quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Ringhio het volgende:
Tsja, het verbaast me niet eens.. en wie is er nou een zielepoot, als je echt zo stoer had geweest had je al die 20 Marokkanen helemaal de kanker ingeslagen in plaats van lekker anoniem te gaan liggen janken op internet [afbeelding]
Omdat ik je niet moet. Daarom.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef Meki het volgende:
wat goed dat de TS het gelijk weet dat het Marokkanen waren terwijl elke Arabier of Turk allemaal op elkaar lijken
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zitquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Nee uit jou profiel wordt ik wijs hoe je heet en waar je vandaan komt. Beschuldig anderen niet als je zelf ook anoniem post.
Postlatale homo
Lekker goed nederlandsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Meki het volgende:
Ik ben geen soort ik ben individu bezig
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ? , waarom vertrek jij hier niet vandaan
Gelukkig heb jij het daar niet voor het zeggen![]()
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is toch gemakkelijk om het verschil te zien... Meki.
Als ze lopen te rellen zijn het marokkanen anders zijn het turken of arabieren.![]()
Bedoelde u: Marrakech?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lekker goed nederlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga terug naar Marakech.
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:49 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het gaat me erom dat je op dat terras zo'n grote muil had moeten hebben als het je dwars zit![]()
Topografiequote:
Ben jij trouwens opeens voor Zweden omdat ze lekkere wijven op de tribune hebben?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die me snel laat provoceren. Ik erger me er aan, maar ik sla niet iemand voor 2 woorden op zijn gezicht.
Dat is voor de laagdrempeligen in de maatschappij. De IQ 85'ers zeg maar.
je laat racistische uitspraken dus je bent een racistquote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef cappp het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet voor racisme maar als ik van die zielig typetjes zo als jij tegen kom, heb ik zin om mijn slingerschijt ergens anders te deponeren dan het toilet.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Waarom vertrek je niet uit dit land en neem je je broeders mee? Ik had het graag zo gezien. Wat mij betreft ben je hier geen seconde welkom vriend.
Nicequote:
Nee ?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ben jij trouwens opeens voor Zweden omdat ze lekkere wijven op de tribune hebben?![]()
oow dat mag ze doen maar ik ben niet vooroordelig of racistisch bezigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nice![]()
Verdonk zou jou dossier nog eens door moeten bladeren.
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Meki het volgende:
[..]
je laat racistische uitspraken dus je bent een racist
ontken het maar maar jou reply laat het duidelijk zien
Heb je je inburgeringscursus niet gehaald?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de TS kan blijkbaar zien welke nationaliteit mensen hebben
of is dit weer vooroordelen![]()
Volgens mij snap jij het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ow dat snap je dan weer niet?
Dus zo'n übermensch ben je nou ook weer niet..
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dat mag ze doen maar ik ben niet vooroordelig of racistisch bezig
oow is dat waar - maar waarom worden ze racistischer ?~?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..
hoe maak ik ze racistisch ?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijk![]()
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou worden Nederlanders racistisch. En ik geef hen goed gelijk![]()
Hou je bek kneusquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
oow is dat waar - maar waarom worden ze racistischer ?~?
ik verdedig de rechtvaardigheidquote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Devlinsect het volgende:
En natuurlijk zijn hier weer mensen die zich moeten gaan verdedigen. Of niet Meki? En jij noemt jezelf Oranjefan? En dan gauw een ander land steunen? Lijkt me lastig hoor, opgroeien in een cultuur waaraan je een hekel aan hebt.
kleine letter Nquote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.
WHAHAHHAHA wat ben jij een gigantische kansloze kankeruser whahahquote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef Meki het volgende:
[..]
je laat racistische uitspraken dus je bent een racist
ontken het maar maar jou reply laat het duidelijk zien
Op maandag 26 juni 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Leraar Nederlands worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals jij, leer jij ook eens Nederlands.
Ikke ook allochtoon zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
kleine letter N![]()
Niet zeiken als je er zelf ook niet goed in bent.
En "ze" blijven dit soort dingen doen om "ons" te provoceren. Wie is er dan fout bezig?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Idd nl's worden met de dag racistischer, dus..
Laat ik dat niet doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? Leraar Nederlands worden.![]()
juist.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En "ze" blijven dit soort dingen doen om "ons" te provoceren. Wie is er dan fout bezig?.
Er is geen marokkaan of turk oid die voor de wedstrijd voor Portugal was, en OPEENS zie je er overal in lopen. Dan VRAAG je toch om gevoelens van "kutvolk"?
Actie, reactie hoor.. "Ze" doen het zelf.... Niets mis met een Marokkaan in een Marokko shirt oid.
Dus door Marokkaanse butkoppen word jij racistischquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus door Marokkaanse butkoppen word jij racistisch
wat slim - dat deden ze ook in 1930
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |