quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef dr-phil het volgende:
[..]
enne ojah nog een iets, 11 september? ga je dan ook door de stad heenlopen 'yes yes het is weer 11 september' ja zeker want dat doen ze allemaal stelletje geiteneukers.
Dat er duizende mensen zijn omgekomen boeit niks nee dat is niet erg... ben je het ergens niet mee eens hier in nederland rot dan lekker op naar je eigen land mafketel.
Je kan hier alles flikke omdat er toch niks gedaan gaat worden maar je eigen pauper land is dat wel anders.
jij ziet ze zoquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope. Staat ook nergens. Het gaat erom dat JUIST zij het doen, niet erom dat ZIJ het doen...
Hoe zie ik ze?quote:
Nee dat bedoelt ie toch ook niet, Hij wil ermee duidelijk maken dat je je aan regels hebt te houden.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer.
Je wilt hier een marokkaanse wetgeving?
dit is nu wat ik bedoel meki, je snapt er de ballen niet vanquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo - is niet nodig bij hier op fok waarbij veel racisten rondlope
nee kijk maar Hirsi Ali zij provoceert dat MAGquote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Jezus man
Staat dit in de Koran, zulke dingen?
Hij gaat zo met een bron komen dat 11/9 een nationale feestdag is bij onze marokkaanse medelanders zoniet dan hoop ik dat hij z'n excuus aan komt bieden wat ik niet verwacht overigens want het is natuurlijk veel makkelijker om hier hard te gaan lopen schreeuwen en marokkanen beledigen wat ze op straat niet durven.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Schelden weer - eigenschap zeker
hoe haal het in je hoofd om 11/9 bij te halen ???
Marokkanen als tweede rangs burgersquote:
Tuurlijk, kruip maar in je Calimero-rolquote:Op maandag 26 juni 2006 15:36 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo - is niet nodig bij hier op fok waarbij veel racisten rondlope
Hoe ik het haal in m'n hoofd? omdat dat toevallig in me opkwam de feestvierende kut marocjes door de straten & op school jee het is weer 11 septemberquote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga je op mij schietenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Nee dat bedoelt ie toch ook niet, Hij wil ermee duidelijk maken dat je je aan regels hebt te houden.
In marokko is dat wel anders, hier krijg je maar een zielig boete of helemaal in de meeste gevallen helemaal niks!
Als ik de macht had dan had je zou je nu opweg zijn met je soortgenootjes in een klein motorbootje naar je eigen land.
Keer je dan om gelijk afschieten, wie niet luisteren wil moet maar voelen
Ik vind wat Hirsi Ali doet ook niet altijd even zozo hoor. Maar om dat nu provoceren te noemenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee kijk maar Hirsi Ali zij provoceert dat MAG
en als Marokkanen dat doen is het weer fout
Zeg, hou eens gauw je bek aap, je beledigt mijn volk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen als tweede rangs burgers
niet enkel jij maar 80 % van fok
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Nee dat bedoelt ie toch ook niet, Hij wil ermee duidelijk maken dat je je aan regels hebt te houden.
In marokko is dat wel anders, hier krijg je maar een zielig boete of helemaal in de meeste gevallen helemaal niks!
Als ik de macht had dan had je zou je nu opweg zijn met je soortgenootjes in een klein motorbootje naar je eigen land.
Keer je dan om gelijk afschieten, wie niet luisteren wil moet maar voelen
Waar zeg ik datquote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen als tweede rangs burgers
niet enkel jij maar 80 % van fok
Nou kom op met die bron dan, dat de hele marokkaanse gemeenschap op 11 sept feest viert.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Hoe ik het haal in m'n hoofd? omdat dat toevallig in me opkwam de feestvierende kut marocjes door de straten & op school jee het is weer 11 september
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:40 schreef Woutey het volgende:
Meki, je moet gewoon opkanker hier en neem de rest van die kankerkutmarokanen van je ook maar mee. Debiel.
Als voorbeeld. Jij vind dat namelijk minder erg dan iemand uitschelden voor kutmarokkaan zoals je net al zeiquote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Van haar ben ik anders ook allerminst gecharmeerd. Niet altijd meteen er vanuit gaan dat mensen inconsequent zijn he!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee kijk maar Hirsi Ali zij provoceert dat MAG
prcs.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Laat ze lekker voor Portugal zijn zeg, big deal.
Prima. Maar ga dan niet provoceren. Die gasten zijn helemaal niet voor Portugal maar willen rellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Laat ze lekker voor Portugal zijn zeg, big deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |