Uhh...als je om de 30 seconden moet plassen, héél lang iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:47 schreef nanalune het volgende:
3 mini sliertjes bloed, van een prop is er nog niet echt sprake![]()
Weet je wel hoe lang 2 dagen duren!!...
![]()
ja, maar het is zo liefffffquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Haha, Belana lag lekker uit te ronken en wij weer kippenhokje spelen hier
Meid van harte gefeliciteerd met je zoonquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:48 schreef vamperotica het volgende:
Ff snel nog hier en dan snel naar t babietjes topic!!!
Ik heb nog niets bijgelezen, dus weet niet of en wie ik mag feliciteren met nieuw baby geluk!
Maar nu, mijn bevallingsverhaal.....
Maar in plaats van rustig mn telefoon te kunnen pakken om de tijd bij te houden heb ik met een enorme oerkreet iedereen beneden in aktie gekregen...
Papalief kwam naar boven gestormd en heeft nog net zn zoontje op kunnen vangen!!!
Vervelend dat alles dan pijn doet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:06 schreef Belana het volgende:
lekker dat je dat nog kan cattie... ik weet eigenlijk rond een uur of 7 al niet meer hoe ik liggen moet, dan doet alles me zeer. Gelukkig was ik zo moe dat ik het tot 9 uur uithield
ik hoop nog ff op nieuws van nana, ik moet zelf ook zo weg naar de vk namelijk...
quote:
Mooi dat de uk al goed ingedaald is. Kan dus niet lang meer durenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Belana het volgende:
wisten jullie trouwens dat de meeste babies met hun billen en rug links liggen en dat dat de beste manier ook is voor de draai die ze moeten maken? Ik ben daar nogal mee bezig omdat Liam dus in kruinligging kwam (gezichtje naar boven) en daardoor de bevalling zo lang duurde. Liam lag dus idd met zijn billen en rug rechts. Ik ben dus erg blij dat horlepiepje de goeie voorkeurshouding heeft
Ja, dat ben ik ook van plan. Ik weet dat de kans klein is dat er sprake is van aangezichtsligging, maar misschien kan de gyn het heel snel uitsluiten dat dat het geval is en dat bevalt denk ik een stuk rustiger!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef Belana het volgende:
Cattie, ik zou het trouwens ook ff bespreken vantevoren![]()
wat nog wel eens wil helpen tijdnes een bevalling is op de zij gaan liggen waar het ruggetje ligt, dan schijnen ze de draai ook makkelijker te kunnen maken.
maar ducth zei het gisteren al en ik kan het ook niet vaak genoeg zeggen, iedere angst die je hebt moet je bespreken
Had je toch nog een plasje weggebracht Belana?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:30 schreef Belana het volgende:
nog een kleieieieien stukje zakken babynana... kleieieieien stukje verder nog
Vandaag trouwens niet meer de hele tijd van die harde buiken gehad, alles weer rustig, toch "gewoon" een beetje voorwerk geweest misschien en ook wel vermoeidheid denk ik.
Nou, dat scheelt weer toch? Waarschijnlijk inderdaad voorwerk dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:56 schreef Belana het volgende:
nee, nog niet, ik kom niet zo makkelijk bij de huisarts (zit midden inde stad waar ik mijn auto niet kwijt kan en lopen lukt niet meer) dus ik dacht ik wacht vandaag even af en ik denk dat het wel meevalt dus. de vk vond het ook nog niet noodzakelijk. als het nou vandaag nog zo zou zijn dan moest ik het wel even doen, maar vandaag geen last gehad dus.
O, ik durfde het al bijna niet te vragen, maar ik wil heel graag in jouw sms-brigade.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:30 schreef Belana het volgende:
Ow en wat lief die bezorgdheid hier om elkaar, echt zoooooo lief![]()
![]()
Maar ik zal het zeker melden als het begonnen is hoor, en als het daarvoor te snel zou gaan (I wish) dan meldt Nick het welen anders Lois, want die krijgt sowieso meteen sms en aangezien ik dutch d'r nummer nu ook heb krijgt die oooook sms
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:37 schreef dutchie het volgende:
[..]
O, ik durfde het al bijna niet te vragen, maar ik wil heel graag in jouw sms-brigade.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Belana het volgende:
[..]en als ik dan ook mijn hompie kan vasthouden gaan we een keer wat afspreken he
Ja joh, het was hier echt het verhaal van de dag.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef sjak het volgende:
Dutch, heb je deze al gezien: [OUD SC] Het speeltuinbankje met dikke voetjes
Tjonge wat een verhaal. Ben er stil van! Je hebt het echt super gedaan hoor!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden mensen, maar ik heb mijn bevallingsverhaal gepost. Ik had 5 pagina's en nu zijn het er 4.Dus neem een bak chips en een fles cola als je het gaat lezen, het kan even duren.
![]()
Doe maar vanaf 9 mnd en dan nog is het afwachten of je kindje die klappen van hobbels kan opvangen en een zelfstandige zit heeft.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef Tamea het volgende:
En in een zitje kunnen ze mee vanaf dat ze echt goed kunnen zitten, dat is dus ergens tussen de 6 en 9 maanden. Voor ons zal het dus wel volgend voorjaar worden, want als Finn zover is, is het winter
Dat zou leuk zijn! Nieuwe iniminimensjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:31 schreef Belana het volgende:
goedemorgen
vandaag misschien babayday voor cattie en nana???
Ik duim mee joh!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef Xanthe het volgende:
Vanmorgen gebeld met de vk en die belt me straks terug om te vertellen wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan... Spannende dag dus vandaag.
ik heb het ook gemist geloof ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
Ik heb iets gemist denk ikwat moet je in het ziekenhuis xanthe?
Ik voel al vanaf vrijdag de baby erg weinig en totaal niet krachtig bewegen zoals daarvoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef Belana het volgende:
Ik heb iets gemist denk ikwat moet je in het ziekenhuis xanthe?
Niet vrijwillig hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |