En jouw volkje is niet racistisch?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Meki het volgende:
[..]
oow alweer een racist
schaam jullie je daar niet voor ??
Dat bedoel ik ook fok!'s knuffelmarokquote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
laten we het maar niet over Nederlandse hooligans hebben
die heb ik express buiten me post gehad
Hullie doen het, dus zullie mogen het ookquote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deze had ik niet gehoord![]()
Effe ontopic dan.
Dat Marokkanen opeens voor Portugal zijn is niet zo verrassend. Leedvermaak heet zoiets en daar doen wij allemaal aan.
Ik kan me herinneren hier op Fok dat een hele hoop mensen feest vierden toen Turkije en Marokko uitgeschakeld werden in de vorrondes voor de WK. Vond ik ook niet bepaald netjes.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deze had ik niet gehoord![]()
Effe ontopic dan.
Dat Marokkanen opeens voor Portugal zijn is niet zo verrassend. Leedvermaak heet zoiets en daar doen wij allemaal aan.
Ik kan me herinneren hier op Fok dat een hele hoop mensen feest vierden toen Turkije en Marokko uitgeschakeld werden in de vorrondes voor de WK. Vond ik ook niet bepaald netjes.
of we beginnen bij het probleem, bij jouw volk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dan moet je maar bij de Nederlandse overheid / recht zijn die wilt het zo
heb jij mij dat horen zeggenquote:
Zijn we ze gaan provoceren op straat?quote:
Wat heeft Meki daarmee te maken dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef cappp het volgende:
[..]
of we beginnen bij het probleem, bij jouw volk.
Ah, je mag wél crimineel zijn, maar de gevolgen daarvan wil je niet zien?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Meki het volgende:
ook al zouden Marokkanen crimineler zijn maar Nederlanders zijn racistischer dan ooit dan vindt ik nog erger . we gaan mensen zien als kakkerlakken en dat is pas fout
dit kan ook verzonnen bericht zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn we ze gaan provoceren op straat?
Dat durven "we" nietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn we ze gaan provoceren op straat?
quote:
zei ik ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, je mag wél crimineel zijn, maar de gevolgen daarvan wil je niet zien?
Waar ligt de grens dan? Bepaal jij dat? Blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hullie doen het, dus zullie mogen het ook.
Ik heb nog nooit met een shirt van een ander land aangelopen uit "leedvermaak" hoor. Ik ga ook niet in mijn Ajax shirt in Rotterdam lopen als Ajax gewonnen heeft.
Das geen leedvermaak, das provoceren!
Racist wel dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
zei ik ook niet
ik zei enkel racistisch zijn is erger dan crimineel
crimineel wordt je ook niet ZOMAAR
kan me niet schelen hoeveel jij verdientquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef cappp het volgende:
Jammer Meki, ik ga echt werken. Ik stop met deze discussie want ik ga binnen 4 uur meer verdienen dan jij dat bij de Appie doet![]()
Neen, het zit in je genenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
zei ik ook niet
ik zei enkel racistisch zijn is erger dan crimineel
crimineel wordt je ook niet ZOMAAR
De rest van jouw volk niet als ze dingen beginnen te jattenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef Meki het volgende:
[..]
kan me niet schelen hoeveel jij verdient
ik ben al tevreden met een brood op de plank
ook niet maar racist worden is een ergere daad die je niemand wenstquote:
gelukkig dat je dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |