Ja, haar buik was ECHT indrukwekkend.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Martineke het volgende:
sjeez 62 cmdan is het indd niet erg raar nee als jullie beiden al groot zijn en het in the family zit. dat is hier ook het geval
Op zich heb ik niets te klagen als ik jullie soms zo hoor. Ik ben redelijk mobiel (alhoewel fietsen beter gaat dan lopen), slaap prima de laatste dagen en voel me vooral mentaal goed. Het enige vervelende zijn die harde buiken die ik echt zat ben. Ze worden pijnlijk omdat het er zoveel zijn en ze belemmeren in mijn mogelijkheden. Maar ja, als dat alles isquote:Op maandag 26 juni 2006 14:29 schreef Belana het volgende:
sjak, hoe hou jij het? ik begin er echt genoeg van te krijgen en dat terwijl ik weet dat het nog weken kan duren....
bij ET sjakquote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef sjak het volgende:
Het bed staat bij ons nog niet in de hoogte, moeten we wel gaan doen eigenlijk, ik heb alleen te weinig klossen gehaald bij de thuiszorg. We hebben gisteren nog wel een matrasbeschermer neergelegd.
Waar kan ik voor de eerste tekenen voor zo'n makkelijke bevalling?
MIjn bevalling was makkelijk Sjak. Wel ingeleid maar het ging supersnel en heel makkelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:17 schreef sjak het volgende:
Het bed staat bij ons nog niet in de hoogte, moeten we wel gaan doen eigenlijk, ik heb alleen te weinig klossen gehaald bij de thuiszorg. We hebben gisteren nog wel een matrasbeschermer neergelegd.
Waar kan ik voor de eerste tekenen voor zo'n makkelijke bevalling?
inderdaad beter maar niet op rekenen, dan stelt het je zo teleur als het niet zo isquote:Op maandag 26 juni 2006 14:39 schreef Belana het volgende:
dat soort opmerkingen krijg ik gelukkig niet, dus dat scheelt wel. alleen Nick denkt de hele tijd dat het vroeger komt en ziet overal tekens in en dan moet ik weer zeggen: dat zegt niks schat...
Mijn moeder hoopt voor me dat het vroeger komt, dat deed ik zelf ook schijnt, ik wilde er 2 weken eerder uit dan gepland, maar ik reken daar niet op.
Ik vond gisteravond op dat hoge bed kruipen wel heel confronterend, komt ook omdat er dan een hoop herinneringen boven komen. We hopen allebei wel heel erg dat deze thuis geboren wordt
Vervelend dat je bezorgd aan het worden bent. Het is toch vrij gebruikelijk dat de baby op het laatst wat rustiger wordt? Ik hoop voor je dat alles gewoon oke is en de baby zich aan het voorbereiden is om de wijde wereld in te gaan!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef nanalune het volgende:
Cashebbehebbehebbe
![]()
Vandaag APK bij de VK gehad.. eerste bloeddrukmeting was erg hoog, maar na een paar minuten was het weer gezakt..
Ook moet ik nu 24 uur lang de bwegingen bij houden , omdat ze toch vond dat ik hem,/haar regelmatiger moest voelen..ik begin nu dus wel bezorgd te worden , want nu 2 uur later heb ik hem/haar maar 2 keer gevoeld.. hartje liep wel goed.
Verder alles rustig in de buik, wel wat gevoelig... Probeer wel vertrouwen te hebben in beebie deze laatste loodjes.. heb het idee dat stress averechts werkt ( naja weet ik wel zeker natuurlijk )
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef cattie het volgende:
[..]
Vervelend dat je bezorgd aan het worden bent. Het is toch vrij gebruikelijk dat de baby op het laatst wat rustiger wordt? Ik hoop voor je dat alles gewoon oke is en de baby zich aan het voorbereiden is om de wijde wereld in te gaan!
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef dutchie het volgende:
Wow, ook Belana en Sjak hebben meldplicht nu.
O jongens, het is zo leuk hč.
Belaan en E.T. heb ik jullie al bedankt voor jullie lieve sms-jes en de 'verslaggeving' van Cas zijn geboorte? Hele dikke
En over dat die 2e vaak zwaarder is, nou hier mooi niet. Léon was 2 weken en 1 dag te vroeg en woog 3585 gram en Cas is 11 dagen over tijd en woog 3555 gram. (sinds vandaag al 50 gram over zijn geboortegewicht.slagroom!
)
O ja, om jullie nog lekkerder te maken:
[afbeelding]
heej, jij toch ook nog een echo! Ik hoop dat ie goed ligt, maar dat zal heus wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef sjak het volgende:
Ook hier weer goedgekeurd!
Ze heeft even gekeken of ik nog geen ontsluiting heb, maar nee hoor. De baby ligt ook nog niet helemaal goed ingedaald en ze twijfelde een klein beetje of ze nu het hoofdje of de billen voelde. Donderdag mag ik dus weer voor een echo om te kijken hoe ie ligt. Bloeddruk etc. verder allemaal goed en volgende week weer een nieuwe afspraak.
Het was wel heel vreemd toen ze zei dat ik al bijna 38 weken was...net of het niet over mij ging
Jeetje Xanthe, het is nog wel onzeker zo hé? Jammer dat de echo je ook geen zekerheid kon geven. Heb je de mogelijkheid om het rustg aan te doen zodat je de tijd kunt nemen om lekker te liggen en te voelen?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:52 schreef Xanthe het volgende:
Hier een goede bloeddruk en pols , geen blaasontsteking en ten aanzien van een rustig kindje kon ze weinig zeggen. Ze heeft even een echo gemaakt , maar daaruit kon ze zelf niets opmaken er was slechts 1 iemand in de praktijk die alleen een termijn echo kan maken en voor de rest kunnen ze niet beoordelen of het een gezond kindje is of niet. Er is wel beweging maar niet echt veel.
Als dit de komende week blijft aanhouden moet ik bellen en stuurt ze me door naar het ziekenhuis voor een CTG en nogmaals en echo.
Ik doe al best rustig aan , sta rond 9 uur op samen met Isis dan gaan we samen wat eten en gaat zij rustig spelen / tv kijken en zit ik vaak rustig op de stoel met mijn laptopje hier even bij te lezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef nanalune het volgende:
[..]
Jeetje Xanthe, het is nog wel onzeker zo hé? Jammer dat de echo je ook geen zekerheid kon geven. Heb je de mogelijkheid om het rustg aan te doen zodat je de tijd kunt nemen om lekker te liggen en te voelen?
Waaah Dutch, wat een poepie! Ik wil ook! NU!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef dutchie het volgende:
Wow, ook Belana en Sjak hebben meldplicht nu.
O jongens, het is zo leuk hč.
Belaan en E.T. heb ik jullie al bedankt voor jullie lieve sms-jes en de 'verslaggeving' van Cas zijn geboorte? Hele dikke
En over dat die 2e vaak zwaarder is, nou hier mooi niet. Léon was 2 weken en 1 dag te vroeg en woog 3585 gram en Cas is 11 dagen over tijd en woog 3555 gram. (sinds vandaag al 50 gram over zijn geboortegewicht.slagroom!
)
O ja, om jullie nog lekkerder te maken:
[afbeelding]
Dat wilde ik bijna ook al zeggen!! Wat een mooi mannetje Dutch!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Waaah Dutch, wat een poepie! Ik wil ook! NU!
Ik ben er uitzendkracht na jaren werkloosheid. Dus met de vuist op tafel slaan en bulken dak niks meer doe durf ik gewoon niet. Ik heb het duidelijk genoeg gebracht, meerdere keren, en nu houdt het gewoon op bij de eerste de beste harde buik of bekkenpijntje dat ik voel. Ik ga lekker op mijn gemak aan het werk dat ik aankan en de rest versloft maar lekker. De zachte aanpak en er zo lang mogelijk blijven zitten, zeg maarquote:Op maandag 26 juni 2006 20:11 schreef Belana het volgende:
sjees wat achterlijk mwanaIk zou het denk ik uberhaupt al weigeren op die manier. Laat ze het lekker uitzoeken zeg!
tssssquote:Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben er uitzendkracht na jaren werkloosheid. Dus met de vuist op tafel slaan en bulken dak niks meer doe durf ik gewoon niet. Ik heb het duidelijk genoeg gebracht, meerdere keren, en nu houdt het gewoon op bij de eerste de beste harde buik of bekkenpijntje dat ik voel. Ik ga lekker op mijn gemak aan het werk dat ik aankan en de rest versloft maar lekker. De zachte aanpak en er zo lang mogelijk blijven zitten, zeg maar
Leuk is anders , maar goed we wachten nog 3 daagjes af en is het dan nog zoals het nu is weet ik dat ik naar de gyn gestuurd word.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Xanthe lijkt me best wel een onzekere periode
Zou je schildklier kunnen zijn. Die moet veel harder werken in de zwangerschap, en kan daar dus van opzetten. Vooral als je een vrij slanke hals hebt kun je dat gaan voelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef PM-girl het volgende:
Hier heb ik een nieuwe, vreemde klacht?! Sinds gisteren avond heb ik een gek gevoel in mijn keel.slokdarm. Alsof er iets dwars zit, daar lijkt het althans op, maar het is anders want dat heb ik wel eens gehad. Het lijkt alsof er ook iets omhoog komt, maar het is ook weer anders dan maagzuur. Ook een beetje een beklemmend gevoel om de slokdarm. Heel vreemd. Het is ook niet constant aanwezig.
Wie herkent dit?? (haha mijn vaste vraag geloof ik!)
Oh Belaantje, de tweede gaat čcht een stuk makkelijker hoor!!! en nummer drie doe je gewoon tijdens de boodschappen doorquote:Op maandag 26 juni 2006 15:32 schreef Belana het volgende:
ik merk ook dat hoe meer genoeg ik er van heb, hoe meer ik genoegen wil nemen met de pijn van de bevalling, dus das goed
idd, wat een uber kjoet mannetje dutch
Ok, dankjewel! KUn je ergens anders aan merken of voelen dat het je schildklier is?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:03 schreef Leah het volgende:
[..]
Zou je schildklier kunnen zijn. Die moet veel harder werken in de zwangerschap, en kan daar dus van opzetten. Vooral als je een vrij slanke hals hebt kun je dat gaan voelen.
Als het blijft zou ik wel even kontakt op nemen met je HA.
quote:Heel vroeger, nog ver voor de zwangerschapstesten bonden vrouwen een grasspriet oid om hun nek, knapte dat dan was je zwanger
Als je niet zwanger bent kun je je behoorlijk beroerd en opgejaagd gaan voelen, maar ik weet niet hoe dat in de zwangerschap is.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, dankjewel! KUn je ergens anders aan merken of voelen dat het je schildklier is?
[..]
Nee klopt, ik kijk het aan en als het eind van de week nog niet weg is, ff bellen! dankjewel!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:15 schreef Leah het volgende:
[..]
Als je niet zwanger bent kun je je behoorlijk beroerd en opgejaagd gaan voelen, maar ik weet niet hoe dat in de zwangerschap is.
Toevallig kreeg ik na de bevalling last van mijn schildklier, vandaar dat ik dit zo even op kan lepelen, maar ik ben geen arts en ik zou er zeker even naar laten kijken als het blijft.
Niet dat ik denk dat het iets is, maar ik weet ook niet wat normaal is, en wat niet.
Alsof ik continue heel erg gestressed was, dat gevoel van als je heel erg hebt moeten rennen om de trein te halen, en dan nog maar net haalt. Alleen dan als ik gewoon rustig op de bank zatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:13 schreef PM-girl het volgende:
Het 'keelgevoel' lijkt wat minder te zijn, maar dat was gisteren ook aan het begin van de dag. Leah, wat bedoelde je eigenlijk precies met opgejaagd gevoel door je schildklier?
dan moet deze wel goed om indalen... dus niet eigenwijs doen zoals Liam en met het gezichtje omhoog naar buiten willenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh Belaantje, de tweede gaat čcht een stuk makkelijker hoor!!! en nummer drie doe je gewoon tijdens de boodschappen door![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:48 schreef Misticle_lightning het volgende:
...een kleine dondersteen die de hele tijd maar weer ronddenderd in mijn buik en maar niet wil gaan liggen zoals het moet.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef dutchie het volgende:
(..)
Cattie, hoe voel je je nu? Ik weet nog hoe ongeduldig je bent, maar kun je daar nu nog een beetje mee omgaan of is het je teveel?
Leah, ja het herstel gaat heel voorspoedig. Je merkt echt dat je iedere dag een forse sprong vooruit maakt. Heerlijk is dat. Vandaag voor de laatste dag hulp (die is lief!!!) en vanmiddag zijn Cas en ik alleen. Léon is bij oma. Maar ik heb er zelfs zin in om lekker alleen met Cas te zijn. Zie er absoluut niet tegenop.
Woei, sommige dames hier bouwen echt beren!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:29 schreef Martineke het volgende:
Cas mooie vent
ook hier was de tweede niet zwaarder dan de eerste, Maxim 5170 met 55 cm, Romijn 4620 met 52 cm
Heel normaal! Niet minder erg dan hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:59 schreef cattie het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!![]()
Vandaag gaat het tot nu toe wel, ik voel me wel redelijk. Gisteren ging het even absoluut niet en had ik ook een vreselijke hormonale huilbui. Ik werd ook opeens heel bang voor de bevalling en alle veranderingen in ons leven (of ik wel een goede moeder zal zijn enzo). Gelukkig heeft mijn man me toen wel weer op de rails gekregen.
Heel veel plezier vandaag met Cas!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:02 schreef kozakken het volgende:
...
Dat is ook zo dubbel, met het kindje lijkt alles goed te gaan. Alleen de verpakking is nogal gammel.
...
Dat bouwen van een hut klinkt ook wel erg leuk!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heel normaal! Niet minder erg dan hoor
Hier ook bij de derde soms twijfels en hormonaal gestoorde gedachten. Val ik uit tegen één van mijn trollen en vind mezelf op slag de Ergste Moeder van de Hele Wereld en "hoe moet dat nou met een dérde als ik nu al zo'n gestresste trut ben?".
Volgende moment vind je jezelf terug terwijl je een hut aan het bouwen bent met twee kraaiende kinderen en kan je het allemaal wel eens even aan.
Lief dat je man dan even rotsje-in-de-branding kan spelen he?
het gaat nooit over
Hopelijk komen wij hem ook te zien in het topic geboortekaartjesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:30 schreef Lishe het volgende:
En wat een lief kaartje, iedereen die het leest vind het gedichtje zo mooi.![]()
Flauw van dr hoorquote:
Zou het graag willen laten zien, maar ik heb geen scanneer, misschien via de camera in de telefoon, ik zal es proberenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
spannend allemaal nana, fijn dat ze het goed in de gaten houden iddgaan wij dat voetje ook zien???
Och nanalune, wat vervelend nou die zorgen...goed dat jij en het ziekenhuis er zo alert op zijn hoor! Sterkte!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:48 schreef nanalune het volgende:
* nanalune meldt zich te laat![]()
Net een hartfilmpje laten maken in het ZH, vanmorgen vanaf half 10 lopen drukken en duwen en er zat gewoon géén leven in, van kwart over elf tot kwart voor 12 gelegen en op zich was het goed, maar moet morgen nog een keer, omdat ik zo weinig voel.
Ook een echo gehad, er is niet veel vruchtwater meer, dus dat kan ook een reden zijn... en een heel lief voetje op een fotootje mee gekregen.. daar zit ik nu vliefd naar te kijken
...
ben blij dat ze het serieus nemen. Voelt goed dat ik morgen weer even kan luisteren naar het hartje.
met de foon van mijn man, moet nog steeds een digitale camera hebben , maar ja .. prioriteitenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:51 schreef pinquit het volgende:
waar maak je je buikfotos mee dan!?
Et tu? Geen gerommel , krampjes, voorgevoelens oid?Wat je zei over wisselende stemmingen of twijfel herken ik wel hoor! Ik bedenk me dan dat dát juist betekent dat ik normaal ben en doequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:02 schreef cattie het volgende:
Aaah, wat lief dat voetje!
Fijn dat alles oke is.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:10 schreef cattie het volgende:
Veel gerommel, veel krampjes, voorgevoel, maar nog geen kindje..
Zelf heb ik nu het idee dat het vrijdag gaat worden. Maar ik had al 3x eerder een datum in mijn hoofd en dat is toen ook niet door gegaan.
Hoe voelt het bij jou? Heb je zelf het idee dat het nog lang gaat duren?
Soms vraag ik me af of ik uberhaupt nog ga bevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef nanalune het volgende:
[..]
soms denk ik dat het wel eens kan gebeuren , maar ik schrijf zulks soort ideeen dan niet gelijk op Fok, want het gaat tot nu toe gewoon weer over na een uurtje ofzo.. nu weer helemaal niets bijvoorbeeld...ik weet het niet..
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef E.T. het volgende:
Geen verse babies???
Wij zijn net naar de vk geweest voor de nekplooimeting. Er is geen reden om aan te nemen dat er iets mis met dit voetballertje. De combinatietest gaf een kans van 1 op 7500 (oid), bij mijn leeftijd hoort 1 op 450 ofzo. Kind is hartstikke beweeglijk (echt een opmerkelijk verschil met Saskia op 12 wk!) dat betekende dus flink zoeken en porren om de nekplooi goed in beeld te krijgen. Verder hebben we 2 benen, 2 armen, aan de ene hand telden we netjes 5 vingers.. De blaas was mooi gevuld en goede grootte, hoofdje was mooi van grootte.. En de hele tijd alle kanten op draaien en schoppen en slaan
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:23 schreef dutchie het volgende:
PM, ik heb dat ook gehad. Vreselijk irritant.Ik heb er uiteindelijk antagel voor gehaald op aanraden van de apotheker. Overdag was het nog wel te houden, maar 's nachts 'kroop' zo omhoog dat ik niet meer kon slapen. Vla eten hielp niet meer. Die antagel nam ik voor het slapen gaan in (ook alleen maar als ik er last van had, niet standaard) en dan kwam ik de nacht wel door. Misschien iets voor jou en anders advies inwinnen bij de apotheek of je ha. Het is gewoon heel irritant.
Ik zou gewoon even langs de HA gaan PM girl. Better safe than sorry, nietwaar?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat gejaagde wat Leah omschreef herken ik niet echt, alleen als ik in bed lig 's avonds, dan ben ik onrustig daardoor lijkt het.
![]()
Net als mijn tukkie daarnetquote:
Ha! Dat zijn de mooie dingen om hier te lezen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef E.T. het volgende:
Geen verse babies???
Wij zijn net naar de vk geweest voor de nekplooimeting. Er is geen reden om aan te nemen dat er iets mis met dit voetballertje. De combinatietest gaf een kans van 1 op 7500 (oid), bij mijn leeftijd hoort 1 op 450 ofzo. Kind is hartstikke beweeglijk (echt een opmerkelijk verschil met Saskia op 12 wk!) dat betekende dus flink zoeken en porren om de nekplooi goed in beeld te krijgen. Verder hebben we 2 benen, 2 armen, aan de ene hand telden we netjes 5 vingers.. De blaas was mooi gevuld en goede grootte, hoofdje was mooi van grootte.. En de hele tijd alle kanten op draaien en schoppen en slaan
![]()
Ik herken het wel en bij mij komt het wel door opkruipend maagzuur en vooral door de permanent geirriteerde keel en een geirriteerde maagpoort en slokdarm die daarbij hoort.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik dacht alleen dat antagel voor maagzuur is? Ik denk niet dat het maagzuur is, want dat heb ik ook wel eens maar voelt niet zo.
Het lijkt haast alsof ik een balletje heb ingeslikt en dat oneraan mijn keel zit. Als ik eet wordt het erger, 's avonds ook. Maar het is niet iets wat omhoog gelopen komt zoals vloeistof.
Dat gejaagde wat Leah omschreef herken ik niet echt, alleen als ik in bed lig 's avonds, dan ben ik onrustig daardoor lijkt het.
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef kozakken het volgende:
Net weer terug van de osteopaat. Blij dat ik geweest ben, maar ik heb wel altijd een beetje 'naweeen'
De hele boel is redelijk uit z'n fatsoen (again). Hypermobiliteit samen met zwangerschap is niet zo'n briljante combinatie, blijkt. Bekken veel te flexibel, rug te flexibel en ga zo maar door. Ik kraak dus lekker op m'n voegen.
De oplettende kijkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef nanalune het volgende:
[..]
Je kunt ook TE flexibel zijn !
Niet zo leuk dus, hopenlijk heb je er niet te veel pijn van?
Neuk, , hartstikke fijn voor je dat de 20 weken echo goed was! en jeetje, je krijgt er echt een week of twee bij gewoon! leuk zeg! Dat ' hij' is dat omdat je het geslacht weet?of gewoon een ' beter -dan-' het' benaming?
Ik heb nog maar wat geprobeerd wat leuke dingen te doen, en ik merk wel dat ik echt weer een beetje opleef na een dipje van een paar dagen.. soms zie je achteraf pas dat je niet zo lekker in je vel steekt..![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef Neuk het volgende:
[..]
De oplettende kijker
Het is een knulletje inderdaad (vandaar piraatje)
Ik zei 'volgens mij zie ik een hamburger!'quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Belana het volgende:
Neuk, wat leuk een jongetje! Jongetjes zijn leuk
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:18 schreef Belana het volgende:
Ik heb de hele dag al bijna aan 1 stuk door harde buikenbijzonder vermoeiend zeg. Ik heb al een hele tijd wel veel harde buiken, maar dit is echt niet normaal. Misschien toch maar weer urine laten controleren. Ik weet alleen ff niet hoe, want ik kan dat end niet meer lopen... nah, ff over nadenken hoe ik dat ga doen
Neuk, wat leuk een jongetje! Jongetjes zijn leuk
Het is echt leuk te weten! We hebben nu ook veel leukere plannetjes voor de kinderkamer enzo ipv het neutraal te houden. Ik kan me zo voorstellen dat het er idd minder toe doet als je in verwachting bent van de tweede vooral omdat je dan al zoveel spulletjes hebt ook. Nu kan ik leuk gerichte aankoopjes doen enzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:50 schreef Meimeltje het volgende:
Neuk leuk een jochie!!
Ik wil het ook graag weten, zit al af te tellen tot de 20 weken echo, naja in mijn geval is het een 21,5 weken echo
Ik heb vanmiddag de kinderwagen en box opgehaald, eerder dan we dachten
Ik blijf dit een aparte zin vindenquote:
Dat lijkt mij nou ook leuk, ja.... Maar ik kan er natuurlijk ook niets over zeggen. Groen als ik ben en ik heb er gewoon ook geen verstand van. We zullen wel zien, Nanalunequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef nanalune het volgende:
Liever heb ik natuurlijk dat het gerommel wat ik nu voel doorzet..magoed ik durf er eigenlijk ook niets over te zeggen![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook leuk, ja.... Maar ik kan er natuurlijk ook niets over zeggen. Groen als ik ben en ik heb er gewoon ook geen verstand van. We zullen wel zien, Nanalune![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef nanalune het volgende:
[..]
je beebie mag in principe nog even blijven zitten he? Wordt je al ongeduldig?
![]()
Dat kan ik geloven, klinkt idd ellendig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef Sugar het volgende:
Nu voel ik me beetje moe, maar wel weer zo gezond als een vis. En wat ben je daar dan blij om na zoiets.![]()
Jemig, dat lijkt me idd een dag om af te schieten...quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:35 schreef Sugar het volgende:
Mijn god, wat een dag heb ik gisteren gehad.![]()
Total-loss zo moe, misselijk en pijn in de buik. Echt heel erg. Na een paar uur draaien en mezelf in de weg zitten, kotste ik alles eruit.En terwijl ik dat deed verloor ik steeds plas / water / vocht! Echt veel, lag zelfs een plasje op de grond terwijl ik net daarvoor naar de wc was geweest. Ik vond het ook niet naar pies ruiken (Loena, Loena) en heb mijn man lekker met zijn neus in mijn broek geduwd.
Hij vond het wel naar pies ruiken, gelukkig.
Omdat ik daarna lichtflitsen zag, heb ik toch even vlos gebeld (op haar 06, eng!). Ze vermoedde net als wij dat het plas was. Gelukkig echt. Die lichtflitsen passen heel erg bij migraine ook, dus ging maar uit van een behoorlijk heftige migraine-aanval. Dat klopte, bleek later. Pfieuw.
Niks met baby dus, maar wel een ongelooflijk rotte middag en avond. Ik kon niet meer uit mijn woorden komen (verdraai dan dingen), kotste nog een keer en kreeg nog verlammingsverschijnselen. Leuk.![]()
![]()
Nu voel ik me beetje moe, maar wel weer zo gezond als een vis. En wat ben je daar dan blij om na zoiets.![]()
hihiquote:Op woensdag 28 juni 2006 07:58 schreef PM-girl het volgende:
NEuk, jawel, ik ben al vanaf 10 weken bij de vk. Ik schreef dat ik voor het eerst naar de gyM (zwangerschapsgym) was geweest!
Roze slijmerig spul? Prop? Plus beetje bloed?quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:42 schreef nanalune het volgende:
oe oe oe oe, ik verlies róóóóóóóze... wasda?het ruikt 'muf', maar het zijn steeds kleine beetjes . Ik heb al een maxi verbandje onder geschoven en ik moest toch naar het ziekenhuis voor dat hartfilmpje, dan kan ik vragen wat het is!
Jeu... ik zat gewoon te juichen op de wc, natuurlijk vast weer te voorbarig.. maar ik ben blij met elk teken van wat dan ook!
Sugar![]()
tssssskquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
![]()
Grinnikquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef Belana het volgende:niks aan de hand mensen, Liam is naar de oppas, ik kon eindelijk weer een beetje uitslapen
![]()
Uhh...als je om de 30 seconden moet plassen, héél lang iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:47 schreef nanalune het volgende:
3 mini sliertjes bloed, van een prop is er nog niet echt sprake![]()
Weet je wel hoe lang 2 dagen duren!!...
![]()
ja, maar het is zo liefffffquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Haha, Belana lag lekker uit te ronken en wij weer kippenhokje spelen hier
Meid van harte gefeliciteerd met je zoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef vamperotica het volgende:
Ff snel nog hier en dan snel naar t babietjes topic!!!
Ik heb nog niets bijgelezen, dus weet niet of en wie ik mag feliciteren met nieuw baby geluk!
Maar nu, mijn bevallingsverhaal.....
Maar in plaats van rustig mn telefoon te kunnen pakken om de tijd bij te houden heb ik met een enorme oerkreet iedereen beneden in aktie gekregen...
Papalief kwam naar boven gestormd en heeft nog net zn zoontje op kunnen vangen!!!
Vervelend dat alles dan pijn doet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:06 schreef Belana het volgende:
lekker dat je dat nog kan cattie... ik weet eigenlijk rond een uur of 7 al niet meer hoe ik liggen moet, dan doet alles me zeer. Gelukkig was ik zo moe dat ik het tot 9 uur uithield
ik hoop nog ff op nieuws van nana, ik moet zelf ook zo weg naar de vk namelijk...
quote:
Mooi dat de uk al goed ingedaald is. Kan dus niet lang meer durenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Belana het volgende:
wisten jullie trouwens dat de meeste babies met hun billen en rug links liggen en dat dat de beste manier ook is voor de draai die ze moeten maken? Ik ben daar nogal mee bezig omdat Liam dus in kruinligging kwam (gezichtje naar boven) en daardoor de bevalling zo lang duurde. Liam lag dus idd met zijn billen en rug rechts. Ik ben dus erg blij dat horlepiepje de goeie voorkeurshouding heeft
Ja, dat ben ik ook van plan. Ik weet dat de kans klein is dat er sprake is van aangezichtsligging, maar misschien kan de gyn het heel snel uitsluiten dat dat het geval is en dat bevalt denk ik een stuk rustiger!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef Belana het volgende:
Cattie, ik zou het trouwens ook ff bespreken vantevoren![]()
wat nog wel eens wil helpen tijdnes een bevalling is op de zij gaan liggen waar het ruggetje ligt, dan schijnen ze de draai ook makkelijker te kunnen maken.
maar ducth zei het gisteren al en ik kan het ook niet vaak genoeg zeggen, iedere angst die je hebt moet je bespreken
Had je toch nog een plasje weggebracht Belana?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:30 schreef Belana het volgende:
nog een kleieieieien stukje zakken babynana... kleieieieien stukje verder nog
Vandaag trouwens niet meer de hele tijd van die harde buiken gehad, alles weer rustig, toch "gewoon" een beetje voorwerk geweest misschien en ook wel vermoeidheid denk ik.
Nou, dat scheelt weer toch? Waarschijnlijk inderdaad voorwerk dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:56 schreef Belana het volgende:
nee, nog niet, ik kom niet zo makkelijk bij de huisarts (zit midden inde stad waar ik mijn auto niet kwijt kan en lopen lukt niet meer) dus ik dacht ik wacht vandaag even af en ik denk dat het wel meevalt dus. de vk vond het ook nog niet noodzakelijk. als het nou vandaag nog zo zou zijn dan moest ik het wel even doen, maar vandaag geen last gehad dus.
O, ik durfde het al bijna niet te vragen, maar ik wil heel graag in jouw sms-brigade.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:30 schreef Belana het volgende:
Ow en wat lief die bezorgdheid hier om elkaar, echt zoooooo lief![]()
![]()
Maar ik zal het zeker melden als het begonnen is hoor, en als het daarvoor te snel zou gaan (I wish) dan meldt Nick het welen anders Lois, want die krijgt sowieso meteen sms en aangezien ik dutch d'r nummer nu ook heb krijgt die oooook sms
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef dutchie het volgende:
[..]
O, ik durfde het al bijna niet te vragen, maar ik wil heel graag in jouw sms-brigade.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Belana het volgende:
[..]en als ik dan ook mijn hompie kan vasthouden gaan we een keer wat afspreken he
Ja joh, het was hier echt het verhaal van de dag.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef sjak het volgende:
Dutch, heb je deze al gezien: [OUD SC] Het speeltuinbankje met dikke voetjes
Tjonge wat een verhaal. Ben er stil van! Je hebt het echt super gedaan hoor!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden mensen, maar ik heb mijn bevallingsverhaal gepost. Ik had 5 pagina's en nu zijn het er 4.Dus neem een bak chips en een fles cola als je het gaat lezen, het kan even duren.
![]()
Doe maar vanaf 9 mnd en dan nog is het afwachten of je kindje die klappen van hobbels kan opvangen en een zelfstandige zit heeft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Tamea het volgende:
En in een zitje kunnen ze mee vanaf dat ze echt goed kunnen zitten, dat is dus ergens tussen de 6 en 9 maanden. Voor ons zal het dus wel volgend voorjaar worden, want als Finn zover is, is het winter
Dat zou leuk zijn! Nieuwe iniminimensjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:31 schreef Belana het volgende:
goedemorgen
vandaag misschien babayday voor cattie en nana???
Ik duim mee joh!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef Xanthe het volgende:
Vanmorgen gebeld met de vk en die belt me straks terug om te vertellen wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan... Spannende dag dus vandaag.
ik heb het ook gemist geloof ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
Ik heb iets gemist denk ikwat moet je in het ziekenhuis xanthe?
Ik voel al vanaf vrijdag de baby erg weinig en totaal niet krachtig bewegen zoals daarvoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
Ik heb iets gemist denk ikwat moet je in het ziekenhuis xanthe?
Niet vrijwillig hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |