Ja ja, dus iedere 'huis-tuin-en-keuken-moord' is terrorismequote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
moorden is geen criminaliteit
maar een vorm van terrorisme zo zie ik dat
daar mag keihard op getredenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus daar heb je wel een probleem mee, mag ik aannemen.
Maar overlast en stelen, dat is niet zo erg begrijp ik?
Dit topic gaat al lang niet meer over voetbal.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef I_will_be_heard het volgende:
Hahaha, die reacties. Wat een frusties, het is maar voetbal hoor.
Ik herken het wel, was bij een vriend van me in de buurt, en daar waren ook van die provocerende Marokkanen. Laat ze toch lekker, snap niet dat mensen zich daar druk om kunnen maken.
alweer vooroordeelquote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef dr-phil het volgende:
[..]
![]()
uuhm denk toch wel dat de criminele soortgenootjes van jou koning in stelen zijn
![]()
Juist gewoon lekker kortzichtig marokkaantjes bashenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dit topic gaat al lang niet meer over voetbal.
Precies, het gaat al een hele tijd nergens meer over.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dus is stelen minder erg dan er een denkbeeld op na houden. Ik snap dat niet en dat zal ik nooit snappen denk ik...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Meki het volgende:
[..]
daar mag keihard op getreden
ik heb liever crimineel zijn dan RACISTISCH worden
Ja ja, dus je benadeelt mensen liever op een concrete manier in plaats van dat je er een wellicht discutabele mening op nahoudt. Zo werkt dat niet in Nederland he, mening mag, andermans eigendom en integriteit daar blijf je vanaf.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Meki het volgende:
[..]
daar mag keihard op getreden
ik heb liever crimineel zijn dan RACISTISCH worden
Ach, dat zijn er 1 of 2, niet meteen in de calimerohouding gaan staan...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Juist gewoon lekker kortzichtig marokkaantjes bashen
Want ze hebben immers bondkraagjes.![]()
Racistisch zijn kan leiden tot een nieuwe Hitler en tot een nieuwe massamoordquote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus is stelen minder erg dan er een denkbeeld op na houden. Ik snap dat niet en dat zal ik nooit snappen denk ik...
en dat is dan de taak van Politie om dat te zorgenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef riley het volgende:
[..]
Ja ja, dus je benadeelt mensen liever op een concrete manier in plaats van dat je er een wellicht discutabele mening op nahoudt. Zo werkt dat niet in Nederland he, mening mag, andermans eigendom en integriteit daar blijf je vanaf.
Nee, maar door het voetbal is 'iedereen' nu blijkbaar zo geėmotioneerd dat ze zich verbaal onbegrensd uit te denken te kunnen leven op Marokkanen. In niet mis te verstane termen. Ontoelaatbaar wat mij betreft. Veel uitingen hier zijn nog strafbaar ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daarmee zou komen. De gebroeders 'als' en 'kan' heb ik niet zo veel mee. Alles kan. Maar het kan ook niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Racistisch zijn kan leiden tot een nieuwe Hitler en tot een nieuwe massamoord
Heb jij dat liever ?
Man, volgens mij heb ik nog geen onvertogen woord in m'n mond genomen. Niet zo generaliseren.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Nee, maar door het voetbal is 'iedereen' nu blijkbaar zo geėmotioneerd dat ze zich verbaal onbegrensd uit te denken te kunnen leven op Marokkanen. In niet mis te verstane termen. Ontoelaatbaar wat mij betreft.
De marokkanen zijn voor portugal so what. Als mijn collega voor feyenoord is, lag ik toch ook als ze van de graafschap verliezen. big deal.
jawel Racistisch = Geen respect hebben voor een landgenootquote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je daarmee zou komen. De gebroeders 'als' en 'kan' heb ik niet zo veel mee. Alles kan. Maar het kan ook niet..
En dit slaat op wat van mijn reactie?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:53 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel Racistisch = Geen respect hebben voor een landgenoot
Inderdaad, en het is nu ook wel weer genoeg geweest zo onderhand.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |