Laten we wiskundige formules er ff buiten laten, al weet ik dat dat veel met de schoonheid van het gezicht te maken heeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:09 schreef Gripper het volgende:
Er is er maar een die telt: de Gulden Snede.
Als ik dat deed zou ik de formule ook wel postenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Laten we wiskundige formules er ff buiten laten, al weet ik dat dat veel met de schoonheid van het gezicht te maken heeft.
Ik bedoel meer, wat vind jij nu echt aantrekkelijk, buiten al die standaarddingen als grote borsten en slanke taille.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, volle lippen, grote borsten, slanke taille, paar schoonheidssproetjes, rechte witte tanden etc. etc. Je kan alle kanten op natuurlijk.
Bronquote:De lijst van de zeven schooheden:
1. sproetjes en/of tache de beauté (= moedervlekje, liefst boven de lip)
2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
3. lange en gekrulde wimpers
4. V-vormige haargrens
5. bleke huid
6. spleetje tussen de voortanden
7. mollig
De standaard grap (uitgevonden op mijn hex-schoonzus) is tegen iemand (een vrouw natuurlijk) zeggen dat ze drie van de zeven klassieke schoonheden heeft. Vol verwondering vraagt ze dan welke uiteraard.
"Koe-oogig, mollig en een bleke huid." En lachen maar.
In bezit van boven de billen-kuiltjesquote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind kan ik me voorstellen dat er wel meer schoonheden zijn: wat vinden jullie nu een van de 7 schoonheden?
Dit zijn de wat meer klassieke schoonheden, ik noem de modernere.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bezit van boven de billen-kuiltjes.
Ik vind een donkere huid met lichte (groene) ogen prachtig, net als een een geprononceerde pelvis.
Ja, maar dan vooral in mannelijke versiequote:
Asbakjes,..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bezit van boven de billen-kuiltjes![]()
Het mooiste zijn dan van die héél helder groene en daarboven zo donker mogelijk haarquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen maar ik vind blauwe, hazel of bruine mooier
Idd, mijn ogen worden meteen naar de kuiltjes op haar rug gezogenquote:
Hmm ik heb donker grijsgroen met bruin-blond haar,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het mooiste zijn dan van die héél helder groene en daarboven zo donker mogelijk haar![]()
Bron: Discoveryquote:Op maandag 26 juni 2006 16:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Symmetrie en onderlinge verhoudingen.
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die een zeer symmetrisch gezicht hebben, waarbij bovendien alle afzondelijke onderdelen van het gezicht ideale afstanden en verhoudingen tot elkaar hebben, als aantrekkelijk en knap worden ervaren.
dat zou best wel kunnen, je leest en hoort het op meerdere plekken.quote:
Daarom juist, als je het topic misschien eventjes had doorgelezen had je die opmerkingen niet hoeven te maken. (quote:Op maandag 26 juni 2006 16:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
dat zou best wel kunnen, je leest en hoort het op meerdere plekken.![]()
Nou nou, 1 persoon heeft globaal hetzelfde als mij gezegd en dan ook nog op een andere manier.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Daarom juist, als je het topic misschien eventjes had doorgelezen had je die opmerkingen niet hoeven te maken. (...
)
Symmetrie is een uiterlijke eigenschap, dat heeft niks met wiskunde te maken. Sommige mensen vinden volle lippen mooi en andere mensen een symmetrisch gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef ioko het volgende:
Nogmaals ik wil het niet hebben over schoonheid als in symmetrisch. Het gaat me om uiterlijke eigenschappen die je aantrekkelijk vind die misschien zelfs afwijken van de standaard.
Pick me! Pick me!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ik val juist niet op symetrie. Te perfect vind ik niet mooi. Liever een klein 'foutje' in de vorm van een litteken, bijvoorbeeld.
Get a gripquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Get a grip.
In je FoBo kan ik geen litteken ontwaren?
Die kuiltjes in de onderrug zijn een teken dat de persoon afgetraind is. Niet iets dat je vanaf geboorte wel of niet krijgt.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Maar aangezien ik bijvoorbeeld ook kuiltjes in de onderrug echt supermooi vind kan ik me voorstellen dat er wel meer schoonheden zijn: wat vinden jullie nu een van de 7 schoonheden?
Nou, bij mij niet hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Die kuiltjes in de onderrug zijn een teken dat de persoon afgetraind is. Niet iets dat je vanaf geboorte wel of niet krijgt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
![]()
Nee, het is nog maar recentAfgelopen oud&nieuw met m'n kop op een fietsenrek geklapt, en nu een aardige halve maan op m'n voorhoofd. Tot die tijd was ik redelijk symmetrisch....
![]()
Hier een foto van hoe het er na 6 dagen uitzag. Nu is het alleen nog maar een roze streepje, aan de bovenkant een beetje rafelig en dik, aan de onderkant netjes glad.
Grapjurk, symmetrie heeft alles met wiskunde te maken!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Symmetrie is een uiterlijke eigenschap, dat heeft niks met wiskunde te maken. Sommige mensen vinden volle lippen mooi en andere mensen een symmetrisch gezicht.
Iedereen heeft die kuiltjes. Dat is anatomisch nu eenmaal zo. Alleen zijn ze bij de een goed zichtbaar en bij de ander alleen voelbaarquote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die kuiltjes in de onderrug zijn een teken dat de persoon afgetraind is. Niet iets dat je vanaf geboorte wel of niet krijgt.
Ik dacht eerst ook dat slanke mensen die alleen hadden, maar dat is helemaal niet zo. Ik vind ze in elk geval erg leuk! (wat ben ik ook makkelijk tevredenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:16 schreef meami het volgende:
[..]
Iedereen heeft die kuiltjes. Dat is anatomisch nu eenmaal zo. Alleen zijn ze bij de een goed zichtbaar en bij de ander alleen voelbaar![]()
Dat vind ik een goeie! (Ook al is dat dan niet waar!) dan kan ik voor afgetraind doorgaan. Ik vind het zelf ook wel een leuk gezicht, die kuiltjes...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Doe eens een foto? Ik heb nog nooit een donkere persoon gezien met groene ogenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb groene ogen maar ik vind blauwe, hazel of bruine mooier
Auw!!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:56 schreef Gripper het volgende:
Afgelopen oud&nieuw met m'n kop op een fietsenrek geklapt, en nu een aardige halve maan op m'n voorhoofd. Tot die tijd was ik redelijk symmetrisch....![]()
Hier een foto van hoe het er na 6 dagen uitzag.
Met rood haarquote:
Hier een donkere persoon met groene ogenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Doe eens een foto? Ik heb nog nooit een donkere persoon gezien met groene ogen
Mooi is datquote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Hier een donkere persoon met groene ogen
[afbeelding]
Dat vind ik ook een echt pluspunt, en erg aantrekkelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 21:22 schreef Serendips het volgende:
[..]
Verzorgde handen met lange vingers, vind ik ook erg mooi...
Jij bent 1 grote moedervlek, flapdrolquote:
Ja, dat was een leuke ja. In plaats van op het geplande feestje zaten we om half 1 bij de eerste hulp. Zonde van je feestnachtquote:
Ach joh, das de belangrijkstequote:Op maandag 26 juni 2006 21:42 schreef Salsagirl het volgende:
Ehm ik heb donker haar en blauwe ogen..
Maar verder kom ik niet geloof ik![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef ioko het volgende:
Dat vind ik ook een echt pluspunt, en erg aantrekkelijk
Heb jij dat ook Serendips?
Ja die heb ik ook nogquote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach joh, das de belangrijkste. En kuiltjes onder op je rug?
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef BigBadPete het volgende:
Een paar borsten waar je een blad bier op zou kunnen zetten![]()
lengte + gewicht?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:47 schreef Moja het volgende:
die kuiltjes boven de bil hebben echt niks met afgetraind te maken, ik sport zelden en ik heb ze ook![]()
hoe minder overbodig gewicht je hebt, hoe beter ze te zien zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Moja het volgende:
[..]
1.63 en 52 kilo, maar heeft ook weinig met gewicht te maken zover ik weet![]()
Jij bent net zo 'groot' als mij.. mja ik een cm minderquote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef Moja het volgende:
[..]
1.63 en 52 kilo, maar heeft ook weinig met gewicht te maken zover ik weet![]()
Volgens mij niet hoor die dingen zitten er gewoon, net als een kuiltje in de wang of je nou dik bent of niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoe minder overbodig gewicht je hebt, hoe beter ze te zien zijn
Dat noemen we de ideale vrouw Salsagirl, lijkt me iets om tevreden mee te zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nogen owjah was vergeten.. heb lange wimpers,maar nu houd het echt op
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik vind een donkere huid met lichte (groene) ogen prachtig, net als een een geprononceerde pelvis.
Zoals eerder gezegd: je ziet ze of je ziet ze niet. In een of ander boek (denk De naakte mens van Desmond Morris) stond dat je die kuiltjes alleen ziet bij mollige vrouwen. Sinds de helft van de tienermeisjes/jonge vrouwen zeer bloot rondloopt in de zomer, heb ik ontdekt dat ook slanke mensen kuiltjes hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Ik was juist blij dat dat spleetje weg ging toen ik verstandkiezen kreegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef Wesfrdam het volgende:
spleetje tussen je tand is er toch ook 1?
nja ik heb een klein spleetje tussen me voortanden![]()
Vroegerquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Ik vond op internet het volgende rijtje:
1. kuiltjes in je wangen *Check*
2. donker haar en blauwe ogen *Check*
3. licht haar en bruine ogen
4. lange gekrulde wimpers
5. amandelvormige ogen
6. moedervlek boven je lip *Check*
7. sproetjes
ik ben het nieteens met al die punten eensquote:Op maandag 26 juni 2006 15:04 schreef ioko het volgende:
Ik had laatst een discussie met een vrouw over de uiterlijke eigenschappen die als schoonheid worden gezien. Ik kwam zelf niet verder dan kuiltjes in de wangen (die had ze namelijk, vandaar het gesprek), en donker haar en lichte ogen.
Ik vond op internet het volgende rijtje:
1. kuiltjes in je wangen 2. donker haar en blauwe ogen 3. licht haar en bruine ogen 4. lange gekrulde wimpers 5. amandelvormige ogen 6. moedervlek boven je lip 7. sproetjes
Amandelvormig = een tikkeltje oosters gevormd. Veel Indische vrouwen hebben zulke ogen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:56 schreef LoggedIn het volgende:
5: Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Het kan wel! Als je boven een beetje licht haar hebt door de zon. En onder heb je dan donker haar. Linkeroog is blauw en rechteroog is dan bruin ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
1 en 7 volgens mij.
Knap trouwens als je 1 en 2 hebt..
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
1 en 7 volgens mij.
Knap trouwens als je 1 en 2 hebt..
Kerels mogen ook!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een meisjes-lijstje hoor.
Het blijft een meisjes-lijstje.. Voor jongens/mannen ziet dit lijstje er heel anders uit. Sproetjes wordt volgens mij niet als 'mooi' beschouwd bij jongensquote:
Wow, das ook wel bijzonder volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
K heb geen van allen, lelijk ding ben ik dus maar
Ik vind dat wel schattigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het blijft een meisjes-lijstje.. Voor jongens/mannen ziet dit lijstje er heel anders uit. Sproetjes wordt volgens mij niet als 'mooi' beschouwd bij jongens.
Thx!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
één (of meerdere) van de zeven schoonheden hebben wil niet zeggen dat je knap bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |