racistisch worden ook ?quote:
Ik bepaal niets. Maar als je zoiets doet puur om te etteren ligt de fout bij JOU, niet bij degene die het irritant vindt. En NEE, het geeft absoluut geen recht tot geweld hoor. Dat zeker niet. Maar je vraagt om "wat een KUTVOLK" reacties als je dat doet. Doe het gewoon niet, klaar. Iedereen blij.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Bepaal jij dat? Blijkbaar wel.
Ja, nee, ho, ze komen natuurlijk *echt* maar 1 flesje AA sportdrink halen met z'n vijfen hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef cappp het volgende:
[..]
De rest van jouw volk niet als ze dingen beginnen te jatten![]()
is hij daar verantwoordelijk voor?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef cappp het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriendquote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef cappp het volgende:
[..]
Raar. Je mag wel iemand doodmaken als Marokaan, maar als ik dan kutmarokaan roep is dat ergerquote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef Meki het volgende:
[..]
ook niet maar racist worden is een ergere daad die je niemand wenst
Of je laat je gewoon niet opjagen door een stelletje relkneuzen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bepaal niets. Maar als je zoiets doet puur om te etteren ligt de fout bij JOU, niet bij degene die het irritant vindt. En NEE, het geeft absoluut geen recht tot geweld hoor. Dat zeker niet. Maar je vraagt om "wat een KUTVOLK" reacties als je dat doet. Doe het gewoon niet, klaar. Iedereen blij.
Kwestie van gezond verstand, maar goed, das ook wel weer HEEL erg veel gevraagd.
Als dat je algemene inslag is ben jij (en zij die jou opgevoed hebben) inderdaad geen ruk waard maar een respectloos stuk vreten.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
iedereen jat zelfs Oma en Opa jatten
en als jij een kans ziet van stelen doe jij dat ook
Dan heb jij echt een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid.. en dat is nou juist waardoor het fout gaatquote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Het is wel frappant wie op dat moment de relkneuzen staan.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of je laat je gewoon niet opjagen door een stelletje relkneuzen.
kutMarokkaan is gericht tegen alle Marokkaanse mensenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Raar. Je mag wel iemand doodmaken als Marokaan, maar als ik dan kutmarokaan roep is dat erger
Leedvermaak is nu eenmaal niet netjes en is voor veel mensen inderdaad te veel gevraagd om het niet te doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bepaal niets. Maar als je zoiets doet puur om te etteren ligt de fout bij JOU, niet bij degene die het irritant vindt. En NEE, het geeft absoluut geen recht tot geweld hoor. Dat zeker niet. Maar je vraagt om "wat een KUTVOLK" reacties als je dat doet. Doe het gewoon niet, klaar. Iedereen blij.
Kwestie van gezond verstand, maar goed, das ook wel weer HEEL erg veel gevraagd.
Denken al je makkers zo krom en dom?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Ach man, je weet dat we gelijk hebben. Loopt er een 14 jarige jongen over straat met de allernieuwste telefoon langs een groep maroc's dan is die 14jarige jongen ze telefoon kwijt.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ook een leugen
Elke volk heeft criminelen
Je doet hetquote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
kutMarokkaan is gericht tegen alle Marokkaanse mensen
Kutjoden is gericht tegen alle Joden
Tuuuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Zoals ik altijd zeg.. jaartje Marokko zou niet slecht zijn, daar leren ze dat gedoe echt wel afquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Dan heb jij echt een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid.. en dat is nou juist waardoor het fout gaat
schelden daar ben je goed inquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef riley het volgende:
[..]
Als dat je algemene inslag is ben jij (en zij die jou opgevoed hebben) inderdaad geen ruk waard maar een respectloos stuk vreten.
lui die rellen uitlokken, en lopen te provoceren zijn in mijn ogen kneuzen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel frappant wie op dat moment de relkneuzen staan.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Leedvermaak is nu eenmaal niet netjes en is voor veel mensen inderdaad te veel gevraagd om het niet te doen.
Meki,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
zal ik je zeggen vriend
Welke weblog?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Kijk even op de weblog, een en al leedvermaak.
dachten alle mensen maar zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
lui die rellen uitlokken, en lopen te provoceren zijn in mijn ogen kneuzen.
Of ze nou op klompen lopen en kaas eten of een baard hebben een couscous eten maakt niet uit.
Net zoals 100x per dag "kutnederlanders" te horen, gericht is tot alle Nederlanders.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |