Het gaat er niet om dat ze voor portugal zijn, het gaat erom dat ze puur de confrontatie opzoeken.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Laat ze lekker voor Portugal zijn zeg, big deal.

en toen ging jij een topic op fok! openen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima. Maar ga dan niet provoceren. Die gasten zijn helemaal niet voor Portugal maar willen rellen.

Nee, ze willen o.a. jou op de kast hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima. Maar ga dan niet provoceren. Die gasten zijn helemaal niet voor Portugal maar willen rellen.

sorryquote:

Je moet de confrontatie ook niet aangaanquote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze voor portugal zijn, het gaat erom dat ze puur de confrontatie opzoeken.

Neuh. Ik vermaak me primaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, ze willen o.a. jou op de kast hebben.
En het lukt ze nog ook.

'En wie niet spring dat is een Mof', massaal tijdens de wel door Nederland gewonnen wedstrijden. Maar dat is geen provoceren natuurlijk, dat is grapuhggg.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar je Nederlanders provoceren nooit?

Moorden is geen criminaliteitquote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Als voorbeeld. Jij vind dat namelijk minder erg dan iemand uitschelden voor kutmarokkaan zoals je net al zei
Ik zal ff uitleggen wat ik hiermee bedoel, voor als je het weer niet snapt:
Moorden is minder erg dan discrimineren (dat zei jij net althans)

Daar gaat heel dit topic allang niet meer overquote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef popolon het volgende:
Wat een topic.
Laat ze lekker voor Portugal zijn zeg, big deal.

Ik open dan ook geen topique...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en toen ging jij een topic op fok! openen.
Waarom? om marokkanen zwart te maken
of had je nog een andere achterliggende gedachten?

is dit geen criminaliteit???????? mag je in marokko dan mensen legaal afslachten? dit is zeer zware criminaliteit gek!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Moorden is geen criminaliteit
criminaliteit bedoel ik ermee overlast en stelen

Er is geen bron, maar als je op een of ander kutschool zit waar die mensen wel zijn + in bepaalde buurten kom je ze ook tegen dan weet je heus wel dat bijna elke jonge maroc meedoet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou kom op met die bron dan, dat de hele marokkaanse gemeenschap op 11 sept feest viert.![]()

prcsquote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef knowall het volgende:
[..]
'En wie niet spring dat is een Mof', massaal tijdens de wel door Nederland gewonnen wedstrijden. Maar dat is geen provoceren natuurlijk, dat is grapuhggg.

quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Meki het volgende:
[..]

moorden is geen criminaliteitquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is dit geen criminaliteit???????? mag je in marokko dan mensen legaal afslachten? dit is zeer zware criminaliteit gek!

Als jij je handen voor je ogen doet, denk je dan ook nog dat men jou niet meer ziet?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Meki het volgende:
het is niet eens duidelijk of dit wel gebeurt is
het kan allemaal net zijn
want ik kan ook zomaar zeggen dat het andersom is gebeurt

Bontkragenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Er is geen bron, maar als je op een of ander kutschool zit waar die mensen wel zijn + in bepaalde buurten kom je ze ook tegen dan weet je heus wel dat bijna elke jonge maroc meedoet.
waarom? omdat het natuurlijk dik & vet is net zoals met bijv die fake bontkraag jassen, binnen no-time zag je elke maroc met zo'n bontkraag lopen.

alweer zo domme vooroordeelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Er is geen bron, maar als je op een of ander kutschool zit waar die mensen wel zijn + in bepaalde buurten kom je ze ook tegen dan weet je heus wel dat bijna elke jonge maroc meedoet.
waarom? omdat het natuurlijk dik & vet is net zoals met bijv die fake bontkraag jassen, binnen no-time zag je elke maroc met zo'n bontkraag lopen.

Dus daar heb je wel een probleem mee, mag ik aannemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
moorden is geen criminaliteit
maar een vorm van terrorisme zo zie ik dat

quote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef Meki het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |