en hele donkere ogen
Hoe doe je dat?
Joh, jouw haar is echt fokking licht atmquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef parselmouth het volgende:
2, 4, 5 en 7
Al is m'n haar al lang niet licht meer omdat ik het sinds jaar en dag verf.
1. Donker haar, checkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oke, dit is het lijstje:
3. Een moedervlekje boven je lip
4. Lange en gekrulde wimpers
5. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Nee dat is gewoon geil.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:49 schreef DanseMacabre het volgende:
6. Sproetjes
7. Kuiltjes in je wangen
Ik dacht dat loensen ook een van de zeven schoonheden was.![]()
Dat zal ik jou wel eens een keer laten zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:49 schreef Crux het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |