rot jij maar ff naar Extreem rechtsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Robocock het volgende:
[..]jij bent een achtergesteld stuk tuig. Jij voegt helemaal niets toe aan deze maatschappij, rot aub zsm op naar een land met dezelfde normen en waarden als die jij hanteert.
weblog.fok.nlquote:
onzin en leugenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Net zoals 100x per dag "kutnederlanders" te horen, gericht is tot alle Nederlanders.
Feit is dus dat dat niet zo is. Bepaalde minderheden kunnen zich dat gedrag hier permitteren omdat wij te lullig zijn om in te grijpen. Jat maar eens iets op brutale wijze in Marokko, dan ben je aan de beurt gok ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef Robocock het volgende:
[..]jij bent een achtergesteld stuk tuig. Jij voegt helemaal niets toe aan deze maatschappij, rot aub zsm op naar een land met dezelfde normen en waarden als die jij hanteert.
Relschoppers zijn kneuzen. Marokkaanse relschoppers die blij mogen zijn dat ze hier uberhaupt zijn die Nederlanders op deze manier gaan provoceren zijn nog kneuziger...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
lui die rellen uitlokken, en lopen te provoceren zijn in mijn ogen kneuzen.
Of ze nou op klompen lopen en kaas eten of een baard hebben een couscous eten maakt niet uit.
is niet nodigquote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Meki,
Ik vroeg het net ookal, weerleg de boel eens met argumenten ipv continu met oneliners te smijten die als een tang op een varken (of schaap) slaan..
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef riley het volgende:
[..]
Feit is dus dat dat niet zo is. Bepaalde minderheden kunnen zich dat gedrag hier permitteren omdat wij te lullig zijn om in te grijpen. Jat maar eens iets op brutale wijze in Marokko, dan ben je aan de beurt gok ik.
enne ojah nog een iets, 11 september? ga je dan ook door de stad heenlopen 'yes yes het is weer 11 september' ja zeker want dat doen ze allemaal stelletje geiteneukers.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:30 schreef Meki het volgende:
[..]
kutMarokkaan is gericht tegen alle Marokkaanse mensen
Kutjoden is gericht tegen alle Joden
Is wel nodig, anders laat je alleen maar je eigen zwakte, onkunde en ongelijk zien. Bij deze geef je dus gewoon toe dat je fout zit omdat je het niet kunt weerleggenquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
jou dossier
quote:
kijk nu komen we ergens.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Relschoppers zijn kneuzen. Marokkaanse relschoppers die blij mogen zijn dat ze hier uberhaupt zijn die Nederlanders op deze manier gaan provoceren zijn nog kneuziger...
Mensen zijn nu eenmaalquote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
weblog.fok.nl
skoften.net
flabber.nl
elke willekeurige weblog staat vol leedvermaak.
ja natuurlijk vindt hij dat, want moordenaars gaan naar het paradijs! je weet toch..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Meki, je vind dus echt dat een racist slechter is dan een moordenaar.
Kijk hier begintquote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Relschoppers zijn kneuzen. Marokkaanse relschoppers die blij mogen zijn dat ze hier uberhaupt zijn die Nederlanders op deze manier gaan provoceren zijn nog kneuziger...
Dat zeg ik helemaal niet, ik weerleg alleen zijn punt dat zulk gedrag inherent is aan c.q normaal is in het land van afkomst, want dat is gewoon niet zo.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer.
Je wilt hier een marokkaanse wetgeving?
allemaalquote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef dr-phil het volgende:
[..]
enne ojah nog een iets, 11 september? ga je dan ook door de stad heenlopen 'yes yes het is weer 11 september' ja zeker want dat doen ze allemaal stelletje geiteneukers.
Dat er duizende mensen zijn omgekomen boeit niks nee dat is niet erg... ben je het ergens niet mee eens hier in nederland rot dan lekker op naar je eigen land mafketel.
Je kan hier alles flikke omdat er toch niks gedaan gaat worden maar je eigen pauper land is dat wel anders.
Nope. Staat ook nergens. Het gaat erom dat JUIST zij het doen, niet erom dat ZIJ het doen...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kijk nu komen we ergens.
Marokkanen zijn dus een soort van 2e rangs burgers in jouw ogen?
Nee, Provoceren is een soort van misbruik van de vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk hier begint
jij weigert Marokkaanse landgenoten te erkennen als Medelandgenoten
ze wonen immers hier ze dragen hierbij de economie
ook al steunen ze Portugal
en Provocatie is een soort vorm van vrijheids van meningsuiting
hoezo - is niet nodig bij hier op fok waarbij veel racisten rondlopequote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Is wel nodig, anders laat je alleen maar je eigen zwakte, onkunde en ongelijk zien. Bij deze geef je dus gewoon toe dat je fout zit omdat je het niet kunt weerleggen
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:35 schreef Meki het volgende:
en Provocatie is een soort vorm van vrijheids van meningsuiting
ik suggereer ook maar wat hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope. Staat ook nergens. Het gaat erom dat JUIST zij het doen, niet erom dat ZIJ het doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |