Ik probeer mijn moeder te vragen waar zij ze voor mijn zus gekocht heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:15 schreef Phluphy. het volgende:
Rewimo, ik heb veel aan je gedacht vandaag. Het zal er nu zo'n beetje opzitten, ik hoop dat het is meegevallen.
Weet iemand trouwens waar je graf-vazen kunt kopen?
Mijn vader ophalen vanachter in de kerk, kaarsen aansteken, hem weer wegbrengen, kruisje in ontvangst nemen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
Dat kan ik me voorstellen hoorIk dacht dat omdat je zei dat je ook een aandeel had in de mis. Wat bedoelde je daar mee dan?
Ja, dat wel maar het gemis begint nu pas een beetje door te dringenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef moussy het volgende:
Ben blij voor je Rewimo, dat je zo tevreden terug kan kijken naar het afscheid van je vader
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef prupke het volgende:
Hallo allemaal,
We hebben even zitten brainstormen over wat we wilden gaan doen voor bar en mar.
Er zijn heel wat fotos gemaakt op de OUD-FOT meet en van alle foto’s is 1 foto die we willen laten afdrukken op canvas (deze foto is gemaakt door Hmaster2)
Verder willen we de rest van de foto’s in een album verzamelen.
Mocht je geen foto’s hebben en je wil toch iets doen , kun je bv een gedicht of verhaal oid inleveren bij prupke (mail staat in mijn profiel)
Als je wel foto ’s hebt van thijs die je in het album wil hebben kan je die bij Hmaster2 kwijt.
Verder zullen Hmaster en Ik zelf alles regelen.
Ik denk dat ieder zich hier wel in kan vinden
zo niet gaarne reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |