Dat komt omdat de hele familie weet waar je woont...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef cyberstalker het volgende:
Ze schijnen ook altijd je moeder te kennen.
Met ze 40'en tegen 20 man is ook stoer hoor, stelletje oranje jodenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kutjakkers.
Gaan ze na de nederlaag tegen Portugal ineens provocerend met een groep van 20 man mensen lopen uitdagen op een terras, terwijl de sfeer tot op dat moment rustig is.
Nee ze moeten weer gaan schelden: Kut Kaaskoppen, Kutnederlanders etc. etc. En dan vooral net gaan doen alsof ze voor Portugal zijn![]()
![]()
![]()
Gevolg: Groep van 40 tegen 20 en de politie moest erbij komen. De rust en gemoedelijkheid meteen verpest door dat strontvolk. Als ze zo anti-Nederland zijn waarom rotten ze dan niet gewoon terug op.
Kneuzenvolk![]()
![]()
![]()
Je hoeft je niet te schamen voor de feiten hoorquote:
Ik niet hoorquote:
Brandende wuppies...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om die gasten eens een paar wuppies door de strot te douwen.
Dat kunnen we dus doen met de wuppies! Zijn ze toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om die gasten eens een paar wuppies door de strot te douwen.
Hadden ze moeten afmeten op 20 tegen 20 ? Zielepoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Met ze 40'en tegen 20 man is ook stoer hoor, stelletje oranje joden![]()
Meki! Dat is discriminatie wat je nu zegt!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Als je het verschil tussen een turk en een marokaan niet zien heb je te veel gezopen dunkt me zoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Ja, het waren Koeweiti's. Je hebt weer gelijk Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
oow de TS kan blijkbaar zien welke afkomst ze hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meki! Dat is discriminatie wat je nu zegt!![]()
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internetquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hadden ze moeten afmeten op 20 tegen 20 ? Zielepoot.
Vuile tomatenplukker.
Ts zag het toch aan de homo-tasjesquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
ik ben voor Portugal nu omdat NL is uitgeschakeldquote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels het verschil wel tussen die jakkers.
En jij met je Portugese vlag: Ach het zegt genoeg over je soort he![]()
![]()
![]()
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.
kutmarokkaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Ringhio het volgende:
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internet [afbeelding]
Omdat ik je niet moet. Daarom.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zitquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Nee uit jou profiel wordt ik wijs hoe je heet en waar je vandaan komt. Beschuldig anderen niet als je zelf ook anoniem post.
Postlatale homo
Lekker goed nederlandsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Meki het volgende:
Ik ben geen soort ik ben individu bezig
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.
Als ze lopen te rellen zijn het marokkanen anders zijn het turken of arabieren.![]()
Bedoelde u: Marrakech?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lekker goed nederlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga terug naar Marakech.
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zit![]()
Topografiequote:
Ben jij trouwens opeens voor Zweden omdat ze lekkere wijven op de tribune hebben?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.
Dat is voor de laagdrempeligen in de maatschappij. De IQ 85'ers zeg maar.
je laat racistische uitspraken dus je bent een racistquote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef cappp het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet voor racisme maar als ik van die zielig typetjes zo als jij tegen kom, heb ik zin om mijn slingerschijt ergens anders te deponeren dan het toilet.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.
Nicequote:
Nee ?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ben jij trouwens opeens voor Zweden omdat ze lekkere wijven op de tribune hebben?![]()
oow dat mag ze doen maar ik ben niet vooroordelig of racistisch bezigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nice![]()
Verdonk zou jou dossier nog eens door moeten bladeren.
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Meki het volgende:
[..]
je laat racistische uitspraken dus je bent een racist
ontken het maar maar jou reply laat het duidelijk zien
Heb je je inburgeringscursus niet gehaald?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebben
of is dit weer vooroordelen![]()
Volgens mij snap jij het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ow dat snap je dan weer niet?
Dus zo'n übermensch ben je nou ook weer niet..
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dat mag ze doen maar ik ben niet vooroordelig of racistisch bezig
oow is dat waar - maar waarom worden ze racistischer ?~?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..
hoe maak ik ze racistisch ?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijk![]()
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijk![]()
Hou je bek kneusquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
oow is dat waar - maar waarom worden ze racistischer ?~?
ik verdedig de rechtvaardigheidquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Devlinsect het volgende:
En natuurlijk zijn hier weer mensen die zich moeten gaan verdedigen. Of niet Meki? En jij noemt jezelf Oranjefan? En dan gauw een ander land steunen? Lijkt me lastig hoor, opgroeien in een cultuur waaraan je een hekel aan hebt.
kleine letter Nquote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.
WHAHAHHAHA wat ben jij een gigantische kansloze kankeruser whahahquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Meki het volgende:
[..]
je laat racistische uitspraken dus je bent een racist
ontken het maar maar jou reply laat het duidelijk zien
Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Leraar Nederlands worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.
Ikke ook allochtoon zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
kleine letter N![]()
Niet zeiken als je er zelf ook niet goed in bent.
En "ze" blijven dit soort dingen doen om "ons" te provoceren. Wie is er dan fout bezig?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..
Laat ik dat niet doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Leraar Nederlands worden.![]()
juist.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En "ze" blijven dit soort dingen doen om "ons" te provoceren. Wie is er dan fout bezig?.
Er is geen marokkaan of turk oid die voor de wedstrijd voor Portugal was, en OPEENS zie je er overal in lopen. Dan VRAAG je toch om gevoelens van "kutvolk"?
Actie, reactie hoor.. "Ze" doen het zelf.... Niets mis met een Marokkaan in een Marokko shirt oid.
Dus door Marokkaanse butkoppen word jij racistischquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus door Marokkaanse butkoppen word jij racistisch
wat slim - dat deden ze ook in 1930
Net als de rest van zijn postsquote:
niet waar ik woon maar wel waar mijn huis woont.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat komt omdat de hele familie weet waar je woont...
Omdat jij maar ook anderen eens wat meer respect moeten gaan tonen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Durf je dat niet alleen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef NightH4wk het volgende:
Laten we er random een paar neersteken.
helaas komen deze regels zeer dichtbij bij zeer racistische daadquote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef dr-phil het volgende:
Turken heeft niemand last van
marocs iedereen heeft er last van, jullie denken dat jullie teveel macht hebben en helaas klopt dit ook geef ik toe.
Maar geloof me er gaat een tijd komen dat de meeste nederlanders jullie ZAT zijn maar ook echt ZAT.
Omdat je maroc bent denk je dat je veel kan maken... Vechtpartijtje daar? ooh wacht ik bel me broer op bel jij jouw broer op ali...je weet togh vechten...
Maar @ iedereen hier natuurlijk zijn niet alle maroc's slecht iedereen kent denk ik wel een paar aardige maroc's
Alleen het is net juist die kut jeugd, Oke ben zelf ook 17 maar weet er eventjes geen andere naam voor.
En maar door blijven gaan mensen op straat lastig vallen he, Gaat echt tijd worden in nederland voor harde veranderingen.
Geen gaypaleisjes meer voor jullie erbij bouwen, Strenge toezicht en vergunningen voor groenten & vlees winkels.
Het is echt veel te makkelijk gemaakt in nederland, Ken iemand die wou een coffeshop opstarten 40+er btw & nederlands. Helaas mocht dat niet door bepaalde redenen.
Klaar zo moet dat ook bij jullie,
Kunnen je ouders geen nederlands & nemen ze niet de moeite om nederland te leren dan direct de uitkering stop zetten.
Ben je zelf jongere & al meerdere malen in aanraking met politie geweest voor criminele praktijken ( grote praktijken dus geen fietsje jatte ofzo want dat doen wij nederlanders zelf ook wel ns ) dikke geld boete geven of inbeslag namen op spullen van de persoon.
Werkt dat nog niet en is persoon 18+ direct het land uit daaag diegene hebben we hier niet nodig
vriend,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
helaas komen deze regels zeer dichtbij bij zeer racistische daad
namelijk het apartheid voor een volk waarbij honderden criminelen zich schuldig maken moet een groep van miljoenen aan leiden
ik beschuldig nederlanders niet van racistisch maar individu zoals vele op fok die zijn extreem racistisch maar zoals jij het aankaart is het wel zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Omdat jij maar ook anderen eens wat meer respect moeten gaan tonen.
En stop eens met opmerken dat de NL'ers racistisch zijn. Ja het IS zo, stiekem willen 'we' jullie troublemakers hier helemaal niet, liefste zouden we jullie er allemaal uitschoppen. (iig een degelijk percentage wil dat)
Waar blijft die IP-ban danquote:
Nou ja, inkoppertje dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
helaas komen deze regels zeer dichtbij bij zeer racistische daad
namelijk het apartheid voor een volk waarbij honderden criminelen zich schuldig maken moet een groep van miljoenen aan leiden
Vriend het zijn jou medemensen en geen gastenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vriend,
als je hier op visite komt, hoor je je gewoon te gedragen. Doe je dit niet (zoals jij) dan moet je gewoon heel snel oprotten.
simpeler kan ik het niet uitleggen, klootviool
Ja, hoe zou dat komenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Wil je mij niet vergelijken met al dat kut uitschot.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Vriend het zijn jou medemensen en geen gasten
Het gebruik van jou en jouW is je net 5 min geleden uitgelegd...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Vriend het zijn jou medemensen en geen gasten
Ben niet racistisch.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef Meki het volgende:
[..]
ik beschuldig nederlanders niet van racistisch maar individu zoals vele op fok die zijn extreem racistisch maar zoals jij het aankaart is het wel zo
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vriend,
als je hier op visite komt, hoor je je gewoon te gedragen. Doe je dit niet (zoals jij) dan moet je gewoon heel snel oprotten.
simpeler kan ik het niet uitleggen, klootviool
Wat ik wou typen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben niet racistisch.
Heb alleen een probleem met jou landgenoten.
Hoor je ooit wat negatiefs over Surinamers, Chinezen etc. etc. Heel heel af en toe.
Grotendeels gaat het over jou soortgenoten.
Opbokken.
Ik hoor overigens veel over Nederlandse criminaliteit en Nederlandse moordenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben niet racistisch.
Heb alleen een probleem met jou landgenoten.
Hoor je ooit wat negatiefs over Surinamers, Chinezen etc. etc. Heel heel af en toe.
Grotendeels gaat het over jou soortgenoten.
Opbokken.
Ja sorry het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf het echt grappig vinden dat mensen, die hier geboren en getogen zijn nog steeds als "op visite" aangemerkt worden.quote:
oow alweer een racistquote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wil je mij niet vergelijken met al dat kut uitschot.
De verhouding nederlanders-marokkanen is wel een verschil, geitbewoner. als 500.000 marokkanen crimineel zijn, is dat bijna de helft. Als 500.000 nederlanders crimineel zijn is dat een stuk minder, daarom is er ook meer nederlandse criminaliteit, omdat we met zijn miljoenen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoor overigens veel over Nederlandse criminaliteit en Nederlandse moorden
ben ik dan racistisch tegen Nederlanders NEE
jij wel - jij denkt alleen Marokkanen brengen problemen mee . Nee Turken ook massaal - alleen is er weinig media aandacht voor enkel voor Marokkanen .
Chinezen herken je nog het smokkelen van mensen ?![]()
Als je een bepaalde groep haat voor problemen van indivudu dan ben je een racist
nee op Racistische mensen waar jij bij hoortquote:Op maandag 26 juni 2006 15:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Meki: Je bent kwaad op Nederlandse mentaliteit en gedachtgang.
Rot aub gewoon op. En neem je vriendjes mee.
Doei
Individu?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoor overigens veel over Nederlandse criminaliteit en Nederlandse moorden
ben ik dan racistisch tegen Nederlanders NEE
jij wel - jij denkt alleen Marokkanen brengen problemen mee . Nee Turken ook massaal - alleen is er weinig media aandacht voor enkel voor Marokkanen .
Chinezen herken je nog het smokkelen van mensen ?![]()
Als je een bepaalde groep haat voor problemen van indivudu dan ben je een racist
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Individu?
Aantal voorbeelden:
- Paar jaar terug in het gelredome: Nederland - Marokko: honderden Marokkanen jatten massaal voor 25.000 euro aan geluidsinstallatie
- Meki
- Vorige week is een kennis van mij door 5 marokkanen in elkaar gestampt omdat hij zijn portemonnee niet af wilde geven (en dit komt nog het meeste van allemaal voor)
- Sparta - Marokkaans elftal in Rotterdam: 450 Marrokanen die vernielingen aanbrengen in het stadion en vele mensen in elkaar stampen en bedreigen.
zo kan ik nog heeeeeeeeeel lang door gaan, maar dat doe ik niet, want zoveel energie ga ik niet aan jou besteden
Ik ben geen racist, ik heb het over dat hoopje stront dat het voor de goede marokkanen verpest.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Meki het volgende:
[..]
oow alweer een racist
schaam jullie je daar niet voor ??
en maar bij schelden mafkeesquote:Op maandag 26 juni 2006 15:14 schreef cappp het volgende:
[..]
De verhouding nederlanders-marokkanen is wel een verschil, geitbewoner. als 500.000 marokkanen crimineel zijn, is dat bijna de helft. Als 500.000 nederlanders crimineel zijn is dat een stuk minder, daarom is er ook meer nederlandse criminaliteit, omdat we met zijn miljoenen zijn.
Meki disclaimer: deze cijfers zijn puur fictief.
Doe eens mijn post aan het begin van de pagina lezen. wolla.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag ik ook een lijst maken van Nederlandse criminaliteit ?
zo kan ik nog heeeeeeeeeel lang door gaan, maar dat doe ik niet, want zoveel energie ga ik niet aan jou besteden
zo kwam je niet over met je reacties over een bepaalde groepquote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik ben geen racist, ik heb het over dat hoopje stront dat het voor de goede marokkanen verpest.
Sterker nog, ik heb een hele goeie marokkaanse vriend, die heeft dan wel zijn vwo diploma gehaald en studeerd nu aan de uni. Ja inderdaad, een wonderkind voor de Marokkaanse samenleving
Is nogal logisch dat dat in Nederland gebeurd mongool.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Mag ik ook een lijst maken van Nederlandse criminaliteit ?
Huilen om marokkaanse hooligansquote:Op maandag 26 juni 2006 15:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Individu?
Aantal voorbeelden:
- Paar jaar terug in het gelredome: Nederland - Marokko: honderden Marokkanen jatten massaal voor 25.000 euro aan geluidsinstallatie
- Meki
- Vorige week is een kennis van mij door 5 marokkanen in elkaar gestampt omdat hij zijn portemonnee niet af wilde geven (en dit komt nog het meeste van allemaal voor)
- Sparta - Marokkaans elftal in Rotterdam: 450 Marrokanen die vernielingen aanbrengen in het stadion en vele mensen in elkaar stampen en bedreigen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
En de feiten slaan nergens op. Turken zijn VEEL minder vertegenwoordigd in de ciminaliteitcijfers.
En je definitie van een racist raakt ook weer eens kant noch wal.
En je bent gewoon een raar mannetje, met je "Meki superwoedend op fok" Like we give a fuck.
eh, bron?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef Meki het volgende:
[..]
en maar bij schelden mafkees
jah jah en maar ontkennen
Nederlanders zitten in grote criminaliteit
en allochtonen zitten in kleine criminaltiet
![]()
Raar dat dat bij de marokkanen veel veeel en veeel meer zijn dan bij andere volkeren.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ook een leugen
Elke volk heeft criminelen
laten we het maar niet over Nederlandse hooligans hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Huilen om marokkaanse hooligans
die zijn juist "goed" ingeburgert.![]()
Zelfs al ZOU het zo zijn, grote ciminaliteit treft mij niet als ik gewoon over straat loop met mijn GSM in mijn hand.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef Meki het volgende:
[..]
en maar bij schelden mafkees
jah jah en maar ontkennen
Nederlanders zitten in grote criminaliteit
en allochtonen zitten in kleine criminaltiet
![]()
Klopt helemaal!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ook een leugen
onzin - jullie zien dat heel verkeerdquote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef cappp het volgende:
[..]
Raar dat dat bij de marokkanen veel veeel en veeel meer zijn dan bij andere volkeren.
Deze had ik niet gehoordquote:Op maandag 26 juni 2006 15:15 schreef hellmondunited het volgende:
Tuurlijk, JIJ hebt namelijk altijd gelijk is wel bewezen in het verledenquote:
Weerleg dat dan eens met ECHTE argumenten.quote:
dan moet je maar bij de Nederlandse overheid / recht zijn die wilt het zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs al ZOU het zo zijn, grote ciminaliteit treft mij niet als ik gewoon over straat loop met mijn GSM in mijn hand.
En tegen grote criminaliteit wordt ook "groot" opgetreden. Als ik van mijn GSM beroofd ben is het" jammer meneer, maar we kunnen er ook niets aan doen".
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, JIJ hebt namelijk altijd gelijk is wel bewezen in het verleden.
En jouw volkje is niet racistisch?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Meki het volgende:
[..]
oow alweer een racist
schaam jullie je daar niet voor ??
Dat bedoel ik ook fok!'s knuffelmarokquote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
laten we het maar niet over Nederlandse hooligans hebben
die heb ik express buiten me post gehad
Hullie doen het, dus zullie mogen het ookquote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deze had ik niet gehoord![]()
Effe ontopic dan.
Dat Marokkanen opeens voor Portugal zijn is niet zo verrassend. Leedvermaak heet zoiets en daar doen wij allemaal aan.
Ik kan me herinneren hier op Fok dat een hele hoop mensen feest vierden toen Turkije en Marokko uitgeschakeld werden in de vorrondes voor de WK. Vond ik ook niet bepaald netjes.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deze had ik niet gehoord![]()
Effe ontopic dan.
Dat Marokkanen opeens voor Portugal zijn is niet zo verrassend. Leedvermaak heet zoiets en daar doen wij allemaal aan.
Ik kan me herinneren hier op Fok dat een hele hoop mensen feest vierden toen Turkije en Marokko uitgeschakeld werden in de vorrondes voor de WK. Vond ik ook niet bepaald netjes.
of we beginnen bij het probleem, bij jouw volk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moet je maar bij de Nederlandse overheid / recht zijn die wilt het zo
heb jij mij dat horen zeggenquote:
Zijn we ze gaan provoceren op straat?quote:
Wat heeft Meki daarmee te maken dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef cappp het volgende:
[..]
of we beginnen bij het probleem, bij jouw volk.
Ah, je mag wél crimineel zijn, maar de gevolgen daarvan wil je niet zien?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Meki het volgende:
ook al zouden Marokkanen crimineler zijn maar Nederlanders zijn racistischer dan ooit dan vindt ik nog erger . we gaan mensen zien als kakkerlakken en dat is pas fout
dit kan ook verzonnen bericht zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn we ze gaan provoceren op straat?
Dat durven "we" nietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn we ze gaan provoceren op straat?
quote:
zei ik ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, je mag wél crimineel zijn, maar de gevolgen daarvan wil je niet zien?
Waar ligt de grens dan? Bepaal jij dat? Blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hullie doen het, dus zullie mogen het ook.
Ik heb nog nooit met een shirt van een ander land aangelopen uit "leedvermaak" hoor. Ik ga ook niet in mijn Ajax shirt in Rotterdam lopen als Ajax gewonnen heeft.
Das geen leedvermaak, das provoceren!
Racist wel dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
zei ik ook niet
ik zei enkel racistisch zijn is erger dan crimineel
crimineel wordt je ook niet ZOMAAR
kan me niet schelen hoeveel jij verdientquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef cappp het volgende:
Jammer Meki, ik ga echt werken. Ik stop met deze discussie want ik ga binnen 4 uur meer verdienen dan jij dat bij de Appie doet![]()
Neen, het zit in je genenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
zei ik ook niet
ik zei enkel racistisch zijn is erger dan crimineel
crimineel wordt je ook niet ZOMAAR
De rest van jouw volk niet als ze dingen beginnen te jattenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef Meki het volgende:
[..]
kan me niet schelen hoeveel jij verdient
ik ben al tevreden met een brood op de plank
ook niet maar racist worden is een ergere daad die je niemand wenstquote:
gelukkig dat je dequote:
racistisch worden ook ?quote:
Ik bepaal niets. Maar als je zoiets doet puur om te etteren ligt de fout bij JOU, niet bij degene die het irritant vindt. En NEE, het geeft absoluut geen recht tot geweld hoor. Dat zeker niet. Maar je vraagt om "wat een KUTVOLK" reacties als je dat doet. Doe het gewoon niet, klaar. Iedereen blij.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Bepaal jij dat? Blijkbaar wel.
Ja, nee, ho, ze komen natuurlijk *echt* maar 1 flesje AA sportdrink halen met z'n vijfen hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef cappp het volgende:
[..]
De rest van jouw volk niet als ze dingen beginnen te jatten![]()
is hij daar verantwoordelijk voor?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef cappp het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriendquote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef cappp het volgende:
[..]
Raar. Je mag wel iemand doodmaken als Marokaan, maar als ik dan kutmarokaan roep is dat ergerquote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef Meki het volgende:
[..]
ook niet maar racist worden is een ergere daad die je niemand wenst
Of je laat je gewoon niet opjagen door een stelletje relkneuzen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bepaal niets. Maar als je zoiets doet puur om te etteren ligt de fout bij JOU, niet bij degene die het irritant vindt. En NEE, het geeft absoluut geen recht tot geweld hoor. Dat zeker niet. Maar je vraagt om "wat een KUTVOLK" reacties als je dat doet. Doe het gewoon niet, klaar. Iedereen blij.
Kwestie van gezond verstand, maar goed, das ook wel weer HEEL erg veel gevraagd.
Als dat je algemene inslag is ben jij (en zij die jou opgevoed hebben) inderdaad geen ruk waard maar een respectloos stuk vreten.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
iedereen jat zelfs Oma en Opa jatten
en als jij een kans ziet van stelen doe jij dat ook
Dan heb jij echt een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid.. en dat is nou juist waardoor het fout gaatquote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Het is wel frappant wie op dat moment de relkneuzen staan.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of je laat je gewoon niet opjagen door een stelletje relkneuzen.
kutMarokkaan is gericht tegen alle Marokkaanse mensenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Raar. Je mag wel iemand doodmaken als Marokaan, maar als ik dan kutmarokaan roep is dat erger
Leedvermaak is nu eenmaal niet netjes en is voor veel mensen inderdaad te veel gevraagd om het niet te doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bepaal niets. Maar als je zoiets doet puur om te etteren ligt de fout bij JOU, niet bij degene die het irritant vindt. En NEE, het geeft absoluut geen recht tot geweld hoor. Dat zeker niet. Maar je vraagt om "wat een KUTVOLK" reacties als je dat doet. Doe het gewoon niet, klaar. Iedereen blij.
Kwestie van gezond verstand, maar goed, das ook wel weer HEEL erg veel gevraagd.
Denken al je makkers zo krom en dom?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Ach man, je weet dat we gelijk hebben. Loopt er een 14 jarige jongen over straat met de allernieuwste telefoon langs een groep maroc's dan is die 14jarige jongen ze telefoon kwijt.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ook een leugen
Je doet hetquote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
kutMarokkaan is gericht tegen alle Marokkaanse mensen
Kutjoden is gericht tegen alle Joden
Tuuuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Zoals ik altijd zeg.. jaartje Marokko zou niet slecht zijn, daar leren ze dat gedoe echt wel afquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Dan heb jij echt een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid.. en dat is nou juist waardoor het fout gaat
schelden daar ben je goed inquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef riley het volgende:
[..]
Als dat je algemene inslag is ben jij (en zij die jou opgevoed hebben) inderdaad geen ruk waard maar een respectloos stuk vreten.
lui die rellen uitlokken, en lopen te provoceren zijn in mijn ogen kneuzen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel frappant wie op dat moment de relkneuzen staan.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Leedvermaak is nu eenmaal niet netjes en is voor veel mensen inderdaad te veel gevraagd om het niet te doen.
Meki,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Welke weblog?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Kijk even op de weblog, een en al leedvermaak.
dachten alle mensen maar zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
lui die rellen uitlokken, en lopen te provoceren zijn in mijn ogen kneuzen.
Of ze nou op klompen lopen en kaas eten of een baard hebben een couscous eten maakt niet uit.
Net zoals 100x per dag "kutnederlanders" te horen, gericht is tot alle Nederlanders.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
rot jij maar ff naar Extreem rechtsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Robocock het volgende:
[..]jij bent een achtergesteld stuk tuig. Jij voegt helemaal niets toe aan deze maatschappij, rot aub zsm op naar een land met dezelfde normen en waarden als die jij hanteert.
weblog.fok.nlquote:
onzin en leugenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Net zoals 100x per dag "kutnederlanders" te horen, gericht is tot alle Nederlanders.
Feit is dus dat dat niet zo is. Bepaalde minderheden kunnen zich dat gedrag hier permitteren omdat wij te lullig zijn om in te grijpen. Jat maar eens iets op brutale wijze in Marokko, dan ben je aan de beurt gok ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Robocock het volgende:
[..]jij bent een achtergesteld stuk tuig. Jij voegt helemaal niets toe aan deze maatschappij, rot aub zsm op naar een land met dezelfde normen en waarden als die jij hanteert.
Relschoppers zijn kneuzen. Marokkaanse relschoppers die blij mogen zijn dat ze hier uberhaupt zijn die Nederlanders op deze manier gaan provoceren zijn nog kneuziger...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
lui die rellen uitlokken, en lopen te provoceren zijn in mijn ogen kneuzen.
Of ze nou op klompen lopen en kaas eten of een baard hebben een couscous eten maakt niet uit.
is niet nodigquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Meki,
Ik vroeg het net ookal, weerleg de boel eens met argumenten ipv continu met oneliners te smijten die als een tang op een varken (of schaap) slaan..
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef riley het volgende:
[..]
Feit is dus dat dat niet zo is. Bepaalde minderheden kunnen zich dat gedrag hier permitteren omdat wij te lullig zijn om in te grijpen. Jat maar eens iets op brutale wijze in Marokko, dan ben je aan de beurt gok ik.
enne ojah nog een iets, 11 september? ga je dan ook door de stad heenlopen 'yes yes het is weer 11 september' ja zeker want dat doen ze allemaal stelletje geiteneukers.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Is wel nodig, anders laat je alleen maar je eigen zwakte, onkunde en ongelijk zien. Bij deze geef je dus gewoon toe dat je fout zit omdat je het niet kunt weerleggenquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
jou dossier
quote:
kijk nu komen we ergens.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Relschoppers zijn kneuzen. Marokkaanse relschoppers die blij mogen zijn dat ze hier uberhaupt zijn die Nederlanders op deze manier gaan provoceren zijn nog kneuziger...
Mensen zijn nu eenmaalquote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
weblog.fok.nl
skoften.net
flabber.nl
elke willekeurige weblog staat vol leedvermaak.
ja natuurlijk vindt hij dat, want moordenaars gaan naar het paradijs! je weet toch..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Meki, je vind dus echt dat een racist slechter is dan een moordenaar.
Kijk hier begintquote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Relschoppers zijn kneuzen. Marokkaanse relschoppers die blij mogen zijn dat ze hier uberhaupt zijn die Nederlanders op deze manier gaan provoceren zijn nog kneuziger...
Dat zeg ik helemaal niet, ik weerleg alleen zijn punt dat zulk gedrag inherent is aan c.q normaal is in het land van afkomst, want dat is gewoon niet zo.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer.
Je wilt hier een marokkaanse wetgeving?
allemaalquote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef dr-phil het volgende:
[..]
enne ojah nog een iets, 11 september? ga je dan ook door de stad heenlopen 'yes yes het is weer 11 september' ja zeker want dat doen ze allemaal stelletje geiteneukers.
Dat er duizende mensen zijn omgekomen boeit niks nee dat is niet erg... ben je het ergens niet mee eens hier in nederland rot dan lekker op naar je eigen land mafketel.
Je kan hier alles flikke omdat er toch niks gedaan gaat worden maar je eigen pauper land is dat wel anders.
Nope. Staat ook nergens. Het gaat erom dat JUIST zij het doen, niet erom dat ZIJ het doen...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kijk nu komen we ergens.
Marokkanen zijn dus een soort van 2e rangs burgers in jouw ogen?
Nee, Provoceren is een soort van misbruik van de vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk hier begint
jij weigert Marokkaanse landgenoten te erkennen als Medelandgenoten
ze wonen immers hier ze dragen hierbij de economie
ook al steunen ze Portugal
en Provocatie is een soort vorm van vrijheids van meningsuiting
hoezo - is niet nodig bij hier op fok waarbij veel racisten rondlopequote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Is wel nodig, anders laat je alleen maar je eigen zwakte, onkunde en ongelijk zien. Bij deze geef je dus gewoon toe dat je fout zit omdat je het niet kunt weerleggen
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Meki het volgende:
en Provocatie is een soort vorm van vrijheids van meningsuiting
ik suggereer ook maar wat hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope. Staat ook nergens. Het gaat erom dat JUIST zij het doen, niet erom dat ZIJ het doen...
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef dr-phil het volgende:
[..]
enne ojah nog een iets, 11 september? ga je dan ook door de stad heenlopen 'yes yes het is weer 11 september' ja zeker want dat doen ze allemaal stelletje geiteneukers.
Dat er duizende mensen zijn omgekomen boeit niks nee dat is niet erg... ben je het ergens niet mee eens hier in nederland rot dan lekker op naar je eigen land mafketel.
Je kan hier alles flikke omdat er toch niks gedaan gaat worden maar je eigen pauper land is dat wel anders.
jij ziet ze zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope. Staat ook nergens. Het gaat erom dat JUIST zij het doen, niet erom dat ZIJ het doen...
Hoe zie ik ze?quote:
Nee dat bedoelt ie toch ook niet, Hij wil ermee duidelijk maken dat je je aan regels hebt te houden.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer.
Je wilt hier een marokkaanse wetgeving?
dit is nu wat ik bedoel meki, je snapt er de ballen niet vanquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo - is niet nodig bij hier op fok waarbij veel racisten rondlope
nee kijk maar Hirsi Ali zij provoceert dat MAGquote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Jezus man
Staat dit in de Koran, zulke dingen?
Hij gaat zo met een bron komen dat 11/9 een nationale feestdag is bij onze marokkaanse medelanders zoniet dan hoop ik dat hij z'n excuus aan komt bieden wat ik niet verwacht overigens want het is natuurlijk veel makkelijker om hier hard te gaan lopen schreeuwen en marokkanen beledigen wat ze op straat niet durven.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Schelden weer - eigenschap zeker
hoe haal het in je hoofd om 11/9 bij te halen ???
Marokkanen als tweede rangs burgersquote:
Tuurlijk, kruip maar in je Calimero-rolquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo - is niet nodig bij hier op fok waarbij veel racisten rondlope
Hoe ik het haal in m'n hoofd? omdat dat toevallig in me opkwam de feestvierende kut marocjes door de straten & op school jee het is weer 11 septemberquote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga je op mij schietenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Nee dat bedoelt ie toch ook niet, Hij wil ermee duidelijk maken dat je je aan regels hebt te houden.
In marokko is dat wel anders, hier krijg je maar een zielig boete of helemaal in de meeste gevallen helemaal niks!
Als ik de macht had dan had je zou je nu opweg zijn met je soortgenootjes in een klein motorbootje naar je eigen land.
Keer je dan om gelijk afschieten, wie niet luisteren wil moet maar voelen
Ik vind wat Hirsi Ali doet ook niet altijd even zozo hoor. Maar om dat nu provoceren te noemenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee kijk maar Hirsi Ali zij provoceert dat MAG
en als Marokkanen dat doen is het weer fout
Zeg, hou eens gauw je bek aap, je beledigt mijn volk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen als tweede rangs burgers
niet enkel jij maar 80 % van fok
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Nee dat bedoelt ie toch ook niet, Hij wil ermee duidelijk maken dat je je aan regels hebt te houden.
In marokko is dat wel anders, hier krijg je maar een zielig boete of helemaal in de meeste gevallen helemaal niks!
Als ik de macht had dan had je zou je nu opweg zijn met je soortgenootjes in een klein motorbootje naar je eigen land.
Keer je dan om gelijk afschieten, wie niet luisteren wil moet maar voelen
Waar zeg ik datquote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen als tweede rangs burgers
niet enkel jij maar 80 % van fok
Nou kom op met die bron dan, dat de hele marokkaanse gemeenschap op 11 sept feest viert.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Hoe ik het haal in m'n hoofd? omdat dat toevallig in me opkwam de feestvierende kut marocjes door de straten & op school jee het is weer 11 september
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef Woutey het volgende:
Meki, je moet gewoon opkanker hier en neem de rest van die kankerkutmarokanen van je ook maar mee. Debiel.
Als voorbeeld. Jij vind dat namelijk minder erg dan iemand uitschelden voor kutmarokkaan zoals je net al zeiquote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Van haar ben ik anders ook allerminst gecharmeerd. Niet altijd meteen er vanuit gaan dat mensen inconsequent zijn he!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee kijk maar Hirsi Ali zij provoceert dat MAG
prcs.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Laat ze lekker voor Portugal zijn zeg, big deal.
Prima. Maar ga dan niet provoceren. Die gasten zijn helemaal niet voor Portugal maar willen rellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Hoe gaan we dat regellen?quote:
Het gaat er niet om dat ze voor portugal zijn, het gaat erom dat ze puur de confrontatie opzoeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
en toen ging jij een topic op fok! openen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima. Maar ga dan niet provoceren. Die gasten zijn helemaal niet voor Portugal maar willen rellen.
Nee, ze willen o.a. jou op de kast hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima. Maar ga dan niet provoceren. Die gasten zijn helemaal niet voor Portugal maar willen rellen.
sorryquote:
Je moet de confrontatie ook niet aangaanquote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze voor portugal zijn, het gaat erom dat ze puur de confrontatie opzoeken.
Neuh. Ik vermaak me primaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, ze willen o.a. jou op de kast hebben.
En het lukt ze nog ook.
'En wie niet spring dat is een Mof', massaal tijdens de wel door Nederland gewonnen wedstrijden. Maar dat is geen provoceren natuurlijk, dat is grapuhggg.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar je Nederlanders provoceren nooit?
Moorden is geen criminaliteitquote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Als voorbeeld. Jij vind dat namelijk minder erg dan iemand uitschelden voor kutmarokkaan zoals je net al zei
Ik zal ff uitleggen wat ik hiermee bedoel, voor als je het weer niet snapt:
Moorden is minder erg dan discrimineren (dat zei jij net althans)
Daar gaat heel dit topic allang niet meer overquote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Ik open dan ook geen topique...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en toen ging jij een topic op fok! openen.
Waarom? om marokkanen zwart te maken
of had je nog een andere achterliggende gedachten?
is dit geen criminaliteit???????? mag je in marokko dan mensen legaal afslachten? dit is zeer zware criminaliteit gek!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Moorden is geen criminaliteit
criminaliteit bedoel ik ermee overlast en stelen
Er is geen bron, maar als je op een of ander kutschool zit waar die mensen wel zijn + in bepaalde buurten kom je ze ook tegen dan weet je heus wel dat bijna elke jonge maroc meedoet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou kom op met die bron dan, dat de hele marokkaanse gemeenschap op 11 sept feest viert.![]()
prcsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef knowall het volgende:
[..]
'En wie niet spring dat is een Mof', massaal tijdens de wel door Nederland gewonnen wedstrijden. Maar dat is geen provoceren natuurlijk, dat is grapuhggg.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Meki het volgende:
[..]
moorden is geen criminaliteitquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is dit geen criminaliteit???????? mag je in marokko dan mensen legaal afslachten? dit is zeer zware criminaliteit gek!
Als jij je handen voor je ogen doet, denk je dan ook nog dat men jou niet meer ziet?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Meki het volgende:
het is niet eens duidelijk of dit wel gebeurt is
het kan allemaal net zijn
want ik kan ook zomaar zeggen dat het andersom is gebeurt
Bontkragenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Er is geen bron, maar als je op een of ander kutschool zit waar die mensen wel zijn + in bepaalde buurten kom je ze ook tegen dan weet je heus wel dat bijna elke jonge maroc meedoet.
waarom? omdat het natuurlijk dik & vet is net zoals met bijv die fake bontkraag jassen, binnen no-time zag je elke maroc met zo'n bontkraag lopen.
alweer zo domme vooroordeelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Er is geen bron, maar als je op een of ander kutschool zit waar die mensen wel zijn + in bepaalde buurten kom je ze ook tegen dan weet je heus wel dat bijna elke jonge maroc meedoet.
waarom? omdat het natuurlijk dik & vet is net zoals met bijv die fake bontkraag jassen, binnen no-time zag je elke maroc met zo'n bontkraag lopen.
Dus daar heb je wel een probleem mee, mag ik aannemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
moorden is geen criminaliteit
maar een vorm van terrorisme zo zie ik dat
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja ja, dus iedere 'huis-tuin-en-keuken-moord' is terrorismequote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
moorden is geen criminaliteit
maar een vorm van terrorisme zo zie ik dat
daar mag keihard op getredenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus daar heb je wel een probleem mee, mag ik aannemen.
Maar overlast en stelen, dat is niet zo erg begrijp ik?
Dit topic gaat al lang niet meer over voetbal.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef I_will_be_heard het volgende:
Hahaha, die reacties. Wat een frusties, het is maar voetbal hoor.
Ik herken het wel, was bij een vriend van me in de buurt, en daar waren ook van die provocerende Marokkanen. Laat ze toch lekker, snap niet dat mensen zich daar druk om kunnen maken.
alweer vooroordeelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef dr-phil het volgende:
[..]
![]()
uuhm denk toch wel dat de criminele soortgenootjes van jou koning in stelen zijn
![]()
Juist gewoon lekker kortzichtig marokkaantjes bashenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dit topic gaat al lang niet meer over voetbal.
Precies, het gaat al een hele tijd nergens meer over.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dus is stelen minder erg dan er een denkbeeld op na houden. Ik snap dat niet en dat zal ik nooit snappen denk ik...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Meki het volgende:
[..]
daar mag keihard op getreden
ik heb liever crimineel zijn dan RACISTISCH worden
Ja ja, dus je benadeelt mensen liever op een concrete manier in plaats van dat je er een wellicht discutabele mening op nahoudt. Zo werkt dat niet in Nederland he, mening mag, andermans eigendom en integriteit daar blijf je vanaf.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Meki het volgende:
[..]
daar mag keihard op getreden
ik heb liever crimineel zijn dan RACISTISCH worden
Ach, dat zijn er 1 of 2, niet meteen in de calimerohouding gaan staan...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Juist gewoon lekker kortzichtig marokkaantjes bashen
Want ze hebben immers bondkraagjes.![]()
Racistisch zijn kan leiden tot een nieuwe Hitler en tot een nieuwe massamoordquote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus is stelen minder erg dan er een denkbeeld op na houden. Ik snap dat niet en dat zal ik nooit snappen denk ik...
en dat is dan de taak van Politie om dat te zorgenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef riley het volgende:
[..]
Ja ja, dus je benadeelt mensen liever op een concrete manier in plaats van dat je er een wellicht discutabele mening op nahoudt. Zo werkt dat niet in Nederland he, mening mag, andermans eigendom en integriteit daar blijf je vanaf.
Nee, maar door het voetbal is 'iedereen' nu blijkbaar zo geėmotioneerd dat ze zich verbaal onbegrensd uit te denken te kunnen leven op Marokkanen. In niet mis te verstane termen. Ontoelaatbaar wat mij betreft. Veel uitingen hier zijn nog strafbaar ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daarmee zou komen. De gebroeders 'als' en 'kan' heb ik niet zo veel mee. Alles kan. Maar het kan ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Racistisch zijn kan leiden tot een nieuwe Hitler en tot een nieuwe massamoord
Heb jij dat liever ?
Man, volgens mij heb ik nog geen onvertogen woord in m'n mond genomen. Niet zo generaliseren.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Nee, maar door het voetbal is 'iedereen' nu blijkbaar zo geėmotioneerd dat ze zich verbaal onbegrensd uit te denken te kunnen leven op Marokkanen. In niet mis te verstane termen. Ontoelaatbaar wat mij betreft.
De marokkanen zijn voor portugal so what. Als mijn collega voor feyenoord is, lag ik toch ook als ze van de graafschap verliezen. big deal.
jawel Racistisch = Geen respect hebben voor een landgenootquote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daarmee zou komen. De gebroeders 'als' en 'kan' heb ik niet zo veel mee. Alles kan. Maar het kan ook niet..
En dit slaat op wat van mijn reactie?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:53 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel Racistisch = Geen respect hebben voor een landgenoot
Inderdaad, en het is nu ook wel weer genoeg geweest zo onderhand.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |