Binnen sneeuwt het niet hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:48 schreef tweakdsl het volgende:
Binnen of buitenkat?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:48 schreef tweakdsl het volgende:
Binnen of buitenkat?
Denkt hoopvol met je meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh jezus, wat een mooie..
En nu wil het geluk dat ik met mijn nieuwe huisgenootje idd een kat uit het asiel zou gaan halen. Mijn hart gaat al sneller kloppen. Gedachten als "Hoensbroek, oh, ik heb een OV", schieten door mijn hoofd. Maar, geen overhaaste beslissingen. Ik ga eens nadenken.
Lees nog eens terug. Wat zeg jij daar als kattenexpert van ? Twee jonge mensen die niet "oneindig" bij elkaar gaan wonen, waardoor de kat dus met een van twee mee zal moeten verhuizen op een gegeven moment enzo. En dan dus dat 2,5 uur treinen.quote:
Ik weet dat Guus heeft gewoond met op zn minst 1 andere kat..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:00 schreef deedeetee het volgende:
ow ow breng me niet in verleiding......
en Hoensbroek is voor mij een kippendje.
zucht maar ik heb al genoeg *katten die niet bij elkaar willen wonen* ellende achter de rug
Je edit na mijn opmerkingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lees nog eens terug. Wat zeg jij daar als kattenexpert van ? Twee jonge mensen die niet "oneindig" bij elkaar gaan wonen, waardoor de kat dus met een van twee mee zal moeten verhuizen op een gegeven moment enzo. En dan dus dat 2,5 uur treinen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je edit na mijn opmerking![]()
Tja... het beest is altijd beter af dan in een asiel. En dat treinen is toch maar eenmalig? Om hem naar huis te halen?
We wachten het af
Als deze kat in het asiel terecht zou komen, zou hij ongetwijfeld in no time met een gemotiveerd en verantwoordelijk 'baasje' mee naar huis gaan. Hoezo, 'altijd beter af dan in een asiel'?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja... het beest is altijd beter af dan in een asiel. En dat treinen is toch maar eenmalig? Om hem naar huis te halen?
(...)
Goede afspraken over maken. Hoeft het later nooit een probleem te worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Twee jonge mensen die niet "oneindig" bij elkaar gaan wonen, waardoor de kat dus met een van twee mee zal moeten verhuizen op een gegeven moment enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |