Dat komt omdat de hele familie weet waar je woont...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef cyberstalker het volgende:
Ze schijnen ook altijd je moeder te kennen.
Met ze 40'en tegen 20 man is ook stoer hoor, stelletje oranje jodenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kutjakkers.
Gaan ze na de nederlaag tegen Portugal ineens provocerend met een groep van 20 man mensen lopen uitdagen op een terras, terwijl de sfeer tot op dat moment rustig is.
Nee ze moeten weer gaan schelden: Kut Kaaskoppen, Kutnederlanders etc. etc. En dan vooral net gaan doen alsof ze voor Portugal zijn![]()
![]()
![]()
Gevolg: Groep van 40 tegen 20 en de politie moest erbij komen. De rust en gemoedelijkheid meteen verpest door dat strontvolk. Als ze zo anti-Nederland zijn waarom rotten ze dan niet gewoon terug op.
Kneuzenvolk![]()
![]()
![]()
Je hoeft je niet te schamen voor de feiten hoorquote:
Ik niet hoorquote:
Brandende wuppies...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om die gasten eens een paar wuppies door de strot te douwen.
Dat kunnen we dus doen met de wuppies! Zijn ze toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om die gasten eens een paar wuppies door de strot te douwen.
Hadden ze moeten afmeten op 20 tegen 20 ? Zielepoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Met ze 40'en tegen 20 man is ook stoer hoor, stelletje oranje joden![]()
Meki! Dat is discriminatie wat je nu zegt!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Als je het verschil tussen een turk en een marokaan niet zien heb je te veel gezopen dunkt me zoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Ja, het waren Koeweiti's. Je hebt weer gelijk Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
oow de TS kan blijkbaar zien welke afkomst ze hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meki! Dat is discriminatie wat je nu zegt!![]()
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internetquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hadden ze moeten afmeten op 20 tegen 20 ? Zielepoot.
Vuile tomatenplukker.
Ts zag het toch aan de homo-tasjesquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
ik ben voor Portugal nu omdat NL is uitgeschakeldquote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels het verschil wel tussen die jakkers.
En jij met je Portugese vlag: Ach het zegt genoeg over je soort he![]()
![]()
![]()
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.
kutmarokkaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Ringhio het volgende:
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internet [afbeelding]
Omdat ik je niet moet. Daarom.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zitquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Nee uit jou profiel wordt ik wijs hoe je heet en waar je vandaan komt. Beschuldig anderen niet als je zelf ook anoniem post.
Postlatale homo
Lekker goed nederlandsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Meki het volgende:
Ik ben geen soort ik ben individu bezig
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.
Als ze lopen te rellen zijn het marokkanen anders zijn het turken of arabieren.![]()
Bedoelde u: Marrakech?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lekker goed nederlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga terug naar Marakech.
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |