Dat komt omdat de hele familie weet waar je woont...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef cyberstalker het volgende:
Ze schijnen ook altijd je moeder te kennen.
Met ze 40'en tegen 20 man is ook stoer hoor, stelletje oranje jodenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kutjakkers.
Gaan ze na de nederlaag tegen Portugal ineens provocerend met een groep van 20 man mensen lopen uitdagen op een terras, terwijl de sfeer tot op dat moment rustig is.
Nee ze moeten weer gaan schelden: Kut Kaaskoppen, Kutnederlanders etc. etc. En dan vooral net gaan doen alsof ze voor Portugal zijn![]()
![]()
![]()
Gevolg: Groep van 40 tegen 20 en de politie moest erbij komen. De rust en gemoedelijkheid meteen verpest door dat strontvolk. Als ze zo anti-Nederland zijn waarom rotten ze dan niet gewoon terug op.
Kneuzenvolk![]()
![]()
![]()
Je hoeft je niet te schamen voor de feiten hoorquote:
Ik niet hoorquote:
Brandende wuppies...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om die gasten eens een paar wuppies door de strot te douwen.
Dat kunnen we dus doen met de wuppies! Zijn ze toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Tijd om die gasten eens een paar wuppies door de strot te douwen.
Hadden ze moeten afmeten op 20 tegen 20 ? Zielepoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Met ze 40'en tegen 20 man is ook stoer hoor, stelletje oranje joden![]()
Meki! Dat is discriminatie wat je nu zegt!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Als je het verschil tussen een turk en een marokaan niet zien heb je te veel gezopen dunkt me zoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Ja, het waren Koeweiti's. Je hebt weer gelijk Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
oow de TS kan blijkbaar zien welke afkomst ze hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meki! Dat is discriminatie wat je nu zegt!![]()
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internetquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hadden ze moeten afmeten op 20 tegen 20 ? Zielepoot.
Vuile tomatenplukker.
Ts zag het toch aan de homo-tasjesquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
ik ben voor Portugal nu omdat NL is uitgeschakeldquote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels het verschil wel tussen die jakkers.
En jij met je Portugese vlag: Ach het zegt genoeg over je soort he![]()
![]()
![]()
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.
kutmarokkaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Ringhio het volgende:
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internet [afbeelding]
Omdat ik je niet moet. Daarom.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zitquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Nee uit jou profiel wordt ik wijs hoe je heet en waar je vandaan komt. Beschuldig anderen niet als je zelf ook anoniem post.
Postlatale homo
Lekker goed nederlandsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Meki het volgende:
Ik ben geen soort ik ben individu bezig
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.
Als ze lopen te rellen zijn het marokkanen anders zijn het turken of arabieren.![]()
Bedoelde u: Marrakech?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lekker goed nederlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga terug naar Marakech.
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zit![]()
Topografiequote:
Ben jij trouwens opeens voor Zweden omdat ze lekkere wijven op de tribune hebben?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.
Dat is voor de laagdrempeligen in de maatschappij. De IQ 85'ers zeg maar.
je laat racistische uitspraken dus je bent een racistquote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef cappp het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet voor racisme maar als ik van die zielig typetjes zo als jij tegen kom, heb ik zin om mijn slingerschijt ergens anders te deponeren dan het toilet.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.
Nicequote:
Nee ?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ben jij trouwens opeens voor Zweden omdat ze lekkere wijven op de tribune hebben?![]()
oow dat mag ze doen maar ik ben niet vooroordelig of racistisch bezigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nice![]()
Verdonk zou jou dossier nog eens door moeten bladeren.
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Meki het volgende:
[..]
je laat racistische uitspraken dus je bent een racist
ontken het maar maar jou reply laat het duidelijk zien
Heb je je inburgeringscursus niet gehaald?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebben
of is dit weer vooroordelen![]()
Volgens mij snap jij het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ow dat snap je dan weer niet?
Dus zo'n übermensch ben je nou ook weer niet..
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dat mag ze doen maar ik ben niet vooroordelig of racistisch bezig
oow is dat waar - maar waarom worden ze racistischer ?~?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..
hoe maak ik ze racistisch ?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijk![]()
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijk![]()
Hou je bek kneusquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
oow is dat waar - maar waarom worden ze racistischer ?~?
ik verdedig de rechtvaardigheidquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Devlinsect het volgende:
En natuurlijk zijn hier weer mensen die zich moeten gaan verdedigen. Of niet Meki? En jij noemt jezelf Oranjefan? En dan gauw een ander land steunen? Lijkt me lastig hoor, opgroeien in een cultuur waaraan je een hekel aan hebt.
kleine letter Nquote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.
WHAHAHHAHA wat ben jij een gigantische kansloze kankeruser whahahquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Meki het volgende:
[..]
je laat racistische uitspraken dus je bent een racist
ontken het maar maar jou reply laat het duidelijk zien
Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Leraar Nederlands worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.
Ikke ook allochtoon zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
kleine letter N![]()
Niet zeiken als je er zelf ook niet goed in bent.
En "ze" blijven dit soort dingen doen om "ons" te provoceren. Wie is er dan fout bezig?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..
Laat ik dat niet doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Leraar Nederlands worden.![]()
juist.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En "ze" blijven dit soort dingen doen om "ons" te provoceren. Wie is er dan fout bezig?.
Er is geen marokkaan of turk oid die voor de wedstrijd voor Portugal was, en OPEENS zie je er overal in lopen. Dan VRAAG je toch om gevoelens van "kutvolk"?
Actie, reactie hoor.. "Ze" doen het zelf.... Niets mis met een Marokkaan in een Marokko shirt oid.
Dus door Marokkaanse butkoppen word jij racistischquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus door Marokkaanse butkoppen word jij racistisch
wat slim - dat deden ze ook in 1930
Net als de rest van zijn postsquote:
niet waar ik woon maar wel waar mijn huis woont.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat komt omdat de hele familie weet waar je woont...
Omdat jij maar ook anderen eens wat meer respect moeten gaan tonen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Durf je dat niet alleen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef NightH4wk het volgende:
Laten we er random een paar neersteken.
helaas komen deze regels zeer dichtbij bij zeer racistische daadquote:Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef dr-phil het volgende:
Turken heeft niemand last van
marocs iedereen heeft er last van, jullie denken dat jullie teveel macht hebben en helaas klopt dit ook geef ik toe.
Maar geloof me er gaat een tijd komen dat de meeste nederlanders jullie ZAT zijn maar ook echt ZAT.
Omdat je maroc bent denk je dat je veel kan maken... Vechtpartijtje daar? ooh wacht ik bel me broer op bel jij jouw broer op ali...je weet togh vechten...
Maar @ iedereen hier natuurlijk zijn niet alle maroc's slecht iedereen kent denk ik wel een paar aardige maroc's
Alleen het is net juist die kut jeugd, Oke ben zelf ook 17 maar weet er eventjes geen andere naam voor.
En maar door blijven gaan mensen op straat lastig vallen he, Gaat echt tijd worden in nederland voor harde veranderingen.
Geen gaypaleisjes meer voor jullie erbij bouwen, Strenge toezicht en vergunningen voor groenten & vlees winkels.
Het is echt veel te makkelijk gemaakt in nederland, Ken iemand die wou een coffeshop opstarten 40+er btw & nederlands. Helaas mocht dat niet door bepaalde redenen.
Klaar zo moet dat ook bij jullie,
Kunnen je ouders geen nederlands & nemen ze niet de moeite om nederland te leren dan direct de uitkering stop zetten.
Ben je zelf jongere & al meerdere malen in aanraking met politie geweest voor criminele praktijken ( grote praktijken dus geen fietsje jatte ofzo want dat doen wij nederlanders zelf ook wel ns ) dikke geld boete geven of inbeslag namen op spullen van de persoon.
Werkt dat nog niet en is persoon 18+ direct het land uit daaag diegene hebben we hier niet nodig
vriend,quote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
helaas komen deze regels zeer dichtbij bij zeer racistische daad
namelijk het apartheid voor een volk waarbij honderden criminelen zich schuldig maken moet een groep van miljoenen aan leiden
ik beschuldig nederlanders niet van racistisch maar individu zoals vele op fok die zijn extreem racistisch maar zoals jij het aankaart is het wel zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Omdat jij maar ook anderen eens wat meer respect moeten gaan tonen.
En stop eens met opmerken dat de NL'ers racistisch zijn. Ja het IS zo, stiekem willen 'we' jullie troublemakers hier helemaal niet, liefste zouden we jullie er allemaal uitschoppen. (iig een degelijk percentage wil dat)
Waar blijft die IP-ban danquote:
Nou ja, inkoppertje dan maarquote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef Meki het volgende:
[..]
helaas komen deze regels zeer dichtbij bij zeer racistische daad
namelijk het apartheid voor een volk waarbij honderden criminelen zich schuldig maken moet een groep van miljoenen aan leiden
Vriend het zijn jou medemensen en geen gastenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vriend,
als je hier op visite komt, hoor je je gewoon te gedragen. Doe je dit niet (zoals jij) dan moet je gewoon heel snel oprotten.
simpeler kan ik het niet uitleggen, klootviool
Ja, hoe zou dat komenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Wil je mij niet vergelijken met al dat kut uitschot.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Vriend het zijn jou medemensen en geen gasten
Het gebruik van jou en jouW is je net 5 min geleden uitgelegd...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Vriend het zijn jou medemensen en geen gasten
Ben niet racistisch.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef Meki het volgende:
[..]
ik beschuldig nederlanders niet van racistisch maar individu zoals vele op fok die zijn extreem racistisch maar zoals jij het aankaart is het wel zo
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vriend,
als je hier op visite komt, hoor je je gewoon te gedragen. Doe je dit niet (zoals jij) dan moet je gewoon heel snel oprotten.
simpeler kan ik het niet uitleggen, klootviool
Wat ik wou typen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben niet racistisch.
Heb alleen een probleem met jou landgenoten.
Hoor je ooit wat negatiefs over Surinamers, Chinezen etc. etc. Heel heel af en toe.
Grotendeels gaat het over jou soortgenoten.
Opbokken.
Ik hoor overigens veel over Nederlandse criminaliteit en Nederlandse moordenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben niet racistisch.
Heb alleen een probleem met jou landgenoten.
Hoor je ooit wat negatiefs over Surinamers, Chinezen etc. etc. Heel heel af en toe.
Grotendeels gaat het over jou soortgenoten.
Opbokken.
Ja sorry het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf het echt grappig vinden dat mensen, die hier geboren en getogen zijn nog steeds als "op visite" aangemerkt worden.quote:
oow alweer een racistquote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wil je mij niet vergelijken met al dat kut uitschot.
De verhouding nederlanders-marokkanen is wel een verschil, geitbewoner. als 500.000 marokkanen crimineel zijn, is dat bijna de helft. Als 500.000 nederlanders crimineel zijn is dat een stuk minder, daarom is er ook meer nederlandse criminaliteit, omdat we met zijn miljoenen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoor overigens veel over Nederlandse criminaliteit en Nederlandse moorden
ben ik dan racistisch tegen Nederlanders NEE
jij wel - jij denkt alleen Marokkanen brengen problemen mee . Nee Turken ook massaal - alleen is er weinig media aandacht voor enkel voor Marokkanen .
Chinezen herken je nog het smokkelen van mensen ?![]()
Als je een bepaalde groep haat voor problemen van indivudu dan ben je een racist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |