Ik probeer mijn moeder te vragen waar zij ze voor mijn zus gekocht heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:15 schreef Phluphy. het volgende:
Rewimo, ik heb veel aan je gedacht vandaag. Het zal er nu zo'n beetje opzitten, ik hoop dat het is meegevallen.
Weet iemand trouwens waar je graf-vazen kunt kopen?
Mijn vader ophalen vanachter in de kerk, kaarsen aansteken, hem weer wegbrengen, kruisje in ontvangst nemen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
Dat kan ik me voorstellen hoorIk dacht dat omdat je zei dat je ook een aandeel had in de mis. Wat bedoelde je daar mee dan?
Ja, dat wel maar het gemis begint nu pas een beetje door te dringenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef moussy het volgende:
Ben blij voor je Rewimo, dat je zo tevreden terug kan kijken naar het afscheid van je vader
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef prupke het volgende:
Hallo allemaal,
We hebben even zitten brainstormen over wat we wilden gaan doen voor bar en mar.
Er zijn heel wat fotos gemaakt op de OUD-FOT meet en van alle foto’s is 1 foto die we willen laten afdrukken op canvas (deze foto is gemaakt door Hmaster2)
Verder willen we de rest van de foto’s in een album verzamelen.
Mocht je geen foto’s hebben en je wil toch iets doen , kun je bv een gedicht of verhaal oid inleveren bij prupke (mail staat in mijn profiel)
Als je wel foto ’s hebt van thijs die je in het album wil hebben kan je die bij Hmaster2 kwijt.
Verder zullen Hmaster en Ik zelf alles regelen.
Ik denk dat ieder zich hier wel in kan vinden
zo niet gaarne reacties
Mijn vader was maar gedeeltelijk verzekerd. Maar is op zich geen probleem, er is genoeg geld gelukkig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:52 schreef moussy het volgende:
De verzekering betaalt dat toch gewoon?
wij hebben een urn van glas, ondanks dat ik als de dood ben om hem stuk te tikken is ie erg mooi
ah welja, gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef Rewimo het volgende:
O da's een idee, ik heb een grote ton vogelvoer staanKun je die nu nog zaaien? Dan neem ik er een stel mee straks.
Dat is wel heel erg grappig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Lishe het volgende:
Gerbera's vind ik zo mooi. Ik vind het net bloemen die door een kind getekend zijn en de kleuren zijn ook al zo mooi.
Rewimo, da's een prachtidee, zonnebloemen planten op het graf.
Toeval bestaat niet?
Net belt lief"vanaf zijn werk. "Raad eens welk geboortekaartje hier voor me ligt?". Ehm tja.... "Van Cas!". Hij had het herkend omdat er thuis ook zo 1 op de kast staat.
Heeft hij gisteren de man van Dutchie gefeliciteerd, het blijkt zijn collega te zijn!.![]()
Ik baal dat pas-bevallen-moeders rusten tussen 12 en 15.00 uur, want ik wil haar zo graag bellen om dit verhaal eens even uit de doeken te doen! DUTCH, WAKKER WORDEN!!!!
waah toevalligquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Lishe het volgende:
Gerbera's vind ik zo mooi. Ik vind het net bloemen die door een kind getekend zijn en de kleuren zijn ook al zo mooi.
Rewimo, da's een prachtidee, zonnebloemen planten op het graf.
Toeval bestaat niet?
Net belt lief"vanaf zijn werk. "Raad eens welk geboortekaartje hier voor me ligt?". Ehm tja.... "Van Cas!". Hij had het herkend omdat er thuis ook zo 1 op de kast staat.
Heeft hij gisteren de man van Dutchie gefeliciteerd, het blijkt zijn collega te zijn!.![]()
Ik baal dat pas-bevallen-moeders rusten tussen 12 en 15.00 uur, want ik wil haar zo graag bellen om dit verhaal eens even uit de doeken te doen! DUTCH, WAKKER WORDEN!!!!
Ik ben gewoon aan het werk, dus je hebt me vast niet gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef pinquit het volgende:
grmbl yppy, elke keer als ik door de stad loop en een zwangere dame zie lopen denk ikdat jij het misschien bent![]()
![]()
Ik heb de details gevondenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:11 schreef Anitra het volgende:
Wat een moppie Rewimo!![]()
Wat zijn de details van de nieuwe huisgenoot?
mooi beestje. Hoe heet ie?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:38 schreef Rewimo het volgende:
Onze nieuwe huisgenoot vanaf zondag
[afbeelding]
Guusquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:20 schreef snoopy het volgende:
mooi beestje. Hoe heet ie?
qltel is inderdaad een vraagtekenquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga zondag rewimo en christan ( en qltel?) zien![]()
Owjee zat ik weer op de achtergrond te tetteren?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Hihi, en ik heb Karins stem gehoord aan de telefoon vandaag (ik belde niet zelf met haar)En als ze maandag werkt zie ik haar weer eens
mosyquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:00 schreef Lois het volgende:
Ik vind Guus zo lief! Ik vind hem enorm op een oude kat van mij lijken die we nog steeds enorm missen. Wat een poepie
Nee, je had Arnoud aan de lijn vanmorgen, die wilde een afspraak maken voor me maar jij wilde het niet doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Karin het volgende:
Owjee zat ik weer op de achtergrond te tetteren?wou meteen op mijn computer gaan kijken hoe laat je morgen komt maar hahahah dat heb ik natuurlijk niet hier thuis
Ik ben er maandag hoor. Ik hoop dat ik je herken.
Wat een lieverd is Guus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |